Sorry T_Cquote:Op woensdag 3 december 2008 00:32 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Met die instelling komen we er niet, he.
http://www.thuisserver.net/foksearch/quote:Op woensdag 3 december 2008 00:38 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Sorry T_C![]()
*gaat meteen de fok!search gebruik....o wacht
Die komen er uiteraard in, evenals een selectie uit de baastopics. Maar ik ben op zoek naar meer dan alleen topics, denk aan interviews, columns etc.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:31 schreef miodzio het volgende:
Natuurlijk een paar quotes uit toptiptopics van 2008. Verder zou ik het eigenlijk niet weten.
Dat mag, graag zelfs.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Mag ik een ONZ-in column schrijven over kerst?
Bivakkerend voor het Glazen Huis vrees ikquote:Op woensdag 3 december 2008 12:44 schreef Jojoortje het volgende:
'Hoe vieren Paultjuhhh en Jojoortje hun kerst?'
Jullie zijn toch dezelfde persoon?quote:Op woensdag 3 december 2008 12:44 schreef Jojoortje het volgende:
'Hoe vieren Paultjuhhh en Jojoortje hun kerst?'
Klopt, maar laten we maar gewoon doen alsof we dat niet zijnquote:Op woensdag 3 december 2008 13:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jullie zijn toch dezelfde persoon?
Zoiets ja!quote:
Ik doe wel een column over halve liters.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zoiets ja!
Alleen hebben we nog meer ideeën nodig voor zulke 'reportages'.
Die had ik dan ook al genoteerd.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik doe wel een column over halve liters.
Een soort van Kassa achtig idee.
GGMM met frituren ofzo?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die had ik dan ook al genoteerd.
Is er nog een ONZ'er welke bekend staat om zijn/haar culinaire hoogstandjes, kan die mooi een Kerstdiner samenstellen.
Zon "tutorial" met plaatjes zou wel vet zijnquote:Op woensdag 3 december 2008 16:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die had ik dan ook al genoteerd.
Is er nog een ONZ'er welke bekend staat om zijn/haar culinaire hoogstandjes, kan die mooi een Kerstdiner samenstellen.
Is een optie inderdaad.quote:
Of juist wel, maar dan een kerstdiner dat bestaat uit enkel gefrituurde zooi. Kalkoen, met alle ingrediënten uit de frituur bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:06 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zon "tutorial" met plaatjes zou wel vet zijn
Geen serieus kerstdiner dan... echt iets heel leips
quote:Op woensdag 3 december 2008 15:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Met Paul bedoel ik natuurlijk Paultjoooortje.
En dan jij naast me in een boxer?quote:Op woensdag 3 december 2008 15:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wie is die oude trut op de cover...
ik zeg jojoor in kerst lingerie
Ja dat bedoel ikquote:Op woensdag 3 december 2008 16:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Is een optie inderdaad.
[..]
Of juist wel, maar dan een kerstdiner dat bestaat uit enkel gefrituurde zooi. Kalkoen, met alle ingrediënten uit de frituur bijvoorbeeld.
Heu, ik heb de halve liters rubriek al.quote:Op donderdag 4 december 2008 02:29 schreef Olep het volgende:
Users die positief opvielen, users die positief bijgedragen hebben aan FOK!. Of wil je dan ook voorbeelden? Zo ja, laat me denken.
Misschien een muziek rubriekje met de muziek van cerror?
Ik ga het proberen.quote:Op donderdag 4 december 2008 02:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Heu, ik heb de halve liters rubriek al.
Er is vast nog wel een andere onzinner met kick ass
Ik weet al wie: Fyah !!!!!!
De maker van het willem kannon song en de kankerkachelhardcore remix.
Pm hem en zorg dat hij meedoet. Je mag me quoten. Hij doet 't wel voor mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |