- Magusquote:If history is to change, let it change. If the world is to be destroyed, so be it. If my fate is to die, I must simply laugh.
ik heb er echt een hekel aan, overal langsgaan en helemaal geleefd worden, nee dank je. Do emij maar de 27ste dan wordt merlijn 3quote:
dan doe je het toch niet goedquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:47 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik heb er echt een hekel aan, overal langsgaan en helemaal geleefd worden, nee dank je. Do emij maar de 27ste dan wordt merlijn 3
Mooie TT en OPquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
- Magus
Vorig deel: 1308 gijspietjes
Precies,... je hoeft niet naar de ouders of schoonouders,... ik ben gek op kerst. Lekker thuis warm op de bank. Ouderwetse kerstfilms kijken,... gluhwijn drinken,... dronken worden. Lekker neuken op de bank naast de kerstboom,....quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:48 schreef Sjotime het volgende:
Hey B. Kan je eigenlijk nog overal neuken als je katten hebt of gaan ze starenDat zou ik niet trekken!
Mee eens, heb ook niets met kerst.quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:16 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Mee eens, heb ook niets met kerst.
Ik ga Band of Brothers kijken, verder beetje gamen.
Sommige buurten/wijken zitten nu al in de kerstsfeer.![]()
Laat het maar snel weer januari zijn, op naar de zomer.
Japanquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:24 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
Check de plaatsnamen.Japan
Bij sommige games gaat het om de ervaring,... niet om de moeilijkheidsgraad. Denk aan ICO bv,..... ! Maar het klopt,... je kan niet dood in Prince of Persia dacht ik!quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:51 schreef Strolie75 het volgende:
Prince of Persia Review:
http://www.gametrailers.com/player/43263.html?type=mov
Spel klinkt erg makkelijk. Klopt dit Roy?
Hahaha, auto rolt er ook gewoon overheen. Wel weer typisch dat het er binnen no-time zwart (wit?) ziet van de Moslims!quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:33 schreef Sjotime het volgende:
tering,........................... ALLLAAAAAAHHHHHHHHHHH roepend naar beneden
http://www.break.com/index/arabs-tossed-out-of-flipping-suv.html
Laat die boom dan ook maar zitten, scroogequote:Op dinsdag 2 december 2008 20:38 schreef gijsje79 het volgende:
Nee gijs niet voor ons.
Kuiken is vaak met de kerst aan het werk, dit jaar dan met oud en nieuw.
Wij vieren het niet we zullen heus wel een boom optuigen, maar daar houd het ook bij.
Al die poes pas, nee Gijs niet voor mij.
Voor de buren he.quote:Op woensdag 3 december 2008 08:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Laat die boom dan ook maar zitten, scrooge
Ik ben heerlijk de hele week van kerst vrijquote:
Jawel.. 3 jaar terug waren we met zn allen bij je ouders.. en dat was leuk ja.quote:Op woensdag 3 december 2008 08:14 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Voor de buren he.
Laatste kerstviering was ik 17.
Daarna niet meer gevierd.
Ben ook vanaf de 22e vrij tot 5 januari.quote:Op woensdag 3 december 2008 08:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben heerlijk de hele week van kerst vrij![]()
En dan de week er op even door oud en nieuw heen rollen .. al aardig wat goede knallen gehoord hier
22 en 23 gamenquote:Op woensdag 3 december 2008 08:17 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ben ook vanaf de 22e vrij tot 5 januari.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:38 schreef gijsje79 het volgende:
Nee gijs niet voor ons.
Kuiken is vaak met de kerst aan het werk, dit jaar dan met oud en nieuw.
Wij vieren het niet we zullen heus wel een boom optuigen, maar daar houd het ook bij.
Al die poes pas, nee Gijs niet voor mij.
Christmas.quote:Op woensdag 3 december 2008 08:23 schreef Bastard het volgende:
Hoe schrijf je crismess? crismis? kristmess, christmes ... krismas?
Fuck it.
Oja dat was een avond.quote:Op woensdag 3 december 2008 08:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jawel.. 3 jaar terug waren we met zn allen bij je ouders.. en dat was leuk ja.
Nou komen ze naar ons.. en tweede kerstdag zit ik bij mn broer.
Ken uw klassiekersquote:Op woensdag 3 december 2008 08:33 schreef Bastard het volgende:
En binnenhttp://www.mininova.org/tor/2038995
Absoluut. Of die valse Italiaanse nichten die opera gaan zingen. Hoe heten ze ook alweer? El Dino ofzo?quote:Op woensdag 3 december 2008 08:58 schreef Bastard het volgende:
Die echt oude nummers zijn ook veel leuker dan die wham's en mariah carry's vind ik.
Begonnen met Chrono?quote:Op woensdag 3 december 2008 09:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Absoluut. Of die valse Italiaanse nichten die opera gaan zingen. Hoe heten ze ook alweer? El Dino ofzo?
Foute Duitse kerstschlagers doen het ook altijd goed.
Nog niet. Ik moet er even voor gaan zitten. Wel even het begin bekeken. Ziet er goed uit!quote:
Johnny Matis - Merry Christmasquote:Op woensdag 3 december 2008 09:43 schreef Sjotime het volgende:
Heuhebben jullie nog meer van die White powe,.... ehh,.. Christmas jaren 50 songs links?
Ik word er ook niet wild van .. hup spring grijp slinger grijp spring spring grijp slingerquote:Op woensdag 3 december 2008 09:48 schreef Sjotime het volgende:
Goede reviews van Prince of Persia,..... gek,... toch houd iets me tegen dit te kopen
Mij ook. En ik weet wat het is.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:48 schreef Sjotime het volgende:
Goede reviews van Prince of Persia,..... gek,... toch houd iets me tegen dit te kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie hier qua setting toch meer een soort ICO-kloon waarbij je (te) simpele platformgedeeltes moet afwerken alvorens bij een (te) makkelijke eindbaas te komen. Plus dat ik me in de review al stoorde aan het Amerikaanse accent en de flauwe grappen van de Prins.
Ik zal hem heus wel eens uitproberen, maar later, als hij goedkoper is. Als ik weer behoefte aan een game heb, zal Ik eerder voor Fallout 3 en Dead Space gaan.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op woensdag 3 december 2008 09:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mij ook. En ik weet wat het is.
Ik mis het magische van deel 1. Een prachtige setting vol 1000 en 1 nachten paleizen waar een tragisch en romantisch verhaal verteld werd. Uitdagende platformgedeeltes werden afgewisseld met spannende gevechten.Tering,.... ben het zooo met je eens! Ik heb dit dus ook. En inderdaad,... ik schrok ook van de voice-acting,... met de eerste zin was de magie weg,... vreselijke AmerikaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie hier qua setting toch meer een soort ICO-kloon waarbij je (te) simpele platformgedeeltes moet afwerken alvorens bij een (te) makkelijke eindbaas te komen. Plus dat ik me in de review al stoorde aan het Amerikaanse accent en de flauwe grappen van de Prins.
Ik zal hem heus wel eens uitproberen, maar later, als hij goedkoper is. Als ik weer behoefte aan een game heb, zal Ik eerder voor Fallout 3 en Dead Space gaan.
Mmmm,... budgetgame dus eventueel,....I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
Dat hoort bij Survival Horror Gijs. Traag bewegen verhoogt de spanning.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:03 schreef Sjotime het volgende:
Maar Dead Space Gijs,.... het leek me echt gaaf totdat ik toch de demo probeerde. Het richtsysteem is wat vaag,... en de character beweegt echt als stroop,.... erg traag. Schrok een beetje van de gameplay.
Haal dan Valkyria Chronicles.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:06 schreef Sjotime het volgende:
Toch twijfel ik over PoP,..... het ziet er echt onwijs gaaf uit,...!
Fallout 3 is een erg goede game. Erg van genoten, maar na 40 uur heb je niet het gevoel van WOW,..... dat wil ik wel even zeggen. Het voelt leeg en despressing aan. Ook de conversaties zijn iets te lang. Mede omdat je Amerika redt boeit het je minder dan een mooi fantasy land. Los van het feit dat de battle engine veel beter is dan Oblivion vind ik deze laatste toch nog steeds beter!quote:Op woensdag 3 december 2008 10:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat hoort bij Survival Horror Gijs. Traag bewegen verhoogt de spanning.Ik probeer de demo niet eens maar haal hem blind, maar eerst Fallout 3 (en een nieuwe 360).
Mmm...mijn hype was al wat gedaald, vooral door de depressieve sfeer. Misschien omdat ik nu zo geniet van kleurrijke games als Fable 2 en Valkyria Chronicles. Apocalyptische settings komen in Left4Dead en Gears 2 genoeg voor! Ik denk dat ik ook nog even ga wachten. Begin door jou stiekem wel gehyped te worden om Mass Effect weer eens tevoorschijn te halen (verbeteren de laadtijden na een HD install?). En Lost Odyssey moet ik ook nog uitspelen.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:08 schreef Sjotime het volgende:
Fallout 3 is een erg goede game. Erg van genoten, maar na 40 uur heb je niet het gevoel van WOW,..... dat wil ik wel even zeggen. Het voelt leeg en despressing aan. Ook de conversaties zijn iets te lang. Mede omdat je Amerika redt boeit het je minder dan een mooi fantasy land. Los van het feit dat de battle engine veel beter is dan Oblivion vind ik deze laatste toch nog steeds beter!
Die lijkt me ook erg leuk ja,........ maar ja,.. PS3,... zo duur. Wat kost dat spel?quote:
Ik heb hem hier voor ¤ 39 gekocht.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:12 schreef Sjotime het volgende:
Die lijkt me ook erg leuk ja,........ maar ja,.. PS3,... zo duur. Wat kost dat spel?
Mijn advies? Laat Fallout liggen,... echt,.. een geweldig spel hoor. Maar zoooo depressief. Zo eentonig. Ik ben meer het Oblivion type. Ik heb op mijn site een heeeeel klein stukje over Fallout 3 geschreven. Ook de fail uitgelegdquote:Op woensdag 3 december 2008 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mmm...mijn hype was al wat gedaald, vooral door de depressieve sfeer. Misschien omdat ik nu zo geniet van kleurrijke games als Fable 2 en Valkyria Chronicles. Apocalyptische settings komen in Left4Dead en Gears 2 genoeg voor! Ik denk dat ik ook nog even ga wachten. Begin door jou stiekem wel gehyped te worden om Mass Effect weer eens tevoorschijn te halen (verbeteren de laadtijden na een HD install?). En Lost Odyssey moet ik ook nog uitspelen.
Hop Hop Hop, de Prins in galop! Zolang je lekker in een flow bent speelt het heerlijk, spring, ren, spring. Af en toe een vijand neer hakken in een gevechts-systeem dat beter is dan je ooit in een PoP hebt gehad, mede doordat je combo-attacks kunt uitvoeren met Elika.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:06 schreef Sjotime het volgende:
Toch twijfel ik over PoP,..... het ziet er echt onwijs gaaf uit,...!
Kratos komt helaas pas in 2010quote:Op woensdag 3 december 2008 10:18 schreef Strolie75 het volgende:
2009 wordt trouwens wel het jaar waar de PS3 zich gaat revancheren. paar mooie exclusives.
Killzone 2
Heavy Rain
Uncharted 2
God of War 3 (trailer 14 december!)
Ik ga Fallout 3 absoluut een keer spelen. Maar die depressieve setting moet ik een beetje voor in de stemming zijn.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:18 schreef Sjotime het volgende:
Mijn advies? Laat Fallout liggen,... echt,.. een geweldig spel hoor. Maar zoooo depressief. Zo eentonig. Ik ben meer het Oblivion type. Ik heb op mijn site een heeeeel klein stukje over Fallout 3 geschreven. Ook de fail uitgelegdHeb niet eens de moeite genomen het spel goed te beschrijven. Ik ga wel een Mass Effect review schrijven binnenkort. Na 2 playthroughs mag ik dat wel
Mass Effect was voor de 2e keer ZO goed,... ZOveel beter dan de eerste keer. Echt Gijs,... heb een chick aangemaakt en voor evil gegaan. Wilde eigenlijk zo weer voor een 3e keer. Laadtijden zijn iets sneller,... niet in de liften,... want dat is scripted,.. maar wel op planeten, maps, locaties etc. etc. Veel sneller. Framerate ook een tikje beter vond ik. Heb op hardcore gespeeld,... en het team op defense only gezet. Op deze manier wordt jij zelf veeeeel meer betrokken in het gevecht en stelen je teamleden niet je kills en daardoor de vechtervaring,... iets wat ik miste de eerste keer. Eigenlijk is het spel te makkelijk. Echt,... moeilijker,.. minimaal veteran, geeft je een betere spelervaring.
Voor 2009 is het alleen Uncharted 2 voor mij Gijs!quote:Op woensdag 3 december 2008 10:18 schreef Strolie75 het volgende:
2009 wordt trouwens wel het jaar waar de PS3 zich gaat revancheren. paar mooie exclusives.
Killzone 2
Heavy Rain
Uncharted 2
Lijstjes van 2008.quote:
Ik dacht dat jij zo'n Kratos fan was? Heavy Rain is ook wel iets voor jou hoor. Sfeervolle adventuregame. Heb je Fahrenheit ooit gespeeld? Is van dezelfde makers.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:24 schreef Sjotime het volgende:
Voor 2009 is het alleen Uncharted 2 voor mij Gijs!
inFamous is zoveel meerquote:Op woensdag 3 december 2008 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Lijstjes van 2008.
Genres waar ik na dit jaar echt klaar mee ben:
- GTA-achtige sandbox games. Inclusief GTA.
Gijs,... uber fan,.. maar GoW3 komt pas ergens in 2010 Gijsquote:Op woensdag 3 december 2008 10:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n Kratos fan was? Heavy Rain is ook wel iets voor jou hoor. Sfeervolle adventuregame. Heb je Fahrenheit ooit gespeeld? Is van dezelfde makers.
Wordt dan wel een mooi jaar. GoW3 en FFXIII in elk geval.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:30 schreef Sjotime het volgende:
Gijs,... uber fan,.. maar GoW3 komt pas ergens in 2010 Gijs
Star Wars: The Force Unleashed heb ik al Gijs.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier, screens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lijkt wel oud en nieuwquote:Op woensdag 3 december 2008 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier, screens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
inFamous is linear en heeft geen 'haal een pakketje op'-missies. Je hebt alleen een grote stad waarin je speelt.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Star Wars: The Force Unleashed heb ik al Gijs.
Nee, even serieus: ik ben wel een beetje klaar met die "fuck met je hele omgeving" games. Ik wil een straks gescripte belevenis, niet mijn eigen verhaal maken.
Vuurwerkquote:
Het doet hem het ook niet voor mij Gijs,... Saints Row Apocalypse?quote:Op woensdag 3 december 2008 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hier, screens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, Crackdown Electro! Of euh, Assassin's Creed Lightning! Je kunt op gebouwen klimmen, springen van dak naar dak, magnetische velden creëren, er zijn geen geweren. Dat klinkt toch tof?quote:Op woensdag 3 december 2008 10:46 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Het doet hem het ook niet voor mij Gijs,... Saints Row Apocalypse?
,............................niet echt Gijs. Been there done that in een nieuw jasje?quote:Op woensdag 3 december 2008 10:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, Crackdown Electro! Of euh, Assassin's Creed Lightning! Je kunt op gebouwen klimmen, springen van dak naar dak, magnetische velden creëren, er zijn geen geweren. Dat klinkt toch tof?
Misschien, maar games als Crackdown en inFamous zijn de platformgames van deze generatie.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:52 schreef Sjotime het volgende:
[..]
,............................niet echt Gijs. Been there done that in een nieuw jasje?
ja, dat zeiden ze ook over 2008quote:Op woensdag 3 december 2008 10:18 schreef Strolie75 het volgende:
Killzone 2
Heavy Rain
Uncharted 2
Uncharted (voor mij danquote:
GameCubequote:Op woensdag 3 december 2008 11:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Uncharted (voor mij dan)
Metal Gear Solid 4
Valkyria Chronicles
Little Big Planet
Ik vond het een mooi jaar. Maar de PS3 is nu nog een beetje de Gamecube van deze generatie. Af en toe een goed spel!
Prachtige console inderdaad. Zoveel mooie titels.quote:
Verschijnt er überhaupt nog iets leuks op de Wii?quote:Nintendo's laatste gameconsole
Ik zal hem eens "proberen".quote:Op woensdag 3 december 2008 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)llenking/videos/9215
Op de DS lijkt 'ie me ook best cool
Ik ga 'm ook proberenquote:Op woensdag 3 december 2008 11:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zal hem eens "proberen".
Ik kijk op de DS volgend jaar erg uit naar Peggle en Time Hollow.
En hopelijk eindelijk NSMB2.
Mjah, Tales of Symphonia 2 komt als het goed is volgend jaar. Klonoa is nog wel okay waarschijnlijk en Madworld heeft potentie.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Verschijnt er überhaupt nog iets leuks op de Wii?
Ik vind die adventures op de DS echt tof. Er komt volgend jaar ook een nieuw Phoenix Wright game uit, geen officieel deel helaas maar een spin off.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga 'm ook proberenPeggle regel ik voor XBLA en Time Hollow trek ik niet. Adventures
Op New Mario 2 zou ik niet rekenen zolang New Mario 1 nog steeds overal in de verkooplijsten staat
Laat me allemaal koud. Een next-gen House of de Dead speel ik nu ook al met dank aan Valve.quote:Mjah, Tales of Symphonia 2 komt als het goed is volgend jaar. Klonoa is nog wel okay waarschijnlijk en Madworld heeft potentie.
Verder House of de Dead Overkill, Wii Sports 2, No More Heroes 2 en de Wiimake van Donkey Kong Jungle Beat met extra levels (alleen zonder trommel support)
Ik ga alleen blind voor Symphonia. De rest moet me nog maar overtuigen. Er zijn overigens ook stemmetjes in m'n hoofd die zeggen dat ik de Wii te koop moet zettenquote:Op woensdag 3 december 2008 11:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Laat me allemaal koud. Een next-gen House of de Dead speel ik nu ook al met dank aan Valve.
De Wii is geen console meer Gijs, het is speelgoed. Nintendo geeft het zelf toe: ze hebben geen moeite met het veranderen van doelgroepen als ze dat winsttechnisch goed uitkomt. Net zoals spelkaartspelers in de jaren '80 in de steek werden gelaten, worden nu de "echte" games achtergelaten om plaats te maken voor huisvrouwen.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga alleen blind voor Symphonia. De rest moet me nog maar overtuigen. Er zijn overigens ook stemmetjes in m'n hoofd die zeggen dat ik de Wii te koop moet zetten
Die nieuwe Banjo, of die oude?quote:Op woensdag 3 december 2008 12:42 schreef Sjotime het volgende:
Zooooo ,.... platform fansCheck de Banjo trial! Ik heb het origineel gespeeld en deze versie is zooo goed!!!
Hulde,... ga hem direct kopen voor Daan en mij! Heerlijke framerate,... heldere kleuren,.. en geweldige werelden! Ik wilde hem graag testen en de demo bied genoeg ruimte daartoe! Echt in 1 klap de beste Arcade aankoop ooit!!
Ik ben ook benieuwd, hij is aan het downloadenquote:Op woensdag 3 december 2008 12:42 schreef Sjotime het volgende:
Zooooo ,.... platform fansCheck de Banjo trial! Ik heb het origineel gespeeld en deze versie is zooo goed!!!
Hulde,... ga hem direct kopen voor Daan en mij! Heerlijke framerate,... heldere kleuren,.. en geweldige werelden! Ik wilde hem graag testen en de demo bied genoeg ruimte daartoe! Echt in 1 klap de beste Arcade aankoop ooit!!
De oude Strol,.... het briljante concept werkte vroeger,... en het werkt nu nog steeds!!quote:Op woensdag 3 december 2008 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd, hij is aan het downloaden
Ik kak op de nieuwe Banjo,... dit is echt in een klap de beste Arcade titel die er isquote:Op woensdag 3 december 2008 12:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die nieuwe Banjo, of die oude?
Mijn HD is vol, na de kerst kan ik weer downloaden.
Zal ik doen Gijsquote:Op woensdag 3 december 2008 12:51 schreef Sjotime het volgende:
Neem even de tijd voor de demo. Is maar 50 MB,.... dit is echt platform hemel,...![]()
zeker mooie titelsquote:Op woensdag 3 december 2008 11:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Uncharted (voor mij dan)
Metal Gear Solid 4
Valkyria Chronicles
Little Big Planet
Ik vond het een mooi jaar. Maar de PS3 is nu nog een beetje de Gamecube van deze generatie. Af en toe een goed spel!
Waar blijft de sneeuw Gijs?quote:
tja, het blijft Nederland... Toch veel zee-klimaat. Vorige week hadden we wel sneeuwquote:Op woensdag 3 december 2008 13:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waar blijft de sneeuw Gijs?In Belgie hebben ze 35 cm gekregen gisteren! Hadden we hier ook wel kunnen gebruiken dammit
Das waar afgelopen 2 zondagmiddagen was het even genietenquote:Op woensdag 3 december 2008 13:14 schreef kepler het volgende:
[..]
tja, het blijft Nederland... Toch veel zee-klimaat. Vorige week hadden we wel sneeuw
Het is weer wat anders dan een Saints Row 2 verheerlijking, maar wat is het probleemquote:Op woensdag 3 december 2008 13:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat gelul hier over de gehele pagina ... please
Niks Gijs,.. gewoon een emo-smilie om die hele pagina!quote:Op woensdag 3 december 2008 13:22 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Het is weer wat anders dan een Saints Row 2 verheerlijking, maar wat is het probleem
quote:Op woensdag 3 december 2008 13:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Niks Gijs,.. gewoon een emo-smilie om die hele pagina!
Wat nou vage games Gijs?!quote:Op woensdag 3 december 2008 13:28 schreef Strolie75 het volgende:
Doe eens liev tegen elkaar
Saints Row
Chrono Trigger
Benjo
Valkyria Chronicles
Left4Dead
Vage games die Roy speelt...
Games
blijkbaar welquote:Op woensdag 3 december 2008 13:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Das waar afgelopen 2 zondagmiddagen was het even genieten![]()
Maar sneeuw wat gewoon een dag of 3 blijft liggen is toch niet teveel gevraagd?
Royal Canin .. 1 keer per dag een bekertje (droge brokken) en verder helemaal niks.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:34 schreef Sjotime het volgende:
B,.. je had het laatst over Royal Canine ofzo? Goed eten voor katten. Een keer per dag ofzo? Zijn dat brokjes of moet ik aan een braakvlees substantie denken?
Het leuke aan 2 jonkies is : Ze naaien elkaar ook opquote:Op woensdag 3 december 2008 13:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vergeet niet een plantenspuit te halen, ideaal om katten uit je gordijnen te houden!
Mensen die met de deur open poepen.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:47 schreef Bastard het volgende:
Of zoals ik van de week nog een dodelijk verwonding kreeg van Baloe .. NIET op je blote benen willen springen als je zit te schijten.![]()
quote:Op woensdag 3 december 2008 14:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mensen die met de deur open poepen.![]()
quote:Op woensdag 3 december 2008 14:01 schreef Sjotime het volgende:
die verhalen,.... oh God,.... nog meer corrigeren,........
En ik ben al agent thuis!
Giijs... thuis he.. half 7 sochtends.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mensen die met de deur open poepen.![]()
Ja. DAAR hebben we wat aan.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:00 schreef Magneet het volgende:
als Strol nu nog in Limbabwe had gewoond had hij wel sneeuw gehadValkenburg lag 10cm
Dan nog, je hebt toch vrouw/kinderen/katten die kunnen langslopen? Plus dat de geur zich door het hele huis verspreid.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:19 schreef Bastard het volgende:
Giijs... thuis he.. half 7 sochtends.
Niet bij de Mcdrive tijdens lunchpauze
quote:Op woensdag 3 december 2008 14:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zit zelf pas lekker als ik de wc heb verandert in een soort VN-veligheidszone.
Ik ben meestal ook goed naakt thuis,....quote:Op woensdag 3 december 2008 14:25 schreef Bastard het volgende:
Goh.. dat je je zo bevreemd voelt in eigen huis dat je dat niet durft
En durf je wel in je blote swantsch door het huis te lopen?
Neej, ik ben best preuts.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:25 schreef Bastard het volgende:
Goh.. dat je je zo bevreemd voelt in eigen huis dat je dat niet durft
En durf je wel in je blote swantsch door het huis te lopen?
Wahahahahahahaquote:Op woensdag 3 december 2008 14:31 schreef Sjotime het volgende:
Ik ben meestal ook goed naakt thuis,....Boeit me niet. Maar poepen Gijs,.... ohhhh,.. deur dicht en veeeel privacy,... heb het liefst ook geen geluid om me heen. Maar meestal probeert Jort de deur open te krijgen en breekt mijn poep door het gemis aan concentratie....... lang vegen. Nee,... rustig,.... doe zelfs vaak het licht uit
![]()
Dan voel ik me echt alleen. Ik kak in de fucking batcave Gijs
Ik ook! Lezenquote:Op woensdag 3 december 2008 15:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik moet wel licht hebben, anders kan ik niet lezen.
Verkapt help mijn hit quota post!quote:Op woensdag 3 december 2008 15:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ook! LezenGister een stuk in de Kijk gelezen en daar is nu een blog van
Ik lees meestal wat er voorhanden is: reclamefolders, TV-gids, personeelsblad, Allerhande, de Linda...quote:Op woensdag 3 december 2008 15:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ook! LezenGister een stuk in de Kijk gelezen en daar is nu een blog van
Niet eens verkapt.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:15 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Verkapt help mijn hit quota post!
Hier ligt meestal een verzameling tijdschriften en de TV gids. Reclamefolders lees ik over het algemeen nooit, ik doe al mijn boodschappen bij de C1000 om de hoek vanwege de afstandquote:Op woensdag 3 december 2008 15:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik lees meestal wat er voorhanden is: reclamefolders, TV-gids, personeelsblad, Allerhande, de Linda...
vroeger lagen er nog wel eens reclamefolders.. en als je dan wat leuks zag dan liet je de bladzijde opengeslagen liggen.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik lees meestal wat er voorhanden is: reclamefolders, TV-gids, personeelsblad, Allerhande, de Linda...
Die schaduwen op de onderste 2 plaatjes klopt in ieder geval helemaal geen kont!quote:Op woensdag 3 december 2008 15:29 schreef Strolie75 het volgende:
The Witcher
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volwassen RPG (light) a la Fable voor de 360.
Een goede RPG kan geen kwaad. Ik sta er open voor! Nu afwachten hoe dit speelt. Het ziet er houterig uit!quote:Op woensdag 3 december 2008 15:29 schreef Strolie75 het volgende:
The Witcher
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoofdpersoon ziet er een beetje uit als een Scandinavische gaylordquote:Op woensdag 3 december 2008 15:29 schreef Strolie75 het volgende:
The Witcher
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat Youtube filmpjes bekeken,... kreeg tranen in mijn ogen van het lachen,... wat een slechte gameplayquote:Op woensdag 3 december 2008 15:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoofdpersoon ziet er een beetje uit als een Scandinavische gaylord
Inderdaad het zuigtquote:Op woensdag 3 december 2008 15:47 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Wat Youtube filmpjes bekeken,... kreeg tranen in mijn ogen van het lachen,... wat een slechte gameplay![]()
![]()
Proest,.... en die framerate
![]()
Echt een PC spel,.... vreselijk!
Hot-damn, die ogen!quote:
quote:Vanaf 19 november brengt Warner Brothers opvallende Blu-ray Disc-films uit in box sets of special edition-sets . Een 6 disc Box van Band of Brothers bijvoorbeeld; de 10-delige miniserie gebaseerd op de bestseller van Stephen E. Ambrose
Baardquote:
Die lijkt op Vinny,.................quote:Op woensdag 3 december 2008 19:32 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
Cho komende zaterdag.
Met andere woorden we blijven lekker bezig.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:14 schreef Sjotime het volgende:
Zoooooooooooooo verleidelijk he BoB op blu-ray,... serie is het zo waard!!!! En dan zie ik dit ook nog eens,... pfffffffffffffffffffffffffffffff
http://www.blu-ray.com/movies/movies.php?id=1003&show=review
Nee ik ook niet Gijs. Maar toch,... films als BoB en Godfather verdienen dat zoooooooquote:Op woensdag 3 december 2008 20:35 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Met andere woorden we blijven lekker bezig.
Eerder de overgang van VHS naar DVD.
Hoop VHS films opnieuw op DVD gekocht en nu zeker weer op Blu ray.
Als er Blu Ray komt is het voor erbij, ga niet weer alles opnieuw kopen.
Mits een HD tv en BR speler al in bezit is 40 euro voor BoB niet verkeerdquote:Op woensdag 3 december 2008 20:35 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Met andere woorden we blijven lekker bezig.
Eerder de overgang van VHS naar DVD.
Hoop VHS films opnieuw op DVD gekocht en nu zeker weer op Blu ray.
Als er Blu Ray komt is het voor erbij, ga niet weer alles opnieuw kopen.
maar is het die 15 euro per film waard?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
VHS naar DVD was een mooie overgang vanwege de menustructuur, houdbaarheid en surround geluid. DVD naar BRD vind ik toch minder, al ziet het er wel extreem strak uit!
Volgende stap is 3Dquote:Op woensdag 3 december 2008 21:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
VHS naar DVD was een mooie overgang vanwege de menustructuur, houdbaarheid en surround geluid. DVD naar BRD vind ik toch minder, al ziet het er wel extreem strak uit!
Bij de FRS 30 euroquote:Op woensdag 3 december 2008 21:40 schreef kepler het volgende:
maar is het die 15 euro per film waard?
Nope, en dat is precies mijn puntquote:Op woensdag 3 december 2008 21:40 schreef kepler het volgende:
[..]
maar is het die 15 euro per film waard?
Ambilight is al een mooie tussenstap vind ik!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:41 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Volgende stap is 3DIk bedoel,.... scherper zien dan full HD kunnen je ogen toch niet! Nu is het de beurt aan de mindfucks,... kom maar op met die prikkels!
FRSquote:Op woensdag 3 december 2008 21:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bij de FRS 30 euro
Ik vind van niet, zeker aangezien ik geen Full HD televisie heb.
Ambilightquote:Op woensdag 3 december 2008 21:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ambilight is al een mooie tussenstap vind ik!
[..]
FRSWat een baggerzaak!
Philipsquote:Op woensdag 3 december 2008 21:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
AmbilightDie kan op de stortplaats samen met VC2000 en CDI. Philips
FRS is inderdaad een K*T zaak, maar weinig andere keuze hier in het dorp.
WTF heh, ik zie niet eens wat er gebeurtquote:Op woensdag 3 december 2008 21:54 schreef kepler het volgende:
nee
http://www.break.com/index/dog-saves-best-friends-life.html
Zou die hond nu echt het leven van die andere hond proberen te redden![]()
Of probeert hij alleen maar zijn eten veilig te stellen?
DVD was wel een uitkomst.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jaquote:Op donderdag 4 december 2008 00:34 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
DVD was wel een uitkomst.
VHS na vaak kijken werd de film slecht.
Wist nog wel dat kuiken zei dat we net dvd hadden, filmpje gekeken zo nu ff terug spoelen.
Ambilight of hoe dat ook heet is een drama Gijs. Ze maken de slechtste HDTV's die er zijnquote:Op woensdag 3 december 2008 21:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PhilipsZe doen zoveel mooie dingen met licht nu
quote:
Ben erg benieuwdquote:Op donderdag 4 december 2008 14:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, Prince of Persia. Ik weet niet of jullie videoreviews ofzo gezien hebben, maar hier komt een stukje.
Je begint in de woestijn waar je Elika tegenkomt en samen ga je naar de Tempel want zij moet daar zijn. Langzaam leer je de besturing kennen en heb je de eerste gevechten (allemaal één op één). In de tempel komen de eerste echte Prince of Persia klim- en klauterstukken en kan het echt beginnen.
De opzet is vergelijkbaar met Mario 64, de tempel is de centrale hub en van daaruit ga je naar verschillende gebieden om deze te helen. Elk gebied heeft een soort eindbaas (de enige vijand die je tegenkomt in een level). Als het gebied geheeld is moet je orbs verzamelen om Elika op krachten te krijgen en steeds nieuwe moves vrij te spelen en gebieden te unlocken. De gebieden worden steeds grootser en mooier, ik heb nu een toren gehad en ben op weg naar de City of Light. Genoeg variatie in de levels dus! Je kunt overigens zelf je volgorde kiezen, als je eerst naar de vallei wil en dan pas naar de stad kan dat ook!
Qua besturing is het even wennen, de timing moet je onder controle krijgen, maar dat is met een uurtje gedaan en dan spring je meestal goed. De uitdaging in de game zit 'm zoals bekend niet in het niet doodgaan, maar in een zo mooi mogelijke flow hebben van je moves. Als je valt redt Elika jou, maar dat wil je gewoon niet.![]()
Ik suck overigens nog best wel, de Be Gentle With Her achievement haal ik niet![]()
Cijfer: 8.5
He Grumpy,.... kijk eens naar buiten. Je bestelde sneeuwquote:
Elika redt jou als je valt of doodgaat in battle. Als dit minder dan 100 keer gebeurd in de hele game krijg je een achievementquote:Op donderdag 4 december 2008 14:36 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ben erg benieuwdHet eerste deel in een trilogie zijn de geruchten. Altijd heerlijk om vanaf deel 1 aan boord te zijn. Be gentle with her? Mag je haar niet laten vallen?
dag 1quote:Op donderdag 4 december 2008 12:55 schreef Sjotime het volgende:
Fable 2,... DLC
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus toch een uitdagingquote:Op donderdag 4 december 2008 14:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Elika redt jou als je valt of doodgaat in battle. Als dit minder dan 100 keer gebeurd in de hele game krijg je een achievement
100 gamerpoints Gijs... 100!quote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
100 gamerpoints Gijs... 100!
Dan ben je ziekquote:Op donderdag 4 december 2008 22:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat plaatje doet me dan weer niet zoveel
Whahahahahhahaquote:Op donderdag 4 december 2008 21:44 schreef Strolie75 het volgende:
http://kotaku.com/5101847(...)he-streets-of-france![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 december 2008 21:44 schreef Strolie75 het volgende:
http://kotaku.com/5101847(...)he-streets-of-france![]()
![]()
En ik wil zeker niet zien waar hij niet tegen kan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The truth was in here.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
En ik wil zeker niet zien waar hij niet tegen kan!WTF is er met die katSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Niks gijs... ik dacht een eng plaatje te zoeken... laat maar
quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:41 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Maar over katten gesproken,.... morgen gaan we ze halen. Koop is door,..........
Springen ze daar inquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je kan niet meer terug??
Kga van het weekend de boom optuigen... hou mn hart vast.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:14 schreef gijsje79 het volgende:
Gisteren Gears 2 uitgespeeld.
Zoveel beter dan het orgineel.
Aanrader.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.
Ziekelijk goed spel inderdaad! En veel beter dan het origineel. Misschien ook omdat ik hem nu meteen in co-op speel!quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:14 schreef gijsje79 het volgende:
Gisteren Gears 2 uitgespeeld.
Zoveel beter dan het orgineel.
Aanrader.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Ik ga deze keer uit van mijn gevoel,.... niet van reviewsquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eurogamer heeft een foutje gemaaktZe geven Prince of Persia een 6, gebrek aan uitdaging en herhalend. Ik zeg: Najaaaaaaaa
Gister niet veel in de trein gespeeld, ik moest stukken lezen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:43 schreef Sjotime het volgende:
Strol,..... Noot,... hoe bevalt Chrono? Strol,.. nog die treinsessie gehad? Iets meer gezien van het spel,...
De fair,........quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gister niet veel in de trein gespeeld, ik moest stukken lezen.
Klein stukje gespeeld. Ik hang nog steeds op de Fair rond. Wil alles doen/zien.
Ik moest lachen om Merle (botsen, snoep).quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:46 schreef Sjotime het volgende:
De fair,........Jezus Gijs,.... je gaat nog zoooooooooooooveeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllllllll zien!!!!!
Oh ik wil je zoveel vertellenquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gister niet veel in de trein gespeeld, ik moest stukken lezen.
Klein stukje gespeeld. Ik hang nog steeds op de Fair rond. Wil alles doen/zien.
Eerste indruk: Ouderwets, maar niet standaard! Veel humor en aandacht voor details! En nu al 3 prachtige composities mogen aanluisteren.
Gijs, ik heb het eerder gepost maar ik weet niet of je het gelezen hebt. Als je nog een ander vakantiespel voor de DS wilt: Professor Layton & The Curious Village. Dikke aanrader. Is trouwens van Level 5 (Dragon Quest 8, White Knight Chronicles).quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:46 schreef Sjotime het volgende:
De fair,........Jezus Gijs,.... je gaat nog zoooooooooooooveeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllllllll zien!!!!!
Nou, streep Star Ocean maar vast door, die serie is nooit 100% tof geweest in mijn ogen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:47 schreef Strolie75 het volgende:
Ik hoop trouwens dat Star Ocean 4 en vooral Final Fantasy XIII de verwachtingen waar gaan maken. Anders wordt Square-Enix echt een tweede Lucasarts. Waar de juweeltjes van vroeger hebben plaatsgemaakt voor middelmatige meuk.
Ik zou niet teveel verwachten van SO4 Gijs,.... maar maak je over FFXIII maar geen zorgen. Square ziet ook wel in dat het minder gaat. FFXIII richt zich net als FFVII wat meer op fantasy/future stijl,....quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:47 schreef Strolie75 het volgende:
Ik hoop trouwens dat Star Ocean 4 en vooral Final Fantasy XIII de verwachtingen waar gaan maken. Anders wordt Square-Enix echt een tweede Lucasarts. Waar de juweeltjes van vroeger hebben plaatsgemaakt voor middelmatige meuk.
Mmmm,.. meteen even kijken!quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, ik heb het eerder gepost maar ik weet niet of je het gelezen hebt. Als je nog een ander vakantiespel voor de DS wilt: Professor Layton & The Curious Village. Dikke aanrader. Is trouwens van Level 5 (Dragon Quest 8, White Knight Chronicles).
Het begint nu al...quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik moest lachen om Merle (botsen, snoep).
Nu je het zegt...quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:50 schreef Sjotime het volgende:
Ik zou niet teveel verwachten van SO4 Gijs,.... maar maak je over FFXIII maar geen zorgen. Square ziet ook wel in dat het minder gaat. FFXIII richt zich net als FFVII wat meer op fantasy/future stijl,....
Maar,.. ik moet wat kwijt. Ik vond gisteren GoW2 opvallend veel overeenkomen met FFVII. Die aparte stijl van dorpjes,... die grotten,.... architectuur en lokaties. Serieus,... het lijkt soms wel alsof de gears in een 3D Midgar rondlopen,...... gisteren een bezoek aan de life-stream gebracht,.. etc. etc.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het begint nu al...
Ze heet mArle
Nee, maar dat is wel raar. Ze hebben de patent om een gruwelijk goede RPG neer te zetten hier. Space te verkennen,... tientallen planeten af te gaan met welke sfeer ze ook bedenken. Ik snap ECHT niet dat ze hier falen,.................. de mogelijkheden zijn eindeloos!!quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, streep Star Ocean maar vast door, die serie is nooit 100% tof geweest in mijn ogen.
Het wordt dus geen JRPG versie van Mass Effect?quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:53 schreef Sjotime het volgende:
Nee, maar dat is wel raar. Ze hebben de patent om een gruwelijk goede RPG neer te zetten hier. Space te verkennen,... tientallen planeten af te gaan met welke sfeer ze ook bedenken. Ik snap ECHT niet dat ze hier falen,.................. de mogelijkheden zijn eindeloos!!
Maar zou zoooooo gaaf zijn. Niemand weet nog wat uiteraard maar toch,... Rogue Galaxy zet de setting beter dan alle Star Ocean's bij elkaar! Ik hoop dat SO4 goed wordt maar vrees het ergste! Over FFXIII maak ik me geen zorgen,...............quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het wordt dus geen JRPG versie van Mass Effect?
Ja akties gaan consequenties krijgenquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik moest lachen om Merle (botsen, snoep).
Ik moest lachen om die robot waar je tegen moet vechten.
Ik moest lachten om de prehystorische die je kunt uitvoeren.
En dat alles binnen 10 minuten.
Ik laat 'm juist Crono, want zo heb ik 'm al meerdere keren op SNES en ROM gespeeldquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb Crono wel verandert in Chrono (ik las dat dit oorspronkelijk de bedoeling was, maar dat de extra letter niet meer paste op de SNES cartridge ofzo).
Is er ergens een mooie videoreview te vinden?quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik laat 'm juist Crono, want zo heb ik 'm al meerdere keren op SNES en ROM gespeeld![]()
Ik speel ook in Classic-mode, zonder touchscreen
Spelling is niet zijn sterkste punt.quote:
Zo zonde hequote:Op vrijdag 5 december 2008 10:23 schreef Sjotime het volgende:
Venetie onder water gelopen,............![]()
PRACHTIGE foto's!!!!
http://www.boston.com/bigpicture/2008/12/venice_under_water.html
Lekker hequote:Op vrijdag 5 december 2008 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon nog een keer. Omdat het kan.
Het gaat meer om de inhoud?quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Spelling is niet zijn sterkste punt.
Kzou hem er lafjes tegen aanhouden!quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon nog een keer. Omdat het kan.
Youtube link?quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:10 schreef Quinny het volgende:
Vanmorgen kwam Sinterklaas bij Daan in een brandweerauto aan (met zwaailicht en sirene) Ramt die tegen het schoolhek aan
quote:
Och ja vrouwen.. er gebeurt wat wat anders is.. meteen paniek zaaienquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:32 schreef Quinny het volgende:
[..]
Sorry geen camera bij me. Wel foto's gemaakt maar niet van het hekWas erg verbaasd over het hysterische gedrag van sommige moeders toen het gebeurde. Terwijl het niet echt veel voorstelde.
Ik heb geen Home Gijs,.... zou hem best willen sharen met je maar ik heb het niet!quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:55 schreef -Struikrover- het volgende:
Sjo, Strol, doe eens![]()
http://ps3clan.nl/2008/11/playstation-home-is-te-sharen/
vandaag een updat evan home ook trouwens
Ik ben overgestapt op de Kerstman! Van de Sint krijg ik al een paar jaar niets meer...quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:40 schreef Bastard het volgende:
Nou wat denk je Roy, zou hij vanavond ook bij jou langs komen?
En ben jij ook zo bang voor de zwarte pieten? Misschien geven ze je wel wat lekkers!
Ja Gijs! Maar hij heeft een verstelbare arm zodat je overal makkelijk bij kanquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:07 schreef Bastard het volgende:
Moest even zoeken wat een Black & Decker PV1205 is... gewoon een kruimeldief toch Gijs?
Ik wil eigenlijk wel zo'n arcade stick erbijquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Inhoud:
Game
Twee action figures
Bonus disc met Anime in HD, speciaal gemaakt voor Street Fighter
Handleiding inclusief Comic Art
Exclusieve DLC
nou, ik ga dus niet Karaoken in Maleisiequote:Op vrijdag 5 december 2008 12:03 schreef Sjotime het volgende:
Proest
Klanten zijn karaoke zat en doden zanger
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRR,...... te bestellenquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Inhoud:
Game
Twee action figures
Bonus disc met Anime in HD, speciaal gemaakt voor Street Fighter
Handleiding inclusief Comic Art
Exclusieve DLC
quote:Op zaterdag 6 december 2008 09:26 schreef Sjotime het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRR,...... te bestellen![]()
![]()
Ja,.... wel een stukje rijden zo,....quote:Op zaterdag 6 december 2008 09:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
SE Hoer die je bent!
Vandaag kittens ophalen Gijs?
quote:Op zaterdag 6 december 2008 09:39 schreef Sjotime het volgende:
Mijn pronkstuk is toch wel een gesealde FFVII US PSX en een Japanse gesealde FFVII PSX game.
Mijn kuiken heeft Peggle gekregen van de Sint.quote:Op zaterdag 6 december 2008 09:50 schreef Sjotime het volgende:
Quinny heeft Loco-Roco 2 gekregen,.... de Sint houdt wel van haar.
Is Peggle al uit danquote:Op zaterdag 6 december 2008 10:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mijn kuiken heeft Peggle gekregen van de Sint.
Mac versiequote:Op zaterdag 6 december 2008 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is Peggle al uit danIk dacht Januari pas
quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2008 09:50 schreef Sjotime het volgende:
Quinny heeft Loco-Roco 2 gekregen,.... de Sint houdt wel van haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |