Grapje?quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:29 schreef ASroma het volgende:
Waarom niet Demouge? scoort overal en altijd en voor elke club..... Geen flamboyante jongen, maar wel een gegarandeerde doelpuntenmachine!
Ik had KJH zo graag bij AC Milan zien spelen, die zou zo ontzettend geschikt zijn voor die club!quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:26 schreef Aanvoerder het volgende:
Real Madrid, kutclub. Altijd al geweest.
Zelfs Huntelaar-uit-vorm is op dit moment verantwoordelijk voor 1/4 van het aantal doelpunten. Dat ga je absoluut missen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:38 schreef sjimz het volgende:
Verkopen we hem nu niet en wordt Ajax geen kampioen dan krijgen we het volgende:
Pff had Ajax hem toen maar voor 25 miljoen verkocht
Verkopen we hem nu wel en wordt Ajax geen kampioen dan krijgen we dit:
We hadden hem nooit moeten verkopen.
Met andere woorden, alleen een kampioenschap hangt er van af en ik denk niet dat Huntelaar de beslissende factor is in het halen van het kampioenschap.
Ik denk dat een goede organisatie achterin belangrijker is.
Die zijn er ook wel, denk aan Bodul en Castillon. Maar beiden hebben nog even de tijd nodig voordat ze er echt zullen staan. En daar is niets mis mee.quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:41 schreef Rossoneri het volgende:
Waarom moeten we uberhaupt een nieuwe spits kopen? Vroegah stond Ajax bekend om zijn spitsen in de jeugdopleiding kunnen ze dat opeens niet meer in Amsterdam? Altijd maar kopen kopen kopen haal verdomme eens een talentvolle spits uit de eigen jeugd!
Nee dat is ook wel oke natuurlijk, mijn punt was meer dat Ajax altijd maar nieuwe spitsen wil kopen ipv naar de eigen jeugd te kijken. Ik bedoel welke spits was de laatste uit de eigen jeugd die ook echt geslaagd is? Kluivert? Als je bedenkt wat daar vroeger allemaal vandaag kwam.quote:
Mee eenschquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:39 schreef _Mike_ het volgende:
Inderdaad, gewoon nu geld steken in een "GOEDE" verdediger en geen extra Oleguer graag.
Nah, Ajax kijkt er ook wel naar en koopt natuurlijk pas als iemand van buitenaf een echte meerwaarde vormt. Dat is met Arveladze, Mido, Zlatan en Huntelaar natuurlijk wel heel behoorlijk het geval geweest. Sonck wat minder...quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:44 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Nee dat is ook wel oke natuurlijk, mijn punt was meer dat Ajax altijd maar nieuwe spitsen wil kopen ipv naar de eigen jeugd te kijken. Ik bedoel welke spits was de laatste uit de eigen jeugd die ook echt geslaagd is? Kluivert? Als je bedenkt wat daar vroeger allemaal vandaag kwam.
The return of Harryquote:Nürnberg en Charisteas stevenen af op breuk
Na weinig succesvolle periodes bij Ajax en Feyenoord lijkt ook het avontuur van Angelos Charisteas bij 1.FC Nürnberg uit te draaien op een mislukking. De club, die momenteel uitkomt in de tweede Bundesliga, wil de Griek zo snel mogelijk kwijt.
De 28-jarige Charisteas kwam anderhalf jaar geleden voor ongeveer 2,5 miljoen euro over van Feyenoord, waarmee hij de duurste aankoop uit de clubhistorie van Nürnberg werd. De Griek bakte er echter weinig van en scoorde in de afgelopen zestien maanden, waarvan vier in de tweede liga, slechts zeven competitiedoelpunten. Dat is bijzonder weinig voor iemand die met een jaarsalaris van 750.000 euro zwaar op de begroting van de gedegradeerde club drukt.
"We ons hier allebei iets anders van voorgesteld, ik denk niet dat Harry hier nog gelukkig wordt. Een vertrek lijkt op dit moment de beste optie, mogelijk op huurbasis", zegt Nürnberg-directeur Martin Bader in de Nürnberger Abendzeitung.
Dat meen je niet?quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:23 schreef kevin6188 het volgende:
Nog meer slecht nieuws: Van der Heijden wordt geopereerd aan zijn andere knie, naar het schijnt.
[FC-Groningen modus]quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:55 schreef DuvelDuvel het volgende:
De verkoop van Huntelaar kost ons het kampioenschap. Het is niet zeker dat we anders wel kampioen zouden worden maar zonder Huntelaar is de kans vele male kleiner. Ik denk dat Huntelaar nog een beetje onderschat word zelfs. Zonder Huntelaar is het alle ballen op Suarez en als die zijn dag niet heeft is Ajax aanvallend onmachtig.
Ga er nou maar vanuit dat ie wordt verkocht. Het enige wat we nog kunnen hopen is dat de transferprijs zo hoog mogelijk ligtquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:58 schreef Reeve het volgende:
Niet verkopen!! Kampioen worden en die miljoenen verdienen met een plek in de CL...
Ja en Cvitanich, Aissati en Sulejmani zijn toch niks!!! Toch?quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:55 schreef DuvelDuvel het volgende:
De verkoop van Huntelaar kost ons het kampioenschap. Het is niet zeker dat we anders wel kampioen zouden worden maar zonder Huntelaar is de kans vele male kleiner. Ik denk dat Huntelaar nog een beetje onderschat word zelfs. Zonder Huntelaar is het alle ballen op Suarez en als die zijn dag niet heeft is Ajax aanvallend onmachtig.
En Cvita dan? Die is als topscorer van Argentinië binnengehaald....quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:05 schreef BB-boy het volgende:
Van Wolfswinkel en Fall halen. Heb je twee spitsen die kunnen concurreren plus twee talenten erachter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |