epic fail, welke man van in de 40 speelt op dat moment?quote:Op donderdag 4 december 2008 00:26 schreef Cyberia18 het volgende:
http://gamersyde.com/stream_9627_en.html
EPIIIIIIIIIIC.
Redacteur van OPM Italiaquote:Op donderdag 4 december 2008 00:31 schreef Remake het volgende:
[..]
epic fail, welke man van in de 40 speelt op dat moment?
Jij hebt de SP dus ook mogen spelen, lucky bastard!quote:Op donderdag 4 december 2008 00:50 schreef Rock-shocker het volgende:
Ah, we mogen dus eindelijk praten over de SP van KillZone.
Die is dus moddervet en zelfs de codes-in-progress die ik gespeeld heb zagen er al fantastisch uit. De game gaat ergens deze maand gold en het wordt zeker een van de mooiste spellen van 2009!
Alsof er nog niet genoeg gehyped wasAnyway. Ik kijk uit naar februari. Wat ik tot nu toe gespeeld heb waren fragmenten uiteenlopend van 1 tot 3 uur. Ben wel benieuwd naar het hele verhaal.
Ik heb op 1 na alles op goud!!!I Ik moet alleen die allerlaatste tournament nog halen. Die is echt verschrikkelijk moeilijk.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:44 schreef Remake het volgende:
Die game gaat zoooooooo snel
en screenshots maken is tof
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tering! Zou 'm bijna voor de 2e keer halen.quote:Op donderdag 4 december 2008 09:05 schreef ikookhier het volgende:
Als iemand Uncharted: Drake's Fortune nog niet heeft
Wapens: Er zitten meer wapens in dan ze aanhalen in het artikel. Ik vind wel dat de wapens slecht gebalanceerd zijn. De raketwerper en de shotgun richten echt ziek veel schade aan voor de hoeveelheid Helghast die er mee rondlopenquote:Op donderdag 4 december 2008 01:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij hebt de SP dus ook mogen spelen, lucky bastard!Maar dan kan jij mij ook wel vertellen in hoeverre de volgende punten die IGN stippelt voor verbetering vatbaar zijn?
Killzone 2: Top 5 Quick Fixes
Wazig opgezette artikel overigens. Dan krijg je de mogelijkheid om te praten over de singleplayer laten ze dat achterwege en gaan ze het alleen maar over de punten van kritiek hebben.![]()
Maakt niks uit, je kan ze ook voor een 10tje vinden. Neem aan dat je niet een grote afstand hoeft te overbruggen? Als er al verschil tussen is, zou je er niks van zienquote:Op donderdag 4 december 2008 12:00 schreef motherflocker het volgende:
Heb een vraagje, waar kun je een beetje goedkope fatsoenlijke HDMI kabel halen? Bij dixons zijn ze 20 euro maar wee tniet of die goed zijn?
Hij komt pas in februari uit.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:11 schreef janrad het volgende:
Wordt het niet eens tijd dat er wat reclame gemaakt wordt voor KZ2 ,om de verkoop ervan een beetje te boosten ? Als je de reclame rondom Halo3 zag zeg ik Sony doe hier iets aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |