Jij gaat vast elke week met veel plezier in die Stalinbarokbak naar je cluppie kijken?quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:52 schreef Evertje het volgende:
Voor de mensen die zo graag een FC Limburg willen.
Richt er eentje op, maar betrek Fortuna en Roda er niet in.
Opzouten dus.
nu.nlquote:Roda JC en Fortuna Sittard voorlopig niet samen
Uitgegeven: 3 december 2008 07:01
Laatst gewijzigd: 3 december 2008 10:21
AMSTERDAM - De eventuele fusie van Roda JC met Fortuna Sittard is voorlopig niet aan de orde. Dagblad De Limburger meldt dinsdag op zijn website dat een definitief besluit op de lange baan is geschoven.
ANP
Dat was maandagavond de conclusie na een urenlang overleg tussen de Stichting Roda JC en de directie en de Raad van Commissarissen van Roda.
Tot op heden verklaarde geen van de betrokken partijen wat er maandag precies werd besproken. Drie weken geleden leek een fusie tussen de twee clubs nog heel dichtbij.
Ik denk het wel, als het aan limburg ligt, duur het nog een jaar of 35. De KNVB zal dit echter niet accepteren en achter hun kont aan blijven lopen.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:30 schreef venomsnake het volgende:
Wat een soap.
Kan me haast niet voorstellen dat het er ooit van komt.
Als het aan Limburg (de provincie) ligt hadden we het gisteren al gehad.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:32 schreef Adamo144 het volgende:
[..]
Ik denk het wel, als het aan limburg ligt, duur het nog een jaar of 35. De KNVB zal dit echter niet accepteren en achter hun kont aan blijven lopen.
Hoezo zal de knvb dit niet accepteren?quote:Op woensdag 3 december 2008 11:32 schreef Adamo144 het volgende:
[..]
Ik denk het wel, als het aan limburg ligt, duur het nog een jaar of 35. De KNVB zal dit echter niet accepteren en achter hun kont aan blijven lopen.
geloof dat bericht nou maar gewoon welquote:Op woensdag 3 december 2008 15:05 schreef Evertje het volgende:
[..]
Hoezo zal de knvb dit niet accepteren?
De knvb zou juist op moeten komen van de belangen van de aparte clubs, en zich niet bemoeien met eventuele fusies. Die kesler moet gewoon oprotten.
Verder geloof ik het niet eens meteen, dat bericht van DDL. Neem aan dat het onderzoek gewoon plaats gaat vinden, en dat dat advies gewoon in maart komt. Dat Roda dan als club er niet mee akkoord gaat, lijkt me dan de volgende stap.
Stakkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |