met zo een voorzichtig startbod houd ik hem liever zelfquote:Op donderdag 4 december 2008 18:11 schreef Sirmixalot het volgende:
vanwege de andere Xperia-topics een voorzichtig startbod van ¤350,- incl.
als je het weet, stuur ff pm ofzo.quote:Op maandag 23 februari 2009 12:11 schreef Gewoonik het volgende:
tvp. Ben nog aan het twijvelen aan een nieuwe zwarte(vindt ik mooier) of een zo goed als nieuwe zilvere.
Doe ik(moet helaas ook mijn loon ff afwachten).quote:Op maandag 23 februari 2009 16:34 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
als je het weet, stuur ff pm ofzo.
productie week?quote:Op maandag 23 februari 2009 16:47 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Doe ik(moet helaas ook mijn loon ff afwachten).
Van welke productieweek is de telefoon trouwens?
week 44, week 46, week 50 dat soort onzin... staat onder de batterij als ik het niet vergis.quote:
Het zal wel.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:26 schreef LuieSurinamer het volgende:
er staat op de batterij BST 41? geen idee of dat het is
http://www.gsmwijzer.nl/g(...)nyericsson-xperia-x1 ¤5554
en bij gsm.nl is hij Sony Ericsson X1 T-Mobile ¤ 472.00 (met simlock)
deze is echt simlock vrij en geen brand van een provider op, dus ik weet niet wat jullie zeuren, anders jullie hem toch lekker daar kopen.
en voor ¤200 gaat hij sowieso niet weg, dan maar stof vergaren hier.
In dat geval kan je beter 30 euro extra uitgeven voor simlock vrij.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:28 schreef denhaagdenhaag het volgende:
Gsmwijzer.nl
¤437 heb je hem nieuw met Vodafone simlock erop.
gsm.nl
¤471 nieuw met T-mobile simlock erop.
En waarschijnlijk heb je ze zo ook van KPN en al die andere providers.
als het goed is koopt Gewoonik hem dinsdag, dus tot die dag is hij gereserveerd.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:10 schreef JorisBit het volgende:
Ruilen voor een jaar oude iPhone 1st gen 8gb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |