Ja, dat staat in het geheime topic.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:27 schreef Marrije het volgende:
Is er al duidelijkheid wie Tuinfluiter nou bedoelde?
Hoezo? Heeft dat iets te maken met de link die hij zonet postte?quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:29 schreef HiDiHo het volgende:
Vanavond hebben we geen last van Dementor
No toxic wives allowed.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoezo? Heeft dat iets te maken met de link die hij zonet postte?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:16 schreef nachtzuster het volgende:
Oh LS! Misschien is het een idee om de links naar die 2 lijstjes met stats ook in de OP te zetten?
Anders moet Fan gelijk gaan zoeken waarover het gaat enzo
hij gaat zich vermaken met zijn wiiquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Meestal als eronder staat 'vanavond online spelen'quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Even iets anders. Weet jij al wie Tuinfluiter bedoelde?quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:33 schreef blomst het volgende:
[..]
hij gaat zich vermaken met zijn wii
nee geen idee, op zijn verhaal afgaande zou ze hier FOK!Userfoto's wel eens kunnen zitten.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Even iets anders. Weet jij al wie Tuinfluiter bedoelde?
Liesje zaterdag gaf je een stem aan Pietjepuk en Blomst,quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:04 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb gestemd op die avatars, en op het gedicht, moet ik nog ergens stemmen?![]()
Mja, ik vond er juist teveel leuk! Hoezo? Krijgen ze nu minder punten dan?quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:44 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Liesje zaterdag gaf je een stem aan Pietjepuk en Blomst,
niet om het een en ander, maar je mag drie stemmen geven,
zag je geen derde leuke in het ava-stem topic?
[STEMTOPIC] FEE SINT AVATARS
Ik ben ook geen Sherlock, vandaar maar even een pm richting fluitertjequote:Op dinsdag 2 december 2008 15:41 schreef blomst het volgende:
[..]
nee geen idee, op zijn verhaal afgaande zou ze hier FOK!Userfoto's wel eens kunnen zitten.
maar ik ben niet een geweldige speurneus
Nee, dat denk ik niet, je mag op 3 ava's stemmen en jij deed het op 2 ava'squote:Op dinsdag 2 december 2008 15:48 schreef liesje1979 het volgende:
Mja, ik vond er juist teveel leuk! Hoezo? Krijgen ze nu minder punten dan?
Kruip maar weer bibberend in een hoekje.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:45 schreef dieenebart het volgende:
* mee voelt. op anderhalve meter afstand.*
Om iets uit te sluiten de volgende vraag: die sexdate had je nog niet gehad hequote:Op dinsdag 2 december 2008 15:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kruip maar weer bibberend in een hoekje.
Het komt en gaat. Dan voel ik me weer okay, dan opeens weer een vlaag van misselijkheid en dan weer okay. Heel irritant.
Ik denk dat je naar bed moet. Toe maar. Ga maar. Het is goed.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kruip maar weer bibberend in een hoekje.
Het komt en gaat. Dan voel ik me weer okay, dan opeens weer een vlaag van misselijkheid en dan weer okay. Heel irritant.
We gaan straks eerst een bureau, boekenkastje en ladekastje kopen bij Noekje's favoriete woonwinkel.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Meestal als eronder staat 'vanavond online spelen'![]()
Die blijft wel even zoet
mocht je wat horen mijn pm staat openquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben ook geen Sherlock, vandaar maar even een pm richting fluitertje
Favoriete gehaktballen winkel eik.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
We gaan straks eerst een bureau, boekenkastje en ladekastje kopen bij Noekje's favoriete woonwinkel.
En eten jullie vandaag zweedse gehaktballetjes??quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
We gaan straks eerst een bureau, boekenkastje en ladekastje kopen bij Noekje's favoriete woonwinkel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |