Mayday!!quote:Op woensdag 3 december 2008 12:54 schreef Gellarboy het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!.
[ afbeelding ]
Mijn uberhunk Paul staat op de foto met. Diva Mayday
.
.
das waar! we hadden gisteren een feestje en ben een beetje brak. Dat dagen feesten enzo trek ik niet meer zoals toen ik 18 was. i'm getting oldquote:Op woensdag 3 december 2008 18:32 schreef wonderer het volgende:
Zelfs bij jou is het geen ochtend meer
en daar is de rest van de SOA gang. Nog een lekker ding gescoord op het feestjequote:Op woensdag 3 december 2008 18:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das waar! we hadden gisteren een feestje en ben een beetje brak. Dat dagen feesten enzo trek ik niet meer zoals toen ik 18 was. i'm getting old
Wat je hier even vergeet is dat TMM jou jaloers noemt zonder dat jouw kritiek op hem was gericht. Dus dat niet in de spiegel hoeven kijken is niet van toepassing.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:16 schreef Cairon het volgende:
Ik vind het altijd ergerlijk als mensen kritiek afdoen als jaloezie. Dat is een soort van persoonlijke zwakte die de mensen aanwenden om maar niet zichzelf in de spiegel te hoeven kijken, een vorm van verantwoordelijk afschuiven.
"Dat soort figuren" is een mooie omschrijving van de mensen die je niet kent.quote:Dat soort figuren staan absoluut niet open voor kritiek, ze zullen heel snel roepen dat andere mensen jaloers zijn of bekrompen, omdat ze niet kunnen verkroppen dat mensen misschien wel terechte kritiek hebben op de dingen die ze doen.
quote:Op woensdag 3 december 2008 18:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en daar is de rest van de SOA gang. Nog een lekker ding gescoord op het feestje
Dat wist JIJ NIET?quote:Op woensdag 3 december 2008 18:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Nee, niet gescoord. Wel nog passionate gezoend. Wist niet dat zoenen ook heel geil kon zijn.
3 maanden geleden en ik ga in December thuis weer. (hoewel het eigenlijk niet nodig is want ik ben monogaam geweest, maar ik houd die routine gewoon aan)quote:Op woensdag 3 december 2008 18:52 schreef Pjederdy het volgende:
Oh, en iedereen mag ons een slet noemen. Maar de kans op een soa is bij ons misschien wel kleiner dan bij de rest. We doen het altijd veilig en laten ons regelmatig (elke 3 maanden) testen.
Wanneer hebben jullie je voor het laatst getest?
quote:Op woensdag 3 december 2008 18:56 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Dat is les 1, Mike heeft die overgeslagen en is meteen met het stevige werk begonnen.
ik was nooit zo voor zoenen. Maar ik ben helemaal om.quote:
Is dat bij masturbatie ook nodig dan?quote:Op woensdag 3 december 2008 18:52 schreef Pjederdy het volgende:
Wanneer hebben jullie je voor het laatst getest?
Cairon proberen te verbeteren is een nobel doel. Een onhaalbaar, maar zeker nobel doel.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:48 schreef Pjederdy het volgende:
"Dat soort figuren" is een mooie omschrijving van de mensen die je niet kent.
Ik denk dat er op dit moment maar 1 spiegel nodig is hoor! Kijk er eens in, je zou misschien nog wat kunnen leren over jezelf.![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Is dat bij masturbatie ook nodig dan?
Heel slim, want misschien is je partner niet monogaam geweest, ondanks dat jullie wel die afspraak hebben. Je weet 't NOOIT en better safe than sorry.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:57 schreef Nuno_G het volgende:
3 maanden geleden en ik ga in December thuis weer. (hoewel het eigenlijk niet nodig is want ik ben monogaam geweest, maar ik houd die routine gewoon aan)
Als homo die ooit sex met een andere man heeft gehad ben je risico groep. Je mag bijvoorbeeld ook geen bloed geven. Vanwege dat je behoort tot een risico groep.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Is dat bij masturbatie ook nodig dan?
Dit vind ik ZOOOOO'N dikke bullshit.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:08 schreef Pjederdy het volgende:
Sanquin beschrijft het zo: "Sanquin sluit mannen die seksuele contacten hebben gehad met andere mannen uit van donatie. De achtergrond is dat dit seksuele gedrag een verhoogde kans op HIV- en andere infecties met zich mee brengt."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |