quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
BAFFF
en nu ff stil ja!!
woooooooooooooowww ben jij dé man met de hamer ?quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
BAFFF
en nu ff stil ja!!
Met mijn pols, goed kut.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
oke inschattingsfoutje van mij dan
puik van je droxz!
hoe ist nu met je pols? of ben je al thuis?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:33 schreef debbie_19 het volgende:
* debbie gooit warme choco in het rondt
Waardeloos is dat...quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
nee hooralleen internetloos op het werk
![]()
* debbie gaat even de warme chocolademelk maken
Midden in mijn soepquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:33 schreef debbie_19 het volgende:
waar waar ik zie het nieeet waaaaaaarquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:33 schreef debbie_19 het volgende:
Nu dus choco-kerrie soepquote:
Mooie lotus wond heb je daar...lang op zitten schmincken...quote:
Misschien hebben we wel de combi van de eeuw uitgevonden en worden we overspoeld met geld en roemquote:
Wil hier net het zelfde postenquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooie lotus wond heb je daar...lang op zitten schmincken...
mag ik handtekening ?quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:37 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Misschien hebben we wel de combi van de eeuw uitgevonden en worden we overspoeld met geld en roem
hmmm lekkerquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:33 schreef debbie_19 het volgende:
Doet me denken aan RattleSnakeBitequote:
quote:
De roem mag jij hebben, alleen het geld vind ik wel voldoendequote:Op dinsdag 2 december 2008 15:37 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Misschien hebben we wel de combi van de eeuw uitgevonden en worden we overspoeld met geld en roem
Ook een lotus achtergrond?!?!?quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
De roem mag jij hebben, alleen het geld vind ik wel voldoende
maar maar ik ben fanquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik geef geen handtekeningen aan de minder bedeelde
![]()
heg bahquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:38 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Doet me denken aan RattleSnakeBite
haha het zal je maar gezegd worden runx...quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]ik geef geen handtekeningen aan de minder bedeelde
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |