quote:
Bedankt voor de stem in het Sinterklaas UI topic.quote:
Inderdaad, nog nooit zo vaak F5 gebruiktquote:
Nee, ik ging weer housequote:Op dinsdag 2 december 2008 22:37 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
en terwijl je dat weet blijven kijken?
House.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:45 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nee, ik ging weer housekijken.
Wat is er met zequote:
Weltrustenquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:45 schreef Silentalarm het volgende:
maar ik zou gaan slapen dus dat zal ik maar eens doen.
Wist je nog die keer met die ene eendquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:44 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Inderdaad, nog nooit zo vaak F5 gebruikt
Dat heb ik alleen gedaan omdat ik om je geef he, niet omdat je UI zo mooi isquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Bedankt voor de stem in het Sinterklaas UI topic.
2-0 verloren in de league cup tegen burnsleyquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wat is er met ze? ben zelf voor man utd dus
ahahhahaahhaahhahaha jaquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wist je nog die keer met die ene eendDat was zoooooooooooooooooooooooo grappig. Ik heb wel een kwartier in een hoekje zitten lachen
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:44 schreef Paaskonijn het volgende:
IK ga zo naar boven laptop pakken en hier nog even meepwnen. Wil wel eerder dan gister en eergister gaan slapen.
Hoewel morgen pas half 12 school!
Je bent hier nog geen maandquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:46 schreef Silentalarm het volgende:
Trouwens eindelijk weer eens leven in de SC, is lang terug.
Pff, zij is geil, ik zou d'r kei en keihard doen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:47 schreef BigKahuna het volgende:
Ik heb net dit sletje moeten afwijzen( rechts ):
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:47 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is die linker opmaakpop danquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:47 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
iets langer al. En ik vind 2 weken terug wel best lang.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:48 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je bent hier nog geen maand?
Ja ja ik geloof er niks vanquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:47 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
Toen die zo deed van :d;d;:dD::D:D:D D:D:quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:47 schreef behangplakker het volgende:
[..]
ahahhahaahhaahhahaha ja![]()
Nee, ik weet het nog niet, geef eens wat meer details
Alle bazen komen terug nu, op een paar na. En dan bedoel ik de echte bazen die er nu zijnquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:48 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
iets langer al. En ik vind 2 weken terug wel best lang.
Omdat ik dan een ander meisje kwets en dat wil ik nietquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja ja ik geloof er niks van. Tell me why.
Vertel mij ook even als ik het mis in de tussenliggende postsquote:
ja t0gh fawakaquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Toen die zo deed van :d;d;:dD::D:D:D D:D:![]()
: D:D sdfasv D: D
lollerpwn die eend zei zo
: D KWAK
MAAAHHAHAAHAHHAHA
Wtf, dan moet je wel heul knap zijn wil je haar kunnen krijgenquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:50 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Omdat ik dan een ander meisje kwets en dat wil ik niet.
quote:
Het is Jazzquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Schatje, mag ik je foto.
Jammer dat je niet mee was vrijdag, jaz
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, dan moet je wel heul knap zijn wil je haar kunnen krijgen.
Hoe heet ze?
Meen je nietquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:51 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
vanavond te horen gekregen dat zijn kindje het niet gaat redde, mirre is te ziek...
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit sletje heet Jessicaquote:Hoe heet ze?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:51 schreef afcajos het volgende:
NG, jouw ondertitel maakt mij een beetje gay
Jos, wil je ook iets stoers over mij zeggen zodat ik het ook in mijn sig kan doen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:51 schreef afcajos het volgende:
Was je toch al.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:51 schreef afcajos het volgende:
OMGquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:51 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
vanavond te horen gekregen dat zijn kindje het niet gaat redde, mirre is te ziek...
C you on msnquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:53 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
[..]
Dit sletje heet JessicaEn het andere meisje zet ik even niet op fok als je het niet erg vindt
.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:53 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
[..]
Dit sletje heet JessicaEn het andere meisje zet ik even niet op fok als je het niet erg vindt
.
Fas kan niet josselenquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe heet ze?
quote:
Ze ziet er echt heul knap uit hoor op de foto. Doe je goedquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:53 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
[..]
.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:53 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jos, wil je ook iets stoers over mij zeggen zodat ik het ook in mijn sig kan doen?
Je zegt me dat het een grap isquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:56 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ja echt he!
we zijn er allemaal toch een beetje van ondersteboven!
kan ik het goedmaken met een wandelende tak?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:55 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dat vinden wij wel erg en dat weet je...boefje!!!
Snap ik.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen gedaan omdat ik om je geef he, niet omdat je UI zo mooi is.
Iets over mijn leeftijd maar toch heul baas enzoquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:56 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort iets leuks verzinnen als ik wat stimulerende middelen tot mij neem
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze ziet er echt heul knap uit hoor op de foto. Doe je goed.
Kun je me tips geven hoe je meisjes versiert?
Die op de foto is niet het meisje waar het me om gaat hoor.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan heet 't hibsirtivien heb ik me laten vertellenquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:57 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
heet het tussen 2 vrouwen ook hosselen![]()
I camequote:Op dinsdag 2 december 2008 22:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Jos is lekker, heeft een mooi breed figuur en wenkbrauwen waar je van smelt.
En nu in normaal nederlands?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan heet 't hibsirtivien heb ik me laten vertellen.
OMG DAT GA IK ALS HUISDIER HALENquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:57 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
kan ik het goedmaken met een wandelende tak?
[ afbeelding ]
Hoezo ben ik nou weer breedquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Jos is lekker, heeft een mooi breed figuur en wenkbrauwen waar je van smelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
Heb je al een hamstertquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
OMG DAT GA IK ALS HUISDIER HALENNAAST MIJN HAMSTER
quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:00 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hoezo ben ik nou weer breedgewoon normaal dacht ik.
En dan nog niets hosselen op de meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
HEB JIJ EEN HAMSTER?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
OMG DAT GA IK ALS HUISDIER HALENNAAST MIJN HAMSTER
* Noorsbloed houd Zotheid warmquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:00 schreef Zotheid het volgende:
Het is koud hier en niemand om mij warm te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |