abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 december 2008 @ 18:31:05 #101
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_64333003
quote:
Op woensdag 24 december 2008 18:23 schreef Teilrasiert het volgende:
Over hoeveel fans hebben we het eigenlijk die dit niet willen? Dat ze dan lekker naar Allemania Aachen gaan
Er is al een aantal fokkers dat er zo over denkt. Dus wat let hen?
Lieber Nordrheinwestfalen als Limburg. Weet je gelijk hoe nogal wat Kerkradenaren over Limburg denken...

Trübe Tüpen, dort in Kirchrath...
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
  woensdag 24 december 2008 @ 19:20:50 #102
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_64334741
quote:
Op woensdag 24 december 2008 18:23 schreef Teilrasiert het volgende:
Over hoeveel fans hebben we het eigenlijk die dit niet willen? Dat ze dan lekker naar Allemania Aachen gaan
Die club heet Alemannia Aachen en niet Allemania, kennelijk weet je niet bijster veel van voetbal af.

En verder mag jij lekker naar PSV gaan als je zo nodig wilt 'gloryhunten'.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  woensdag 24 december 2008 @ 19:46:29 #103
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_64335835
quote:
Op woensdag 24 december 2008 19:20 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Die club heet Alemannia Aachen en niet Allemania, kennelijk weet je niet bijster veel van voetbal af.

En verder mag jij lekker naar PSV gaan als je zo nodig wilt 'gloryhunten'.
Hier hebben we dus zo'n typisch voorbeeld van een Aken-Noordeling.
Leuke term ook: Gloryhunten.
Je kunt beter voetballiefhebber zijn, dan met een plank voor je hoofd steeds maar één club gaan aanmoedigen. Een club waar geen énkele Limburger speelt.

En al helemaal sneu is om te concluderen dat iemand zogenaamd geen voetbalkenner is, als hij een L vergeet in de naam van een Duitse Eerste Divisieclub...

En het sneust is dat je je ook nog noemt naar een Griekse filosoof...
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
  woensdag 24 december 2008 @ 19:49:31 #104
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_64335942
quote:
Op woensdag 24 december 2008 19:46 schreef blonchi het volgende:

[..]

Je kunt beter voetballiefhebber zijn, dan met een plank voor je hoofd steeds maar één club gaan aanmoedigen. Een club waar geen énkele Limburger speelt.

En al helemaal sneu is om te concluderen dat iemand zogenaamd geen voetbalkenner is, als hij een L vergeet in de naam van een Duitse Eerste Divisieclub...

Ik kom helemaal niet uit Kerkrade, maar dat doet er niet toe. En in tegenstelling tot jou heb ik Plato gelezen en heb ik meer opleiding gehad dan jouw drie klassen mavo, maar ook dat is niet relevant in deze discussie .
  woensdag 24 december 2008 @ 19:58:32 #105
169042 Teilrasiert
Smooth exhibitionist
pi_64336322
quote:
Op woensdag 24 december 2008 19:49 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ik kom helemaal niet uit Kerkrade, maar dat doet er niet toe. En in tegenstelling tot jou heb ik Plato gelezen en heb ik meer opleiding gehad dan jouw drie klassen mavo, maar ook dat is niet relevant in deze discussie .
Leuk voor je dat je Plato hebt gelezen. Goh, zal ik eens pronken met mijn boekenkast vol met Goethe?
Alleen de mens is tot het onmogelijke in staat.
Shaved.......................not furred
  woensdag 24 december 2008 @ 19:59:56 #106
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_64336389
quote:
Op woensdag 24 december 2008 19:58 schreef Teilrasiert het volgende:

[..]

Leuk voor je dat je Plato hebt gelezen. Goh, zal ik eens pronken met mijn boekenkast vol met Goethe?
Alleen de mens is tot het onmogelijke in staat.
Je doet maar, want het doet er niet toe en ik begon er ook niet over.
  woensdag 24 december 2008 @ 20:24:03 #107
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_64337606
Burgemeester Som op het NOS Journaal
Nee zo zijn ze in Kerkrade en bij Roda niet nee, bij Theo Pickee zaten ze ook niet op het dak nee.
  woensdag 24 december 2008 @ 20:25:05 #108
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_64337663
quote:
Op woensdag 24 december 2008 20:24 schreef KirkLazarus het volgende:
Burgemeester Som op het NOS Journaal
Was dat niet die man van die smeergeldaffaire?
  woensdag 24 december 2008 @ 20:25:25 #109
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_64337676
Burgemeester Som .
  woensdag 24 december 2008 @ 20:26:09 #110
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_64337712
quote:
Op woensdag 24 december 2008 19:49 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Als jij meer opleiding had gehad en - zoals je beweert - de oude filosofen een warm hart toedraagt, was je ook in staat geweest om wat meer te relativeren. En dan zou je je ook niet zo gedragen als de gemiddelde supporter. Namelijk met een plank voor je hersens.

Ik vrees echter dat je niet verder komt dan de Voetbal International en de Panorama.
  woensdag 24 december 2008 @ 20:27:10 #111
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_64337749
quote:
Op woensdag 24 december 2008 20:25 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Was dat niet die man van die smeergeldaffaire?
Dat tuinpad of wat was dat ook alweer?
pi_64344373
quote:
Op woensdag 24 december 2008 16:39 schreef blonchi het volgende:

[..]

Het heeft geen zin om met die gozer hierover te praten. Hij wíl gewoon niet. En waarom niet? Omdat hij niet wil!

Zie mijn reactie op 14.09 uur.
Zonde. Wel met een gekleurd brilletje allerlei argumenten blaten en vervolgens nooit ergens echt op ingaan.
| Joa17 | vs Kryptonite |
pi_64360413
quote:
Op woensdag 24 december 2008 19:46 schreef blonchi het volgende:

[..]

Toevoeging: wat is precies de eigen identiteit van Roda? Al die jongens uit Kerkrade in het 1e? Die goede jeugdopleiding?
pi_64360670
quote:
Op woensdag 24 december 2008 20:26 schreef blonchi het volgende:

[..]

Als jij meer opleiding had gehad en - zoals je beweert - de oude filosofen een warm hart toedraagt, was je ook in staat geweest om wat meer te relativeren. En dan zou je je ook niet zo gedragen als de gemiddelde supporter. Namelijk met een plank voor je hersens.

Ik vrees echter dat je niet verder komt dan de Voetbal International en de Panorama.
dus de gemiddelde supporter heeft een plank voor ze hersens, leg eens uit
pi_64360697
Probleem lost zichzelf wel op. Op een gegeven moment is er gewoonweg niet genoeg geld voor een eredivisie club daar en dan sluiten de deuren.
pi_64361762
Wat ik trouwens wel grappig vind in deze discussie. Er wordt gepraat over de supporters van beide kampen die gee fusie willen. Wij zijn dat eigenlijk en hoeveel zijn dat er? Even de laatste VI erbij gepakt. Roda JC trekt een gemiddeld aantal toeschouwers vna 13.770 tegenover 14.966 vorig jaar. Fortuna trekt slechts 2338 toeschouwers en 3486 een seizoen eerder. Ik vind die aantallen weinig verheffend. Beide clubs doen het ronduit kut, hebben weinig potentie en weinig toeschouwers. Gewoon kop houden en fuseren dus. Als je verder wilt tenminste. Anders kun je samen het licht uitdoen op een gegeven moment.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  donderdag 25 december 2008 @ 22:40:48 #117
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_64362892
quote:
Op donderdag 25 december 2008 20:44 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

Niet iedereen, maar het moge duidelijk zijn dat in deze voetbalmachowereld heel wat randdebielen rondlopen.

Ik vrees dat ik jou ook daartoe moet scharen. (Zeker als ik jouw voorgaande posts over dit thema teruglees...)

Maar ik kan me vergissen, dus kom maar met een tegenbetoog...
  vrijdag 26 december 2008 @ 09:22:38 #118
169042 Teilrasiert
Smooth exhibitionist
pi_64371291
quote:
Op donderdag 25 december 2008 20:44 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

Ik ken genoeg fans. Als je met hen een gesprek aan gaat, al gaat het om een boutje vastdraaien in de tuinstoel, dan weten ze het thema zo om te draaien dat je weer bij Roda JC uitkomt. Daar is geen fatsoenlijk gesprek mee te voeren. Het is Roda hier, Roda daar. Als ze FC Limburg horen word je automatisch met de grond gelijk gemaakt, terwijl ze niet eens weten wat de exacte plannen.

ICH JUN TOCH NIT MIT INNE PIER OP DE TRIBUUN ZITSE.

Goed doordacht arugment.
Shaved.......................not furred
  vrijdag 26 december 2008 @ 09:56:06 #119
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_64371585
quote:
Op woensdag 24 december 2008 12:16 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Een fusie tussen Twente en Heracles is trouwens ook ebst een goed kidee, wellicht kan dan twente dan echt een topclub worden.
Dat lijkt er al meer op. Je komt er wel.
  vrijdag 26 december 2008 @ 11:29:57 #120
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_64372621
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 09:22 schreef Teilrasiert het volgende:

[..]

Ik ken genoeg fans. Als je met hen een gesprek aan gaat, al gaat het om een boutje vastdraaien in de tuinstoel, dan weten ze het thema zo om te draaien dat je weer bij Roda JC uitkomt. Daar is geen fatsoenlijk gesprek mee te voeren. Het is Roda hier, Roda daar. Als ze FC Limburg horen word je automatisch met de grond gelijk gemaakt, terwijl ze niet eens weten wat de exacte plannen.

ICH JUN TOCH NIT MIT INNE PIER OP DE TRIBUUN ZITSE.

Goed doordacht arugment.
pi_64373590
Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
FART FAQ:
http://www.heptune.com/farts.html
  vrijdag 26 december 2008 @ 14:44:06 #122
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_64376925
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 12:19 schreef Votz het volgende:
[ afbeelding ]
Geniaal
  vrijdag 26 december 2008 @ 15:59:24 #123
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_64378839
quote:
[b]Op donderdag 25 december 2008 21:47 Beide clubs doen het ronduit kut, hebben weinig potentie en weinig toeschouwers.
Dom gelul. Roda draait dit seizoen inderdaad beroerd, maar de afgelopen jaren eindigde de club steevast in het linkerrijtje. Dat kan dus nooit een argument voor ee fusie zijn want dan moet 80% van de clubs ook fuseren.

Dat er weinig toeschouwers zijn klopt evenmin. Natuurlijk kan het beter, maar het gemiddeld toeschouwersaantal van Roda hoort al sinds de opening van het nieuwe stadion bij de top 10 van de Eredivisie. Geen argument voor ee fusie dus.

Over de potentie van de club kun je discusse voeren, maar dit blijkt niet uit objectieve onderzoeken en is dus zeker geen vaststaand fet.

Conclusie: je roept maar wat.
pi_64379371
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 15:59 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dom gelul. Roda draait dit seizoen inderdaad beroerd, maar de afgelopen jaren eindigde de club steevast in het linkerrijtje. Dat kan dus nooit een argument voor ee fusie zijn want dan moet 80% van de clubs ook fuseren.
Als je de begroting bekijkt hebben ze vorige jaren boven verwachting gepresteerd, maar zoiets kan natuurlijk nooit voortduren. De tijden dat men nog kon voortleven op een transfer als Kone zijn voorbij. Net zoals andere subtoppers/middenmoot moeten deze zo nu en dan kunnen leven van een aardige transfer, om daar dan weer nieuw fatsoenlijk materiaal van te halen.
Dit zie ik nu niet zo snel meer gebeuren, dus zullen ze mijns inziens onder de middenmoot blijven steken.
quote:
Dat er weinig toeschouwers zijn klopt evenmin. Natuurlijk kan het beter, maar het gemiddeld toeschouwersaantal van Roda hoort al sinds de opening van het nieuwe stadion bij de top 10 van de Eredivisie. Geen argument voor ee fusie dus.
Als je kijkt naar de verhouding stadioncapaciteit/toeschouwers wel. Dan staan ze bij de laatste 3.
quote:
Over de potentie van de club kun je discusse voeren, maar dit blijkt niet uit objectieve onderzoeken en is dus zeker geen vaststaand fet.
Duh , glazen bollen bestaan niet, maar als voorspellingen altijd verkeerd zouden zijn, zouden ze niet gedaan worden.
quote:
Conclusie: je roept maar wat.
| Joa17 | vs Kryptonite |
  vrijdag 26 december 2008 @ 16:31:16 #125
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_64379546
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 16:23 schreef sjutt het volgende:

Als je kijkt naar de verhouding stadioncapaciteit/toeschouwers wel. Dan staan ze bij de laatste 3.
Dat doet er niet toe. Het gaat om het toeschouwersaantal, niet om de bezettingsgraad, want die zegt niks. Als Roda een stadion met 15.000 plaatsen had dan zou het stampvol zitten en dan zou e dit gezochte argument niet kunnen gebruiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')