Goedenmiddag,
ik zit met een probleem. Ik heb 4 week terug een webshop eigenaar opgebeld omdat ik meerdere dingen tegelijk wou kopen bij hem. Ik vroeg hem of als ik die dingen kocht ik wat korting kon krijgen. Samen tot een leuke deal gekomen waarbij ik wat meer dan honderd euro korting kreeg (mijn uiteindelijke bedrag was 590 euro). Het ging vooral om de midicontroller, een apparaat dat hij los voor 400 euro verkoopt. Ik heb netjes betaald en nadat hij zijn bestellingen binnen had heeft hij deze naar mij opgestuurd.
De koptelefoon doet het prima, de geluidskaart doet het prima, de kabels waren allemaal prima alleen de controller was behoorlijk naar de fillistijnen. Een van de jogwheels zat enorm los, zelfs dat hij naar links en rechts kon bewegen, de ander zat zo vast dat hij nauwelijks te draaien was. Ik heb gelijk de webshop gebeld en afgesproken dat ik hem terug zou sturen, dan zou hij hem naar de reparateur sturen en dan zou ik binnen afzienbare tijd een werkende midicontroller krijgen.
Na twee week geduld heb ik gebeld met de vraag waar m'n midicontroller bleef. Het zou nog een paar dagen duren. Zondag kreeg ik de volgende mail:
quote:
Beste Dzy,
Wij hebben de Vestax VCI 100 retour gekregen gerepareerd en wel, er is ons ook verteld dat er aan gesleuteld was!?
En dat is niet door ons gebeurd!
Alle schroeven waren zwaar beschadigd door onjuist gebruik van gereedschap.
De rechter Jogwheel hing helemaal los en de linker was veels te strak aangespannen.
Gelukkig heeft Vestax dit gerepareerd en kosteloos retour gestuurd.
Maandag wordt deze weer kosteloos naar jou gestuurd, en wij nemen weer de verzendkosten op ons nemen.
Ik ga er vanuit dat de volgende keer weer eerlijk wordt gesproken over wat er gaande is.
Met vriendelijke groet,
XXX
Ik schrok daar best wel een beetje van, aangezien ik honderd procent zeker niks anders heb gedaan dan de controller uit de doos halen, geconstateerd dat er iets flink mis was en gelijk gebeld. Ik heb hier zeker niets mee te maken maar dit klinkt ook niet als damage die door de TNT kan komen. Ik stuur nog een redelijk nette mail terug waarin ik zeg dat ik daar toch echt niets mee te maken heb gehad maar geef aan blij te zijn dat ik mijn midicontroller werkend terug krijg.
Vandaag was het dan zo ver, m'n pakketje was er. Ik heb alles geinstalleerd, en het werkte na wat proberen. Alleen een van de jogwheels (draaischijven op de controller) de touch werkt maar half, oftewel niet consistent genoeg om live mee te draaien. Dit hoort gewoon prima te werken en dus kan ik hier eigenlijk niets mee. Ik heb de webshop nog niet gecontacteerd omdat ik niet weet hoe ik dit moet aanpakken. Mijn problemen eigenlijk:
- Ik word ervan beschuldigd dat ding opengemaakt te hebben, het gesloopt te hebben en op deze manier er gratis onderuit te komen
- Ik krijg voor de tweede keer dezelfde controller stuk hier
- Ik heb geen zin om voor de tweede keer verzendkosten te betalen voor iets waar ik niks mee kan, de eerste keer vond ik al een beetje raar want het lag compleet buiten mijn schuld
- Ik verwacht eigenlijk in 1x een goed product
- Nu hebben ze een "hevig beschadigde" controller gerepareerd en weer terug gestuurd, die het weliswaar beter doet maar nog steeds niet 100%, ik wil gewoon een gloednieuwe, dat is ook waar ik voor betaald heb
- Ik weet niet welke stap ik nu moet ondernemen, ik voel me toch wel enigzins in het nauw omdat ze beweren dat ik hem de eerste keer gesloopt heb
- Mocht het erop neerkomen dat ik m'n geld terug zou willen krijgen na nog tig keer gezeik, hoe zit het dan met het geld? Ik heb een aparte all-in-one prijs afgesproken, hoe zit dit dan?
Wat is mijn volgende stap?