quote:Op woensdag 3 december 2008 10:39 schreef Xilantof het volgende:
Beide winnaars van vorige maand worden benaderd door mij: ze krijgen beide een foto afgedrukt van www.herinneringenoplinnen.nl
Top! Ben heel benieuwd..quote:Op woensdag 3 december 2008 10:39 schreef Xilantof het volgende:
Beide winnaars van vorige maand worden benaderd door mij: ze krijgen beide een foto afgedrukt van www.herinneringenoplinnen.nl
Hele toffe service inderdaad!quote:Op woensdag 3 december 2008 11:59 schreef Xilantof het volgende:
Alle credits naar onze sponsor die zeer meewerkend is al geruime tijd.
Ik moet zeggen dat hun sponsoring wat mij betreft ook wel werkt: dankzij hun sponsoring van FOT, heb ik bij hun al een paar keer doeken besteld.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:59 schreef Xilantof het volgende:
Alle credits naar onze sponsor die zeer meewerkend is al geruime tijd.
Dat is leuk te horen.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:39 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat hun sponsoring wat mij betreft ook wel werkt: dankzij hun sponsoring van FOT, heb ik bij hun al een paar keer doeken besteld.
Gefeliciteerd trouwens, winnaars!
wow, die is fokking grootquote:Op woensdag 3 december 2008 12:34 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Hele toffe service inderdaad!![]()
[ afbeelding ]
Prijs van de vorige keer staat er naast ter vergelijk...
Wel ja joh. Ruime zatquote:Op woensdag 3 december 2008 13:57 schreef Danny het volgende:
[..]
wow, die is fokking groot![]()
Kun je die wel kwijt?
Nicequote:Op woensdag 3 december 2008 13:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Vooralsnog is deze die mij het meest aanspreekt om eventueel in te zenden. Alleen is de maand nog lang.
Ik ga een foto maken van mijn ringtonequote:Op woensdag 3 december 2008 12:02 schreef Ynske het volgende:
muziek, k verwacht heel veel concertfoto's
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:27 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik ga een foto maken van mijn ringtone
Ik denk dat een aantal mensen hier een flink archief over open kunnen trekkenquote:Op woensdag 3 december 2008 12:02 schreef Ynske het volgende:
muziek, k verwacht heel veel concertfoto's
denken ja, hopen neequote:Op woensdag 3 december 2008 16:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik denk dat een aantal mensen hier een flink archief over open kunnen trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |