abonnement Unibet Coolblue
pi_64076949
Hey allemaal!

Ik kreeg te horen dat mijn webicon te groot is. Kan iemand m hier voor me verkleinen? Het is een gif animatie, en ik heb geen idee hoe ik t zou moeten doen



Alvast bedankt
  woensdag 17 december 2008 @ 13:51:48 #52
159635 Spike1506
NullPointerException
pi_64087163
Om op me eerdere vraag terug te komen. Ik zou graag een avatar willen met Dr. House en/of The Joker uit Batman. Mag animated zijn.
pi_64088507
quote:
Op woensdag 17 december 2008 13:51 schreef Spike1506 het volgende:
Om op me eerdere vraag terug te komen. Ik zou graag een avatar willen met Dr. House en/of The Joker uit Batman. Mag animated zijn.
pi_64088556
quote:
Op woensdag 17 december 2008 01:04 schreef robbolo het volgende:
Hey allemaal!

Ik kreeg te horen dat mijn webicon te groot is. Kan iemand m hier voor me verkleinen? Het is een gif animatie, en ik heb geen idee hoe ik t zou moeten doen

[ afbeelding ]

Alvast bedankt
pi_64090540
quote:
Op woensdag 17 december 2008 14:32 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dank u
pi_64095510
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 12:59 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hey ik heb weer een vraag voor een nieuwe avatar. Ik heb een foto gevonden van een meisje die ik eigenlijk mooier vind. Sorry als ik vervelend ben...

Kan je hier een avatar van maken?



Zegmaar dat haar hoofd erop staat.

Alvast bedankt!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2008 18:33:58 ]
pi_64096052
quote:
Op woensdag 17 december 2008 18:32 schreef Gewas het volgende:

[..]

Hey ik heb weer een vraag voor een nieuwe avatar. Ik heb een foto gevonden van een meisje die ik eigenlijk mooier vind. Sorry als ik vervelend ben...

Kan je hier een avatar van maken?

[ afbeelding ]

Zegmaar dat haar hoofd erop staat.

Alvast bedankt!
pi_64096307
quote:
Op woensdag 17 december 2008 18:52 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Bedankt!
pi_64105641
Voor volgend jaar 2009 wil ik mijn avatar aanpassen in een vaste, permanent voor Fok!.
Weet iemand iets moois en speciaals te maken van mijn 'Eddy met jas'?
Ik dacht aan een Strak/Moderne stijl, met diepte cq. 3D, 'Eddy met jas' iig. kleur geel met oranje houden en jas wit, de achtergrond vervangen door iets moois van indigo-blauw of Metaal-Zilver. Wat er het beste cq. mooiste uitkomt
Ik weet dus niet in hoeverre er een getekende afbeelding aangepast kan worden cq. strakker gemaakt kan worden, en of jullie dat ook kunnen. Laat me het maar weten alsjeblieft.
(of heb je een tip qua software zodat ik het zelf kan doen? )

Mag ik je voorstellen: 'Eddy met jas'

Het dient wel een 'formaat 60x60' te worden voor gebruik als avatar op Fok!.
Animerende achtergrond is ook een heel erg leuk idee, geen idee of dat ook mogelijk is. Heb jij er één?
zoals:
Een webicon-grootte van 100 kB max is eventueel ook mogelijk, alhoewel met een single frame is dat geloof ik niet nodig.

indigo / blauw achtergrond: bedoel de blauwe 'bol' , mooie kleur imho

Metaal Zilver achtergrond:of

Een effect zoals bij dit thema in een animatie zou ook leuk zijn:


*als je eens wist hoeveel ideeën ik wel niet heb, maar ook de onmacht door onkunde om dit uit te kunnen voeren

Ik hoop dat ik jullie voldoende input heb gegeven met de bovenstaande voorbeelden, om m'n idee van Eddy met een mooie achtergrond duidelijk te maken. Je mag me gerust feedback geven, hier of evt. via PM of FoBo.


Bronmateriaal voor achtergrond 'Eddy met jas' gevonden! Je kan 'Eddy met jas' uitgeknipt bijvoorbeeld voor de sterren plaatsen, zonder mannetje. Dat geeft een leuk effect.


Bedankt voor de hulp alvast! Tof dat jullie ons users kunnen en willen helpen!


[ Bericht 2% gewijzigd door Core. op 18-12-2008 08:58:36 (ik denk mee met de post, vandaar Edit) ]
Blessed are the pure in heart: for they shall see God
Blessed are the weird people (poets, misfits, writers, mystics, painters, troubadours) for they teach us to see the world through different eyes
pi_64119459
quote:
Op woensdag 17 december 2008 23:23 schreef THE_CORE het volgende:
Voor volgend jaar 2009 wil ik mijn avatar aanpassen in een vaste, permanent voor Fok!.
Weet iemand iets moois en speciaals te maken van mijn 'Eddy met jas'?
Ik dacht aan een Strak/Moderne stijl, met diepte cq. 3D, 'Eddy met jas' iig. kleur geel met oranje houden en jas wit, de achtergrond vervangen door iets moois van indigo-blauw of Metaal-Zilver. Wat er het beste cq. mooiste uitkomt
Ik weet dus niet in hoeverre er een getekende afbeelding aangepast kan worden cq. strakker gemaakt kan worden, en of jullie dat ook kunnen. Laat me het maar weten alsjeblieft.
(of heb je een tip qua software zodat ik het zelf kan doen? )

Mag ik je voorstellen: 'Eddy met jas' [ afbeelding ]

Het dient wel een 'formaat 60x60' te worden voor gebruik als avatar op Fok!.
Animerende achtergrond is ook een heel erg leuk idee, geen idee of dat ook mogelijk is. Heb jij er één?
zoals:[ afbeelding ]
Een webicon-grootte van 100 kB max is eventueel ook mogelijk, alhoewel met een single frame is dat geloof ik niet nodig.

indigo / blauw achtergrond:[ afbeelding ] bedoel de blauwe 'bol' , mooie kleur imho

Metaal Zilver achtergrond:[ afbeelding ]of [ afbeelding ]

Een effect zoals bij dit thema in een animatie zou ook leuk zijn:


*als je eens wist hoeveel ideeën ik wel niet heb, maar ook de onmacht door onkunde om dit uit te kunnen voeren

Ik hoop dat ik jullie voldoende input heb gegeven met de bovenstaande voorbeelden, om m'n idee van Eddy met een mooie achtergrond duidelijk te maken. Je mag me gerust feedback geven, hier of evt. via PM of FoBo.


Bronmateriaal voor achtergrond 'Eddy met jas' gevonden! Je kan 'Eddy met jas' uitgeknipt bijvoorbeeld voor de sterren plaatsen, zonder mannetje. Dat geeft een leuk effect.


Bedankt voor de hulp alvast! Tof dat jullie ons users kunnen en willen helpen!

Ik snap je verhaal niet helemaal, maar ik heb wat geprobeerd met 't plaatje:
pi_64125028
quote:
Op donderdag 18 december 2008 14:24 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:

[..]

Ik snap je verhaal niet helemaal, maar ik heb wat geprobeerd met 't plaatje:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Je bent geweldig, dat is wat ik bedoel, een andere alternatieve achtergrond.
Deze heeft duidelijk een diepte, ik zal waarschijnlijk deze als avatar permanent voor 2009 gebruiken.

Dit is inderdaad wat ik bedoelde, mooie avatar voor een Kerst-editie voor eind 2009.

Mag ik je heel hartelijk bedanken voor alle mooie 'Eddy met jas' avatars. Helemaal geweldig en zó snel.
Bedankt La-Vache-Qui-Rit!

[ Bericht 6% gewijzigd door Core. op 18-12-2008 17:32:11 ]
Blessed are the pure in heart: for they shall see God
Blessed are the weird people (poets, misfits, writers, mystics, painters, troubadours) for they teach us to see the world through different eyes
  donderdag 18 december 2008 @ 22:53:13 #62
238758 Sky_Lark
Not suited for work.
pi_64134401
Hallo!

Graag een avatar van 60x60, met Chip Skylark erop. Elk plaatje van google images is goed, behalve de 1e. http://images.google.nl/images?ndsp=20&um=1&hl=nl&q=chip+skylark&start=0&sa=N

Liefst een mooi effectje erachter, bewegend hoeft niet per sé.

Bij voorbaat dank .
  vrijdag 19 december 2008 @ 20:37:53 #63
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_64160759
Ik wil graag een fok avatar van dit filmpje http://www.tvmomentvanhetjaar.nl/fragment.php?fragmentid=278 Ik wil dan uiteraard precies het moment dat die man valt Alvast bedankt
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_64167435
Ik probeer een UI(usericon) te uploaden maar het lukt niet want het formaat is te groot.

http://nl.tinypic.com/view.php?pic=eal6dj&s=5

Dus kan iemand het formaat zo aanpassen dat ik dit plaatje als UI(usericon) kan gaan gebruiken.
Bijvoorbaad vriendelijke dank
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_64173867
Dudes & Chicks, ik zit met een probleem Het gaat om mijn UI, op het moment van schrijven hier links te zien. Mijn UI komt van de comicseries en de aankomende film genaamd Watchmen (wiki). Nu ben ik nog maar net op FOK! en ik ben nu mijn UI al zat

Ik weet dat dit geen KLG is, maar help mij een inspiratie voor een animatd UI
pi_64173898
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 23:41 schreef tijnbrein het volgende:
Ik probeer een UI(usericon) te uploaden maar het lukt niet want het formaat is te groot.

http://nl.tinypic.com/view.php?pic=eal6dj&s=5

Dus kan iemand het formaat zo aanpassen dat ik dit plaatje als UI(usericon) kan gaan gebruiken.
Bijvoorbaad vriendelijke dank
Ik zal eens kijken of ik wat kan betekenen 14.gif
pi_64173930
Kan je hier wat mee:

  † In Memoriam † zaterdag 20 december 2008 @ 11:49:38 #68
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_64174049
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 23:41 schreef tijnbrein het volgende:
Ik probeer een UI(usericon) te uploaden maar het lukt niet want het formaat is te groot.

http://nl.tinypic.com/view.php?pic=eal6dj&s=5

Dus kan iemand het formaat zo aanpassen dat ik dit plaatje als UI(usericon) kan gaan gebruiken.
Bijvoorbaad vriendelijke dank


edit:
O K_K had hem ook al gedaan.

Nou dan heb je er twee
pi_64174119
Die van jouw is 60x60, die van mij is 59x60

Je kan wel zien wie hier de pro's zijn
  † In Memoriam † zaterdag 20 december 2008 @ 11:59:28 #70
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_64174229
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 11:53 schreef Krazy_Kripples het volgende:
Die van jouw is 60x60, die van mij is 59x60

Je kan wel zien wie hier de pro's zijn
lol

Ik klikte hem toevallig aan en had niks te doen.

Wat zoek jij? Een animated maken van die je nu hebt of iets heel nieuws?

ps. ik ben geen pro hoor.
pi_64174248
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 11:59 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

lol

Ik klikte hem toevallig aan en had niks te doen.

Wat zoek jij? Een animated maken van die je nu hebt of iets heel nieuws?

ps. ik ben geen pro hoor.
Ik zoek iets nieuws. Iets simpel, doch sterk en heerschend want iedereen moet bij het zien van die UI aan mij denken. Oh ja en het moet animated zijn
pi_64174493
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 12:00 schreef Krazy_Kripples het volgende:

[..]

Ik zoek iets nieuws. Iets simpel, doch sterk en heerschend want iedereen moet bij het zien van die UI aan mij denken. Oh ja en het moet animated zijn
Tis handig om wat plaatjes, filmpjes te zoeken die je leuk vindt !
Of een ava als voorbeeld die je mooi vindt.
Dat helpt bij het maken van een nieuwe UI
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

They gettin' grief
pi_64174804
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 12:14 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Tis handig om wat plaatjes, filmpjes te zoeken die je leuk vindt !
Of een ava als voorbeeld die je mooi vindt.
Dat helpt bij het maken van een nieuwe UI
Hey kz

Ik vind de UI van ijsmeis bijvoorbeeld heel sterk, die is heel simpel en tijdloos. Ik zal eens gaan zoeken of ik wat leuks kan vinden wat simpel doch heerschend is.
pi_64177419
OK ik heb zitten denken, is er al iemand die een UI heeft met Fokke & Sukke? Dat vind ik wel redelijk tijdloos (qua beeld dan)
  zaterdag 20 december 2008 @ 14:47:21 #75
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_64177664
quote:
Op donderdag 18 december 2008 22:53 schreef Sky_Lark het volgende:
Hallo!

Graag een avatar van 60x60, met Chip Skylark erop. Elk plaatje van google images is goed, behalve de 1e. http://images.google.nl/images?ndsp=20&um=1&hl=nl&q=chip+skylark&start=0&sa=N

Liefst een mooi effectje erachter, bewegend hoeft niet per sé.

Bij voorbaat dank .
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')