abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63713215
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 17:26 schreef Meki het volgende:
Dit is een Nazi-methode

ze hebben blijkbaar niks afgeleerd van tweede wereldoorlog
Is je scooter weer in beslag genomen
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  woensdag 3 december 2008 @ 15:59:12 #68
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_63727494
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 21:11 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Het enkele feit dat ze een scootercampagne zijn begonnen wijst er al op dat ze een bepaalde groep willen aanpakken.
Ja, maar m'n vraag was: een aantal jaar terug kon ik in mijn huis aan huis bladen lezen dat het om 'roemenen' ging.

Kun jij wel komen met: "hey, pssst, ze zeggen wel scooters, maar ze bedoelen marokkanen ", maar dan heb je de vraag blijkbaar niet door/ niet gelezen.

Aantal jaar terug ging het niet eens om een attribuut van de criminelen (dat is een scooter), maar werd het beestje voluit bij naam genoemd.

Wat is het verschil?
pi_63727629
quote:
Op woensdag 3 december 2008 15:59 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ja, maar m'n vraag was: een aantal jaar terug kon ik in mijn huis aan huis bladen lezen dat het om 'roemenen' ging.

Kun jij wel komen met: "hey, pssst, ze zeggen wel scooters, maar ze bedoelen marokkanen ", maar dan heb je de vraag blijkbaar niet door/ niet gelezen.

Aantal jaar terug ging het niet eens om een attribuut van de criminelen (dat is een scooter), maar werd het beestje voluit bij naam genoemd.

Wat is het verschil?
Als ze het doen dan moeten ze wel iedereen controleren.
Nou je mag het beestje gewoon bij zijn naam noemen hoor. Maar het Fins uitziende beslaat wel een hele grote bevolkingsgroep.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')