quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:10 schreef Mrakz0r het volgende:
Gears of War 3 komt naar de PS3!
http://gamesareevil.com/2008/12/gears-of-ps3/
[..]
Maar toch:
Ja, MS gaat een PS3-game uitgevenquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:10 schreef Mrakz0r het volgende:
Gears of War 3 komt naar de PS3!
http://gamesareevil.com/2008/12/gears-of-ps3/
[..]
Maar toch:
Elpresadorquote:
Gears of War is niet van MS. Epic Games valt ook niet onder MS. Ze mogen dus maken wat ze willen. Feit is wel dat MS de rechten heeft van Gears 1 en 2 maar dit zijn ook nog eens “timed exclusive” rechten.quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ja, MS gaat een PS3-game uitgeven
BTW: Gears of PS3 is al aangekondigd, hij heet Quantum Theory.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:16 schreef motherflocker het volgende:
Kan die link niet openen, maar komt gears 3 echt naar ps3?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor jou.![]()
Uhm, nee. Microsoft heeft permanent uitgaverechten op Gears of War, aangezien zij eigenaar van de IP zijn. ALS Gears op de PS3 verschijnt, zal dat met een andere setting, een ander verhaal, andere hoofdpersonen en andere wapens zijn. Kortom: een compleet andere game. Epic ontwikkelt Gears in opdracht van Microsoft, maar dat zo'n beetje waar het Epic-verhaal in het hele Gears-gebeuren ophoudt (buiten die aandachtshoer Bleszinski dan).quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:16 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Gears of War is niet van MS. Epic Games valt ook niet onder MS. Ze mogen dus maken wat ze willen. Feit is wel dat MS de rechten heeft van Gears 1 en 2 maar dit zijn ook nog eens “timed exclusive” rechten.
Dus niets is onmogelijk.
CUZ OF DOLLAHZ!quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:28 schreef Gamer_V het volgende:
Waarom zou je als een bedrijf als Epic games je IP zomaar door iemand anders laten overnemen?
Voor zover ik weet heeft MS alleen de rechten van Gears of War + 1 sequel. Ik weet het niet zeker dus ik ga dit uitzoeken.quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Uhm, nee. Microsoft heeft permanent uitgaverechten op Gears of War, aangezien zij eigenaar van de IP zijn. ALS Gears op de PS3 verschijnt, zal dat met een andere setting, een ander verhaal, andere hoofdpersonen en andere wapens zijn. Kortom: een compleet andere game. Epic ontwikkelt Gears in opdracht van Microsoft, maar dat zo'n beetje waar het Epic-verhaal in het hele Gears-gebeuren ophoudt (buiten die aandachtshoer Bleszinski dan).
't Klinkt inderdaad erg vreemd allemaal. Maar bekijk het eens realistisch. Konami wil best MGS4 op de XBOX uitbrengen alleen is dit gewoon niet mogelijk, anders was deze er al lang geweest. Final Fantasy 13 hoef ik weinig over te vertellen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:46 schreef Wessiej het volgende:
Mensen die echt denken dat GoW3 op de ps3 komt
Kom op hoor, net zoals iedereen dacht dat MGS4 op de 360 kwam
quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:06 schreef SuperFruitig het volgende:
Het zijn epic haters
Snapje hem?hi-la-risch al zeg ik het zelf!
En Uncharted 2 komt ook op de Super Nintendo, case closed.quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:58 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
't Klinkt inderdaad erg vreemd allemaal. Maar bekijk het eens realistisch. Konami wil best MGS4 op de XBOX uitbrengen alleen is dit gewoon niet mogelijk, anders was deze er al lang geweest. Final Fantasy 13 hoef ik weinig over te vertellen.
Ik geloof ook absoluut niet dat Gears 3 een exclusive wordt voor PS3, dat zou erg dom zijn maar multiplatform is nou eenmaal erg hip tegenwoordig. ALLES is zo'n beetje multiplatform behalve games van MS of Sony zelf.
Halo daarentegen zal volgens mij nooit op de PS3 uitkomen omdat MS die naam heeft, maar het team is al wel bezig met een andere titel die ze multiplatform maken.
Gears 3 multiplatform? Ik zie het wel gebeuren.
FPS en consoles gaan nooit samen bij mij. Ik speel veel liever met de K+M, waarschijnlijk omdat ik zo jarenlang Quake, UT, Half-Life en CS heb gespeeld. Zelfs splinter-cell vond ik kut spelen op de consolequote:Op vrijdag 5 december 2008 11:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Denk het niet, Guerilla heeft de controller-besturing perfect uitgewerkt, ik zou hem niet eens met K+M willen spelen.
Killzone 2 (MP beta) speelt za-lig met de controller. Trust me. Er is geen shooter op de console die zo lekker speelt.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:10 schreef PirE het volgende:
[..]
FPS en consoles gaan nooit samen bij mij. Ik speel veel liever met de K+M, waarschijnlijk omdat ik zo jarenlang Quake, UT, Half-Life en CS heb gespeeld. Zelfs splinter-cell vond ik kut spelen op de console.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |