Ga gerust je gangquote:Op woensdag 3 december 2008 21:52 schreef tong80 het volgende:
Mag ik van mijn welgemeende deelneming getuigen ?
Dank je.quote:
Irma la Douce die de Sarah Bernardt speelt.quote:Op donderdag 4 december 2008 01:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je.
Schiet niet op hé als tong het topic niet levend houdt.
Wil jullie het allerbeste toewensen.
Ook Wiccy met al haar leuke plaatjes die ze niet post.
Ik dacht even dat je een niet bestaand plaatje aan het raden was.quote:Op donderdag 4 december 2008 08:18 schreef Gellius het volgende:
Irma la Douce die de Sarah Bernardt speelt.
Hij is er net weer, jaag 'm nou niet direct weer wegquote:Op donderdag 4 december 2008 16:45 schreef Gellius het volgende:
Nee hoor, ik plaatste het primadonnagedrag van Tong in een context.
Huh?quote:Op donderdag 4 december 2008 17:26 schreef Tokay het volgende:
Scrutinizer ook altijd, met zijn eeuwige avatarwisselingen!
En heb je daar nog een kleine toelichting bij?quote:Op donderdag 4 december 2008 17:13 schreef wyccie het volgende:
Lucio's Confession van Mario de Sá-Carneiro.
Genialiteit kun je niet verklarenquote:Op donderdag 4 december 2008 16:45 schreef Gellius het volgende:
Nee hoor, ik plaatste het primadonnagedrag van Tong in een context.
"a gripping, unputdownable novel of amazing power (...) a bogglingly perverse tale (...) more decadent, in his delirium, the complicated sadness and alienation of his characters, and subtle depravity than most of the big names--Beardsley, Verlaine (...) and a mysterious woman (...)"quote:Op donderdag 4 december 2008 17:13 schreef wyccie het volgende:
Lucio's Confession van Mario de Sá-Carneiro.
Gripping, unputdownable, amazing, decadent en delirium vind ik wel kloppen. Perverse....alleen als je Photobucket heet.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:42 schreef Gellius het volgende:
"a gripping, unputdownable novel of amazing power (...) a bogglingly perverse tale (...) more decadent, in his delirium, the complicated sadness and alienation of his characters, and subtle depravity than most of the big names--Beardsley, Verlaine (...) and a mysterious woman (...)"
Dat is me nogal wat, wyccie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. De sfeer die daar neergezet wordt doet me denken aan jou. Ik dacht vooral aan het boek toen je die zwart-wit balletplaatjes in Beeld van de dag plaatste, en toen je het vanmiddag over Irma la Douce en Sarah Bernhardt.
quote:I heard he sang a good song
I heard he had a style
And so I came to see him
To listen for a while
And there he was this young boy
A stranger to my eyes
Hee dat nummer ken ik, killing me softly. Ik krijg net te horen dat dat door Roberta Flack is gezongen.quote:
Oh yeahquote:Op zaterdag 6 december 2008 17:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hee dat nummer ken ik, killing me softly. Ik krijg net te horen dat dat door Roberta Flack is gezongen.
Dan mag je de volgende beschouwen als opvoedkundig. Dit is de oermoeder van alle zwarte zangeressen:quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Of coursevoor dummies dit topic he?
![]()
Hmmm ik ben daar niet zo goed in thuis.... ik kan alleen Aretha Franklin bedenken vooralsnog.quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan mag je de volgende beschouwen als opvoedkundig. Dit is de oermoeder van alle zwarte zangeressen:
[ afbeelding ]
Véél eerder.quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmmm ik ben daar niet zo goed in thuis.... ik kan alleen Aretha Franklin bedenken vooralsnog.
Wiki noemt het classic female blues Ze was ruim 10 jaar voor Billie Holiday, vooral in de jaren '20 actief.quote:
Jij komt zeker het vlees snijden?quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:01 schreef peaceman het volgende:
Hallo allemaal, was jullie eventjes uit het oog verloren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |