SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik merk dat ik niet al mijn soldaten meer inzet, maar meerdere command points op een eenheid gebruik. Meestal gebruik ik de eerste paar rondes de Edelweiss scouts en snipers om een aantal vijandelijke basissen te veroveren. Daarna roep ik de zware jongens op (stormtroopers en lancers).
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:51 schreef Strolie75 het volgende:Grappig, je hebt me ingehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was gisteren even Wipeout HD aan het spelen, dus had het even niet gespeeld.
Grappig, ik gebruik meer mijn Stormtroopers om de weg te ruimen, en meer de Scouts om te verkennen of vanaf hoge punten te schieten of granaten te gooien, vooral om andere stormtroopers uit te schakelen zijn ze geweldig, je scout word dan echt overhoop geschoten als die te dicht bij komt (te weinig armor). Aan het einde van het level gebruik ik juist vaak scouts om snel te vlag te pakken zodra er niemand staat. Lancers gebruik ik bijna alleen bij tanks, tenzij toevallig strategisch staat waar die niet geraakt kan worden. Ik focus me meestal sowieso altijd het meeste op de stormtroopers van de tegenpartij, als die zijn afgemaakt komt het meestal wel goedquote:Ik merk dat ik niet al mijn soldaten meer inzet, maar meerdere command points op een eenheid gebruik. Meestal gebruik ik de eerste paar rondes de Edelweiss scouts en snipers om een aantal vijandelijke basissen te veroveren. Daarna roep ik de zware jongens op (stormtroopers en lancers).
Ik mis nog een doorzettingsvermogen command voor m'n eigen stormtroopers, lopen moeten ze!
Quod scripsi, scripsi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste strategische turnbased JRPG ooit. Ja, beter dan Final Fantasy Tactics en Advance Wars.
Sega![]()
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Deze game is de aanschaf van een PS3 wel waard. Mijn inziens is het de eerste strategische turn-based JRPG die echt "next gen" aanvoelt. Flinke stap voorwaards in het genre. Hopelijk verkoopt hij een beetje redelijk.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik heb geen PS3 , maar met deze en Disgaea 3 denk ik dat dat ik binnenkort veel geld moet gaan uitgeven.
Goede strategische 2D blijft geweldig! Als ik deze uit heb ga ik denk ik beginnen met Fire Emblem op de DS.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Uncharted zal ws niet mijn ding zijn, maar ik ben echt gek op TBS-games, en die zijn tot op heden nog niet echt op de X360 aanwezig. Het hoeft van mij ook niet perse next-gen aan te voelen hoor, op de PS2 heb ik bijvoorbeeld ook bijna alle nippon ichi TBS-games (uit)gespeeld, terwijl deze wat grafisch niveau betreft ook makkelijk op elke 16 tot 32-bit console uitgebracht had kunnen worden (mits CD ondersteunig voor audio/sfx)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie trouwens ook wel wat Irak verbanden eigenlijk, en als het je boeit is de mythologie over de Valkyr er ook erg goed in verwerkt. Is natuurlijk wel een eigen (Japanse) draai aan gegeven.
Quod scripsi, scripsi
Ik geloof dat ze heel Nederland hebben nagebouwd in een japanse Madurodam. Rare jongens, die japanners.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:27 schreef Mea het volgende:
Ja, de Japanners houden kennelijk erg van Nederland, zijn ook al jaren foto's aan het maken geweest hiervoor natuurlijkZe wisten alleen niet meer waar wat lag, dat kun je niet opmaken uit een foto natuurlijk
Pittig level ja, maar er is een goed trukje voor.quote:Op maandag 14 december 2009 08:27 schreef Beach het volgende:
Ik moet deel 1 nog uitspelen.
Maarja ik kwam nooit verder tot de eerste keer dat je dat wijf met die blauwe lans tegenkomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Ik bij gameseek.co.ukquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:34 schreef Strolie75 het volgende:
En VC2 gepreorderd bij www.vgp.ca. 31-08
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |