- Magusquote:If history is to change, let it change. If the world is to be destroyed, so be it. If my fate is to die, I must simply laugh.
ik heb er echt een hekel aan, overal langsgaan en helemaal geleefd worden, nee dank je. Do emij maar de 27ste dan wordt merlijn 3quote:
dan doe je het toch niet goedquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:47 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik heb er echt een hekel aan, overal langsgaan en helemaal geleefd worden, nee dank je. Do emij maar de 27ste dan wordt merlijn 3
Mooie TT en OPquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
- Magus
Vorig deel: 1308 gijspietjes
Precies,... je hoeft niet naar de ouders of schoonouders,... ik ben gek op kerst. Lekker thuis warm op de bank. Ouderwetse kerstfilms kijken,... gluhwijn drinken,... dronken worden. Lekker neuken op de bank naast de kerstboom,....quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:48 schreef Sjotime het volgende:
Hey B. Kan je eigenlijk nog overal neuken als je katten hebt of gaan ze starenDat zou ik niet trekken!
Mee eens, heb ook niets met kerst.quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:16 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Mee eens, heb ook niets met kerst.
Ik ga Band of Brothers kijken, verder beetje gamen.
Sommige buurten/wijken zitten nu al in de kerstsfeer.![]()
Laat het maar snel weer januari zijn, op naar de zomer.
Japanquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:24 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
Check de plaatsnamen.Japan
Bij sommige games gaat het om de ervaring,... niet om de moeilijkheidsgraad. Denk aan ICO bv,..... ! Maar het klopt,... je kan niet dood in Prince of Persia dacht ik!quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:51 schreef Strolie75 het volgende:
Prince of Persia Review:
http://www.gametrailers.com/player/43263.html?type=mov
Spel klinkt erg makkelijk. Klopt dit Roy?
Hahaha, auto rolt er ook gewoon overheen. Wel weer typisch dat het er binnen no-time zwart (wit?) ziet van de Moslims!quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:33 schreef Sjotime het volgende:
tering,........................... ALLLAAAAAAHHHHHHHHHHH roepend naar beneden
http://www.break.com/index/arabs-tossed-out-of-flipping-suv.html
Laat die boom dan ook maar zitten, scroogequote:Op dinsdag 2 december 2008 20:38 schreef gijsje79 het volgende:
Nee gijs niet voor ons.
Kuiken is vaak met de kerst aan het werk, dit jaar dan met oud en nieuw.
Wij vieren het niet we zullen heus wel een boom optuigen, maar daar houd het ook bij.
Al die poes pas, nee Gijs niet voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |