quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:52 schreef qonmann het volgende:
Groen Links ..wat een zeldzame kutpartij
"De politiediensten in de hoofdstad zeggen dat berovingen op scooters vrijwel altijd door Marokkaanse jongeren worden gepleegd. "
Altijd wel iemand die die kutmarokkanen de hand boven het hoofd houdt...
Ja, niet pro-actief de grootste groep aanpakken, terwijl er zelfs in deze topic consensus over bestaat dat het de grootste groep isquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En dat is geen 'politieke correctheid' of een 'warm gevoel'.
Emo argument. Een rechtsstaat is slechts een staat die z'n eigen wetten overeind houd. En daar zit onzaggelijk veel ruimte in. Zeker in NL.quote:Het zijn Principes van een rechtsstaat.
Nope, maar het is ook geen "Of, Of", zoals jij het probeert te schetsen.quote:Wil jij die eenvoudig opgeven omdat het een simpele (maar niet de enige) manier is om scooterboefjes te vangen, om 'puin te ruimen'?
Summum van vaagheid. 'Principes'. Maar principes in't algemeen kunnen ook fout zijn. Principes zijn alles behalve heilig.quote:Ik leef liever in een land met een grotere kans op een scooteroverval dan in een land waar principes eenvoudig overboord worden gegooid.
Ow, pu-leasequote:
Gelijke monikken en gelijke kapen tochquote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ah. Als je dat niveau kiest, is het einde discussie.
Meki...ik ben het zowaar met je eensquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:31 schreef Meki het volgende:
Ik wil dat elke Nederlandse supporter bij een club zich gaat melden bij de politie voor een zender in hun voet.
Zijn alleen NL'ers relschoppers, soms?quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:34 schreef Meki het volgende:
dan moeten alle Nederlanders incl. jou erbij zich melden bij de politie om een zender te halen zodat de politie de relschoppers kan aanpakken.
Volgens de media. absoluut welquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:40 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zijn alleen NL'ers relschoppers, soms?
laten we toch in een politiestaat leven dat is toch beterquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:37 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Meki...ik ben het zowaar met je eens
Als je als hond gedraagd dien je gewoon gechiped te worden
Hmmm, interresant..quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:37 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Meki...ik ben het zowaar met je eens
Als je als hond gedraagd dien je gewoon gechiped te worden
Ik maak je slimmer: je hebt het over relschoppers bij voetbal?quote:
Tijd dat tuig überhaupt aangepakt wordt. Daar is een fundamenteel fout onderscheid op basis van etniciteit helemaal niet voor nodig. In principe niet.quote:
Is goed, ben ik de politieagent, en ben jij.... Mekiquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:42 schreef Meki het volgende:
[..]
laten we toch in een politiestaat leven dat is toch beter
Nee hoor.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:47 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik maak je slimmer: je hebt het over relschoppers bij voetbal?
Belangrijk detail, Meki
Maar zoiets is er volgens mij al.
Ik denk dat je beter moet lezen:quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:57 schreef Meki het volgende:
Hoe willen jullie dit gaan uitleggen aan een Pizzakoerier die normaal zijn brood verdient die dagelijks aan de kant gezet wordt.
Hoe willen jullie dit aan hem gaan uitleggen ??
quote:Onder de codenaam Lord of the Ring wordt sinds afgelopen weekeinde tot woensdagochtend drie uur iedereen die zich in de hoofdstad op een scooter verplaatst, aangehouden en door motoragenten naar vaste controleplaatsen gedirigeerd.
geen antwoord op me vraagquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:01 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter moet lezen:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |