Je doet maar, want het doet er niet toe en ik begon er ook niet over.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:58 schreef Teilrasiert het volgende:
[..]
Leuk voor je dat je Plato hebt gelezen. Goh, zal ik eens pronken met mijn boekenkast vol met Goethe?
Alleen de mens is tot het onmogelijke in staat.

Was dat niet die man van die smeergeldaffaire?quote:Op woensdag 24 december 2008 20:24 schreef KirkLazarus het volgende:
Burgemeester Som op het NOS Journaal

Als jij meer opleiding had gehad en - zoals je beweert - de oude filosofen een warm hart toedraagt, was je ook in staat geweest om wat meer te relativeren. En dan zou je je ook niet zo gedragen als de gemiddelde supporter. Namelijk met een plank voor je hersens.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik kom helemaal niet uit Kerkrade, maar dat doet er niet toe. En in tegenstelling tot jou heb ik Plato gelezen en heb ik meer opleiding gehad dan jouw drie klassen mavo, maar ook dat is niet relevant in deze discussie.

Dat tuinpad of wat was dat ook alweer?quote:Op woensdag 24 december 2008 20:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Was dat niet die man van die smeergeldaffaire?

Zonde. Wel met een gekleurd brilletje allerlei argumenten blaten en vervolgens nooit ergens echt op ingaan.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:39 schreef blonchi het volgende:
[..]
Het heeft geen zin om met die gozer hierover te praten. Hij wíl gewoon niet. En waarom niet? Omdat hij niet wil!
Zie mijn reactie op 14.09 uur.

quote:Op woensdag 24 december 2008 19:46 schreef blonchi het volgende:
[..]
Hier hebben we dus zo'n typisch voorbeeld van een Aken-Noordeling.
Leuke term ook: Gloryhunten.
Je kunt beter voetballiefhebber zijn, dan met een plank voor je hoofd steeds maar één club gaan aanmoedigen. Een club waar geen énkele Limburger speelt.
En al helemaal sneu is om te concluderen dat iemand zogenaamd geen voetbalkenner is, als hij een L vergeet in de naam van een Duitse Eerste Divisieclub...
En het sneust is dat je je ook nog noemt naar een Griekse filosoof...

dus de gemiddelde supporter heeft een plank voor ze hersens, leg eens uitquote:Op woensdag 24 december 2008 20:26 schreef blonchi het volgende:
[..]
Als jij meer opleiding had gehad en - zoals je beweert - de oude filosofen een warm hart toedraagt, was je ook in staat geweest om wat meer te relativeren. En dan zou je je ook niet zo gedragen als de gemiddelde supporter. Namelijk met een plank voor je hersens.
Ik vrees echter dat je niet verder komt dan de Voetbal International en de Panorama.

Niet iedereen, maar het moge duidelijk zijn dat in deze voetbalmachowereld heel wat randdebielen rondlopen.quote:Op donderdag 25 december 2008 20:44 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
dus de gemiddelde supporter heeft een plank voor ze hersens, leg eens uit

Ik ken genoeg fans. Als je met hen een gesprek aan gaat, al gaat het om een boutje vastdraaien in de tuinstoel, dan weten ze het thema zo om te draaien dat je weer bij Roda JC uitkomt. Daar is geen fatsoenlijk gesprek mee te voeren. Het is Roda hier, Roda daar. Als ze FC Limburg horen word je automatisch met de grond gelijk gemaakt, terwijl ze niet eens weten wat de exacte plannen.quote:Op donderdag 25 december 2008 20:44 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
dus de gemiddelde supporter heeft een plank voor ze hersens, leg eens uit

Dat lijkt er al meer op. Je komt er wel.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een fusie tussen Twente en Heracles is trouwens ook ebst een goed kidee, wellicht kan dan twente dan echt een topclub worden.

quote:Op vrijdag 26 december 2008 09:22 schreef Teilrasiert het volgende:
[..]
Ik ken genoeg fans. Als je met hen een gesprek aan gaat, al gaat het om een boutje vastdraaien in de tuinstoel, dan weten ze het thema zo om te draaien dat je weer bij Roda JC uitkomt. Daar is geen fatsoenlijk gesprek mee te voeren. Het is Roda hier, Roda daar. Als ze FC Limburg horen word je automatisch met de grond gelijk gemaakt, terwijl ze niet eens weten wat de exacte plannen.
ICH JUN TOCH NIT MIT INNE PIER OP DE TRIBUUN ZITSE.
Goed doordacht arugment.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |