Nee. Wat jij quote zijn de mogelijke bestemmingen. Het dobbelsteenavontuur is geen mogelijkheid. Het is een zekerheid.quote:Op maandag 15 december 2008 16:35 schreef DutchTrain het volgende:
Dus dat dobbelsteentopic is een hoax?
Goed punt op zich.quote:Op maandag 15 december 2008 15:35 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Daar ben ik al 2x geweest. Ik ga zeker nog een keer terug maar dat kan wachten. Noorwegen verandert niet snel, grote delen van Oost-Europa nog wel.
Uhhh, waarom?quote:Op maandag 15 december 2008 16:33 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Noorwegen was hier al vorige week met Maria Mena en de burgemeester van Oslo die de lampjes in de Noorse kerstboom aanstaken.
Omdat Oslo al sinds 1945 een partnerstad is van Rotterdam, krijgen we ieder jaar een kerstboom uit Noorwegenquote:
Ach de Noorse Kerstliedjes die ze hier zong, waren beter dan de Finse kerstmuziek van een paar weken terugquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:31 schreef Fogel het volgende:
OK, maar kan je Maria Mena niet ook de hele kerst daar houden en de 6e ritueel verbranden?
Namibië kan ik niets over zeggen.quote:Op maandag 15 december 2008 13:54 schreef k_man het volgende:
[..]
Tuurlijk. Tijdstip zal dan waarschijnlijk afhangen van jouw werkdagen. Laat maar weten wanneer je zou kunnen.
Niets.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:17 schreef Fogel het volgende:
Hoeveel moest jij dokken om weer de cel uit te mogen?
25 soles is voor een serrano iets meer dan een weekloon....quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:56 schreef Fogel het volgende:
Toch netjes.
Hoe veel is 25¤ waard daar eigenlijk? Vergelijkbaar met een weekloon ofzo? Krijg er hier net een 6-pack bier voor in de supermarkt
Deze discussie hebben we volgens mij al 400x met hem gehad.quote:
Jij geeft natuurlijk braaf je geld af, vraagt of je even nog wat extra kunt pinnen en laat je omkopen op het politiebureau?quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:43 schreef Hik het volgende:
[..]
Deze discussie hebben we volgens mij al 400x met hem gehad.
Het antwoord is "ja" overigens.
Kom naar Noorwegenquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:46 schreef Hik het volgende:
Wij zouden zaterdag naar Keulen gaan om winkelen, maar de trein zit vol!![]()
Zal wel vanwege de kerstmarkt zijn ofzo...
Andere jaren gingen we meestal een dagje naar Antwerpen, maar we wilden eens wat anders. Is Gent wat?
Ook leuk.quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij geeft natuurlijk braaf je geld af, vraagt of je even nog wat extra kunt pinnen en laat je omkopen op het politiebureau?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |