Masters Rome gewonnen, finale tegen Coriaquote:Op woensdag 10 december 2008 00:51 schreef suus21 het volgende:
wat heeft verkerk naast RG finale verder op gravel gepresteerd als ie praat over dat hij top 5 op gravel was? Graag serieuze reacties? Ik snap niet, ondanks zijn arrogantie, dat hij dat werkelijk denkt...
Mijn tennistrainer was het vroegere trainigsmaatje van verkerk, hij kon het heel goed met hem vinden maar vond hem toen al mega arrogant wahaha...en hard werken heeft hij nooit gedaan alleen een beetje met nick carr.
Voor de haan kraait zult gij mij drie keer verloochent hebben.quote:Op woensdag 10 december 2008 00:51 schreef suus21 het volgende:
wat heeft verkerk naast RG finale verder op gravel gepresteerd als ie praat over dat hij top 5 op gravel was? Graag serieuze reacties? Ik snap niet, ondanks zijn arrogantie, dat hij dat werkelijk denkt...
Mijn tennistrainer was het vroegere trainigsmaatje van verkerk, hij kon het heel goed met hem vinden maar vond hem toen al mega arrogant wahaha...en hard werken heeft hij nooit gedaan alleen een beetje met nick carr.
Dat heb ik dan gemistquote:Op woensdag 10 december 2008 08:14 schreef XL het volgende:
[..]
Masters Rome gewonnen, finale tegen Coria
Verkerk is een paar jaar ouder en heeft ongeveer net zoveel wedstrijden verloren,quote:Op woensdag 10 december 2008 13:40 schreef Chriz2k het volgende:
Singles Record Baghdatis: 112 - 68
Singles Record Verkerk: 59-70
Tja, Davydenko heeft een 318 - 213 record, wil dat zeggen dat hij de laatste jaren slecht bezig is geweest?quote:Op woensdag 10 december 2008 13:40 schreef Chriz2k het volgende:
Singles Record Baghdatis: 112 - 68
Singles Record Verkerk: 59-70
Nouja, zelfs in zijn hoogtij-jaren was het niet spectaculair: in 2003 29-26 waarvan 12-8 op gravel en in 2004 25-20 waarvan 17-8 op gravel.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tja, Davydenko heeft een 318 - 213 record, wil dat zeggen dat hij de laatste jaren slecht bezig is geweest?
17-8 is anders heel knap hoor...quote:Op woensdag 10 december 2008 14:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nouja, zelfs in zijn hoogtij-jaren was het niet spectaculair: in 2003 29-26 waarvan 12-8 op gravel en in 2004 25-20 waarvan 17-8 op gravel.
Op het eerste gezicht wel ja, maar van die 17 overwinningen waren er slechts 8 tegen spelers uit de top 100.quote:
Ach, het gaat erom dat je op het juiste moment presteert. Roland Garros is het belangrijkste wat er op het gebied van gravel-tennis bestaat. Als je daar de finale weet te halen, en vier geplaatste spelers (waarvan twee absolute wereldtoppers op gravel) verslaat, dan hoor je dat jaar zeker bij de top-5 op gravel.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht wel ja, maar van die 17 overwinningen waren er slechts 8 tegen spelers uit de top 100.
Vandaar dat die top 5 bewering ietwat discutabel is.
Dat je het verhaal van Mozes en de gespleten zee een beetje discutabel vindt, okay... Maar om nou Zijn Bewering in twijfel te trekken is toch wel enigszins... Mja.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht wel ja, maar van die 17 overwinningen waren er slechts 8 tegen spelers uit de top 100.
Vandaar dat die top 5 bewering ietwat discutabel is.
Vind ik niet, daarvoor moet je het hele gravelseizoen constant presteren.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:31 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Ach, het gaat erom dat je op het juiste moment presteert. Roland Garros is het belangrijkste wat er op het gebied van gravel-tennis bestaat. Als je daar de finale weet te halen, en vier geplaatste spelers (waarvan twee absolute wereldtoppers op gravel) verslaat, dan hoor je dat jaar zeker bij de top-5 op gravel.
Niet raar. Volkomen vergelijkbaar zelfs met de spelers rond de plekken 30-40, beter dan sommigen zelfs, die daar met een negatief W/L record staan.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:03 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nouja, zelfs in zijn hoogtij-jaren was het niet spectaculair: in 2003 29-26 waarvan 12-8 op gravel en in 2004 25-20 waarvan 17-8 op gravel.
Ik bespreek slechts de keiharde feiten, de mystieke symboliek die daarachter schuil gaat is natuurlijk iets te hoog gegrepen voor onsquote:Op woensdag 10 december 2008 14:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat je het verhaal van Mozes en de gespleten zee een beetje discutabel vindt, okay... Maar om nou Zijn Bewering in twijfel te trekken is toch wel enigszins... Mja.
Is inderdaad minimaal een top 50 positie, maar Martin zelf had het over top 20 volgens mijquote:Op woensdag 10 december 2008 14:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niet raar. Volkomen vergelijkbaar zelfs met de spelers rond de plekken 30-40, beter dan sommigen zelfs, die daar met een negatief W/L record staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |