Precies, ik begrijp hem welquote:Op woensdag 3 december 2008 16:37 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Peter is gewoon een bezorgde supporter, net als velen van ons.
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het gezicht van die linker komt me bekend voor...
Help me eens venom.
ik vind dat ie een lelijke vriendin heeftquote:Op woensdag 3 december 2008 16:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is.
Filmpje van zijn aankomst:
Nou ja, hij is zelf ook niet moeders mooiste natuurlijk....quote:Op woensdag 3 december 2008 16:52 schreef toma het volgende:
[..]
ik vind dat ie een lelijke vriendin heeftZe zal vast andere kwaliteiten hebben
Jij ook?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:53 schreef PyTh het volgende:
Wel geinig dat ie ook vader wordt in Mei
Dat ze niet zo'n domme doos is als de meeste spelersvrouwen bedoel jequote:Op woensdag 3 december 2008 16:52 schreef toma het volgende:
[..]
Het is geen Sylviequote:Op woensdag 3 december 2008 16:52 schreef toma het volgende:
[..]
Hij werd voorbij gelopen door Boussabon en ook nog eens door een HSV'er de afgelopen week. Ik vind het echt niks. Kreeg er een Overmars-Ogararu gevoel bij.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:14 schreef S-Two het volgende:
Ik snap ook niet dat iedereen zo moeilijk doet over Oleguer. Verdedigend doet ie het best prima, de verdediging lijkt nu eindelijk tenminste een beetje te staan. Ok, het is geen opbouwende verdediger, maar dat kon je vantevoren ook wel weten. Dit weerlegt trouwens niet het feit dat ik er graag een goeie centrale verdediger bij zou willen zien.
Op RealMadrid.com staat: Carlos Díez dio el OK en el reconocimiento médico del jugadorquote:Op woensdag 3 december 2008 16:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Help me eens venom.
Lijkt een beetje op Andre Agassi vind ik.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Help me eens venom.
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:13 schreef Aanvoerder het volgende:
Zucht. Winnen zondag.
Zou geweldig zijnquote:Op woensdag 3 december 2008 16:32 schreef Putdeksels het volgende:
Volgende week in Peter R de Vries, misdaadverslaggever:
Joran van der Sloot meesterbrein achter transfer Klaas-Jan H.
Haha dat filmpje. Als hij de vader van Klaas-Jan interviewt maar het niet door heeftquote:Op woensdag 3 december 2008 16:24 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.at5.nl/media/at5nieuws_item.asp?newsid=38930
Peter R. gaat door het lint
Ach ik kan wel zijn frustratie begrijpen maar aan de andere kant is die jongen hier uitgeleerd en kun je de kans wanneer Real komt aankloppen moeilijk van de hand doen.
Ja wat een schande gepasseerd worden door een speler van HSV, iedere speler word wel en keer gepasseerd in een wedstrijd maar daar hoor je niets over.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:19 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hij werd voorbij gelopen door Boussabon en ook nog eens door een HSV'er de afgelopen week. Ik vind het echt niks. Kreeg er een Overmars-Ogararu gevoel bij.
Is dat niet gewoon de arts die de medische keuring gaat doen?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Help me eens venom.
quote:Op woensdag 3 december 2008 14:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jah iddSneijder dondert een emmer water over VDV z'n hasses. Die lui hebben het wel naar hun zin daar, soort van schoolreisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |