Waar denk je dat die pijnstiller voor zijnquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:27 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dacht dat je last had van je pols
Ieders zijn eigen fetishquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:36 schreef Droxz.nl het volgende:
FIPO, SEPO.. What everDat mensen daar op kicken snap ik niet hoor
* Droxz.nl geeft een ballonquote:
Zo 1tje?quote:
Ze hadden eindelijk door dat je toch alleen maar op GRTDOJW zat?quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:50 schreef debbie_19 het volgende:dudes
Weer geen internet etc op het werk. Maar ik had me werk af (dankzij geen internet) en er was echt geen reet meer te doen dus ik mocht naar huis.
Al succes met solliciteren? (zo niet, dan niet lullig bedoeld, maar ik heb de topic-reeks niet zo goed gevolgd de laatste tijdquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:50 schreef debbie_19 het volgende:
dudes
Weer geen internet etc op het werk. Maar ik had me werk af (dankzij geen internet) en er was echt geen reet meer te doen dus ik mocht naar huis.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:52 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ze hadden eindelijk door dat je toch alleen maar op GRTDOJW zat?
oh en hoi
Bijna WLquote:
Maar liefst 4 xquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]denk dat ze me gewoon expres hebben afgesloten.
Heb wel weer net een sollicitatiebrief eruit gedaan op een nieuwe vacature. Administratie op
een vakantie parkzag er erg leuk uit (de omschrijving) ben benieuwd
![]()
en morgen weer een afspraak..en donderdagwhen will it end
Sm0keZ hoessie? nog een beetje bij kunnen slapen of gewoon brak nu?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Al succes met solliciteren? (zo niet, dan niet lullig bedoeld, maar ik heb de topic-reeks niet zo goed gevolgd de laatste tijd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |