Dat vond ik overigens als klein Klutsje al een mooi nummer.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Oh ja, don’t let me be misunderstood.
Die kerel weet vaak wel de juiste muziek te kiezen voor zijn films. Precies in het sfeertje van de filmquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:50 schreef Kluts het volgende:
Nog meer Tarantino-soundtrackmuziek:
From Dusk Till Dawn:
Reservoir Dogs:
Kill Bill:
What? On what planet is What? Say what again? I dare you, i double dare you! Say what again!quote:
A tasty burger. The cornerstone of any nutricious breakfast.quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:55 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
What? On what planet is What? Say what again? I dare you, i double dare you! Say what again!
Ik heb een overdosis PF gehad, ik kan nu elk zinnetje wel dromen. Voorlopig geen PF meer voor mijquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:57 schreef Q. het volgende:
Bloody geniale film is het toch ook. Ik moet hem weer een keer kijken binnenkort.
Een beetje ziekig volgens mij. Dat heeft ze van mij. Gisteren ging het verder goed met haar.quote:
Dat heb ik ook. Misschien omdat je er dan meer een beeld bij hebt ofzo.quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:16 schreef katuitdeboom het volgende:
ik heb ook soms dat ik een liedje niet echt speciaal ofzo vind, maar als ik de film dan heb gezien vind ik het liedje een stuk leuker
en goedemorgen iedereen
quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
A tasty big Cahona burger. The cornerstone of any nutricious breakfast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |