Nee hoor fantastische speler en de enige speler van PSV die ik liever in het Ajaxshirt had gezienquote:
Het is een prima speler maar ik ben blij dat hij niet bij Ajax zit. Zou gewoon een soort Theo Janssen worden. Is gewoon meer geschikt voor fysiek spel en reactievoetbal.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor fantastische speler en de enige speler van PSV die ik liever in het Ajaxshirt had gezien
Nee joh. Ik zou me kapot ergeren om die schreeuwlelijk de hele tijd in m'n beeld te zien lopen. Ajax-onwaardig.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor fantastische speler en de enige speler van PSV die ik liever in het Ajaxshirt had gezien
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh. Ik zou me kapot ergeren om die schreeuwlelijk de hele tijd in m'n beeld te zien lopen. Ajax-onwaardig.
Prima speler verder, maar dat geschreeuw en z'n irritante trekjes word ik echt gek van.
Davids kon daar ook wat van en dat vonden we fantastisch. Hij zou Ajax het gif geven wat we nu missen en laten we eerlijk zijn hij is klasses beter als Enoh en Poulsen.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh. Ik zou me kapot ergeren om die schreeuwlelijk de hele tijd in m'n beeld te zien lopen. Ajax-onwaardig.
Prima speler verder, maar dat geschreeuw en z'n irritante trekjes word ik echt gek van.
Klopt, maar alsnog niet wendbaar genoeg om in de punt naar achteren te spelen.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Davids kon daar ook wat van en dat vonden we fantastisch. Hij zou Ajax het gif geven wat we nu missen en laten we eerlijk zijn hij is klasses beter als Enoh en Poulsen.
Ik denk dat een speler als Strootman dat moeiteloos goedmaakt, een verdedigend mid van Ajax moet toch niet wendbaar zijn. Die moet aanvallend denken (dat is toch de filosofie van ajax?)quote:Op donderdag 20 december 2012 10:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Klopt, maar alsnog niet wendbaar genoeg om in de punt naar achteren te spelen.
Die moet wel wendbaar zijn. Kijk waarom Theo Janssen het op die plek niet goed deed en Anita wel. Bewegelijkheid, handelingssnelheid. Op die positie bij Ajax het meest belangrijk.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:43 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Ik denk dat een speler als Strootman dat moeiteloos goedmaakt, een verdedigend mid van Ajax moet toch niet wendbaar zijn. Die moet aanvallend denken (dat is toch de filosofie van ajax?)
Strootman is verdedigend ook helemaal niet zo sterk imo. En beide kunnen alleen maar iets met hun linkerbeen en hebben een te kort aan handelingssnelheid. Strootman is bij PSV prima op zijn plek in dat systeem, bij Ajax zou hij een stuk minder uit de verf komen.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:23 schreef Doublepain het volgende:
Theo kan je niet met Strootman vergelijken, misschien het passen en visie. Maar voor de rest is Theo alleen maar aanvallend ingesteld, fysiek zwak en heeft een motivatie van een aardappel
Strootman rent wel achter zijn mannetje aan en gaat duels in. Theo daarintegenquote:Op donderdag 20 december 2012 17:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Strootman is verdedigend ook helemaal niet zo sterk imo. En beide kunnen alleen maar iets met hun linkerbeen en hebben een te kort aan handelingssnelheid. Strootman is bij PSV prima op zijn plek in dat systeem, bij Ajax zou hij een stuk minder uit de verf komen.
Ja daar heb je gelijk in, maar ik vind hem ondanks zijn duelkracht geen goede verdedigende speler. Zijn kwaliteiten liggen toch meer in de aanval (En dan met name in de omschakeling).quote:Op donderdag 20 december 2012 17:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Strootman rent wel achter zijn mannetje aan en gaat duels in. Theo daarintegen
Een nog grotere zeikerd?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:11 schreef Doublepain het volgende:
Man United, Liverpool, Arsenal.. Jaja de Stroot gaat een grote worden
Banken bij Liverpoolquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:11 schreef Doublepain het volgende:
Man United, Liverpool, Arsenal.. Jaja de Stroot gaat een grote worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |