Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
dat is te privéquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waar wacht je nog op? Posten!
Dat zei Chris, dat heb ik echt niet gezegd. Wijn is best lekkerquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij vond wijn voor mietjes
Ik weet zeker dat jij hebt gezegt dat Wijn, Malibu Cola en dergelijke mixen voor mietjes zijn.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zei Chris, dat heb ik echt niet gezegd. Wijn is best lekker
Malibu cola en mixjes zijn gewoon voor mietjes. Wij is lekker.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij hebt gezegt dat Wijn, Malibu Cola en dergelijke mixen voor mietjes zijn.
Als jij je vriendinnetje eens uitnodigt thuis, kom ik ook wel een wijntje meelurkenquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer wijn drinken dan?
* -_Guitarist_- zwaait Remco uit.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:31 schreef ReMcOrE het volgende:
maar nu ben ik weg voor de rest van de avond, * ReMcOrE spreekt jullie morgen weer![]()
Doeiiquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:31 schreef ReMcOrE het volgende:
maar nu ben ik weg voor de rest van de avond, * ReMcOrE spreekt jullie morgen weer![]()
Hahahahaquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij je vriendinnetje eens uitnodigt thuis, kom ik ook wel een wijntje meelurken
Echt wel. Ik ben niet gek ofzoquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Malibu cola en mixjes zijn gewoon voor mietjes. Wij is lekker.
Ik heb dat werkelijk niet gezegd
Wijn is voor vrouwen en van die mannen die met de benen over elkaar zitten, inclusief bril op en uitvallend haarquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Malibu cola en mixjes zijn gewoon voor mietjes. Wijn is lekker.
Ik heb dat werkelijk niet gezegd
Nooit gehad eigenlijk, alleen safari jus toen ik een jaar of 14 was.quote:
quote:
Ik dronk nog wijn op het terras in de stad toen Chris m'n avond verpeste.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Echt wel. Ik ben niet gek ofzo
Echt een typische beschrijving voor mij jaquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:32 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Wijn is voor vrouwen en van die mannen die met de benen over elkaar zitten, inclusief bril op en uitvallend haar
Doe dat eensquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hahahaha
Komt goed, ik zal eens wat regelen.
Kan ik mij eerlijk waar niet herinneren, wel dat jij dat zei wat ik net zei.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik dronk nog wijn op het terras in de stad toen Chris m'n avond verpeste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |