abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63691375
Het seizoen van ER zit er weer op.

‘Zwarte weduwe’ uit Beerse wint 50.000 euro'
quote:
De Vlaamse Sian Yin Oei heeft vijftigduizend euro gewonnen na winst in Expeditie Robinson. De vrouw die door haar looks gebombardeerd werd tot zwarte weduwe, wist 47 dagen te overleven op een Maleisisch eiland en werd met grote meerderheid tot winnares uitgeroepen door oud-deelnemers van het programma.
Sian Yin is accountmanager en heeft al een bestemming voor het geld. ‘Heel veel Lego kopen voor mijn zoon Victor’, lacht ze. ‘Dat had ik beloofd. Ik ga ook verhuizen naar Kasterlee en kan het geld aan de inrichting spenderen. Wat ik ook ga kopen, zijn nieuwe laarzen. Op foto’s bij interviews draag ik altijd hetzelfde paar.’ (lacht)

Fysiek ging Sian Yin zwaar in het rood. Na de opnames kwam ze thuis met een ontsteking op de maag, de lever en de darm. Tijdens de opnames bleef ze wel mooi overeind. ‘Wat me verbaasde. Wat zit ik hier als moeder van 36 te doen, dacht ik. Tussen de andere kandidaten zaten twee sportleraars en een karateka.’

Sian Yin dankt haar overwinning niet alleen aan haar sportieve verleden, maar ook aan een strategische afspraak met verliezende finalist Hans. De twee konden het op het eiland goed met elkaar vinden - ze spreken tegen dat er romantiek in de lucht hing - en stemden samen de sterkste kandidaten uit het programma. Dat werd hen niet in dank afgenomen, al spreekt Sian Yin dat tegen. ‘Ik heb nog een goed contact met de kandidaten. Het was de bedoeling van de makers om ons zo af te schilderen.’
De finale kan je geheel terugkijken via rtlgemist.nl

Im memoriam Ernst-Paul Hasselbach finale:
Youtube -
DiVX - http://www.dondj.nl/in_memoriam_ep_hasselbach_finale_er_2008.avi

Hier verder
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
  dinsdag 2 december 2008 @ 11:26:38 #2
211083 Angelof9
I must go first
pi_63691518
Tuurlijk, het is de schuld van de makers. *roll eyes*
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_63691816
Tvp
Even a broken clock is right twice a day.
pi_63692060
TvP. lekker nabespreken.
  dinsdag 2 december 2008 @ 11:53:26 #5
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_63692127
quote:
‘Ik heb nog een goed contact met de kandidaten. Het was de bedoeling van de makers om ons zo af te schilderen.’
Vandaar dat de overige kandidaten jullie letterlijk liepen uit te kotsen in de live uitzending afgelopen zondag.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_63692303
Hans Meenhorst is de meeste verguisde verliezer sinds jaren in ‘Expeditie Robinson’
‘Ik heb maar één fout gemaakt’

Op het internet werd hij àfgemaakt. Gewoon omdat hij in Expeditie Robinson spelletjes speelde en niet altijd de waarheid sprak. Dat maakt van Hans Meenhorst een van de meest omstreden verliezers uit de geschiedenis. ‘Ik heb een grens overschreden, ja.’

‘Ik vind jou een zàk in dit spel. Ik kan jou wel van die paal slaan.’ Dat zei de Nederlandse kandidate Hiu Kwan gisteren nog tegen Hans in de laatste aflevering van Expeditie Robinson. De 47-jarige zelfstandig ondernemer uit Vinkel bij ’s Hertogenbosch heeft zich niet echt populair gemaakt met zijn rol in het spel. Dat bleek ook uit de uitslag: amper zestien van de 81 oud-deelnemers van Expeditie Robinson vonden dat Hans de overwinning verdienden. Het was de Vlaamse Sian Yin die met 58 stemmen de vijftigduizend euro won. Hans begrijpt nog altijd niet waarom zijn tactiek hem zo kwalijk werd genomen.

U speelde met Sian Yin onder één hoedje om de sterkste kandidaten uit het programma te werken. Verbaast het u dat u dat kwalijk werd genomen?Hans Meenhorst: ‘Een beetje wel. Het grootste probleem was dat een aantal kandidaten van Expeditie Robinson vooral bezig was met overleven. Dat mag, maar er is meer. Ik heb spelletjes gespeeld. Als dat niet mag, moeten ze de spelregels van het programma veranderen.’

U kreeg heel veel persoonlijke kritiek. Ook uw kinderen werden op school aangepakt.‘Mijn jongste dochter is zeventien en heeft héél veel over zich heen gekregen. Ze ging op internetfora kijken wat er over mij werd gezegd. Ik heb haar dat afgeraden, maar het is ook een wijze les geweest.’

Bij uw auditie voor ‘Expeditie’ zei u: ‘ik ga winnen’. U bent altijd heel zelfverzekerd.‘Of ik nu poker speel of tennis: ik wil winnen en zèg dat ook. Ik heb een vriend die Nederlands kampioen tafeltennis is. Als wij tegen elkaar spelen, zeg ik: jou sla ik van de tafel. Zo ben ik ook in mijn werk. Als ik mijn omzet tien procent wil zien groeien, zeg ik dat we dat gaan halen.’

U vindt dat de makers u eenzijdig in beeld hebben gebracht.‘Ik ben in dit programma meer dan twintig kilo verloren. Ik heb een kaakontsteking gehad, een gekneusde rib. Ik heb met een machete mijn duim bijna doormidden gehakt, die duim gespalkt met twee lamlendige bamboestokjes en zó aan een paal gaan hangen. Van al die dingen hebben de makers niets laten zien, alleen mijn spelletjes. Ik wou het spel spelen en dat delen met de kijkers. Dat laatste was mijn enige fout: ik had niets tegen de camera mogen zeggen.’

U bent samen met Sian Yin in de finale beland. Is er iets afgesproken om de buit te delen?(lacht) ‘In eerste instantie hadden we een soort afspraak, maar na de opnames zijn we daar in overleg met het thuisfront op teruggekomen. Sian Yin mag alles houden, het is beter zo.’
pi_63692429
Ik vond de finale-uitzending trouwens voor het eerst in eeuwen boeiend. Geen met sponsors-doordrenkte sms-acties, niet massaal, de finalisten kwamen voldoende aan het woord en hoefden niet te proberen sms-stemmen te winnen. Ook al waren het niet de meest gewenste finalisten, ik heb voor het eerst in een aantal seizoenen niet de neiging gehad weg te zappen
pi_63692793
-edit- dubbel

[ Bericht 97% gewijzigd door Montagui op 02-12-2008 13:17:11 ]
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_63694076
Die foto met die 3 vrouwen en EP in die memoriam vind ik mooi
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_63696313
tvplee
A little bit hateful
  Moderator dinsdag 2 december 2008 @ 14:58:10 #11
236264 crew  capricia
pi_63696566
tvp
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 2 december 2008 @ 15:07:38 #12
202348 Susi
Temple of Love
pi_63696823
Schitterende beelden zo op het einde van Ernst Paul Hasselbach
pi_63696890
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 12:00 schreef danos het volgende:U bent samen met Sian Yin in de finale beland. Is er iets afgesproken om de buit te delen?(lacht) ‘In eerste instantie hadden we een soort afspraak, maar na de opnames zijn we daar in overleg met het thuisfront op teruggekomen. Sian Yin mag alles houden, het is beter zo.’
Ik wist het gewoon! Jammer van zijn dochter, dat meen ik echt. Zij heeft er niets mee te maken wat haar Pa op TV deed.

Over Hans, hij ziet nu ook dat hij te ver ging. Daar gaat het om. Spelletjes spelen is super, dat hoort erbij, maar Hans deed gewoon te veel ervan en dat maakte hem gehaat bij de andere kandidaten en bij de kijkers. Heeft niets te maken met de programma makers.
Taco Taco Tacosu, Oishii Tacosu. Iketeru Tacosu wa Amigo Tacosu!
pi_63696924
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 12:00 schreef danos het volgende:
Knip
Hans begrijpt het nog steeds niet he. Smiechtig een spel spelen ala, maar volgens mij storen de meeste mensen zich eraan hoe Vetklep Hans en Koninyin een medespeler continue zaten te kleineren. Dat constante openlijk en tegen Hiukwans gezicht verwijten van alles en nog wat. Dat is wat de meeste kijkers doet kotsen.
En daarboven op zijn eigen arrogantie nog, tja dat is het kerstje op deze koeienvlaai.

Even wat Google zoekwoorden voor Yin Hans en aanverwanten:

Hans, Yin, Expeditie Robinson, Hiukwan, Achterbaks, Hans interview, Hans Dochters Familie, Affaire, Bullebak, Gemeen, Achterbaks, 666.
A little bit hateful
pi_63697110
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 15:11 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Hans begrijpt het nog steeds niet he. Smiechtig een spel spelen ala, maar volgens mij storen de meeste mensen zich eraan hoe Vetklep Hans en Koninyin een medespeler continue zaten te kleineren. Dat constante openlijk en tegen Hiukwans gezicht verwijten van alles en nog wat. Dat is wat de meeste kijkers doet kotsen.
En daarboven op zijn eigen arrogantie nog, tja dat is het kerstje op deze koeienvlaai.
dat dus voor mij. Niet de komplotten of afspraken, maar hoe Hans & Yin de anderen hebben behandeld.
pi_63697415
Ik denk dat Hans de kijker een beetje verkeerd heeft ingeschat. Hij dacht dus door al zijn hersenspinsels en plannetjes met de camera te delen dat hij een bepaalde klik met de kijker zou krijgen. Volgens mij een beetje gebaseerd op die ene wazige Belg met dat sluike haar een paar jaar terug. Die praatte ook steeds met de camera wat zn plannetjes ed waren. Helaas voor Hans heeft het voor hem niet zo goed uitgepakt (zacht uitgedrukt)
pi_63697469
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 15:18 schreef Reuzenpanda het volgende:

[..]

dat dus voor mij. Niet de komplotten of afspraken, maar hoe Hans & Yin de anderen hebben behandeld.
voor 25K zou ik het zo doen hoor 47 dagen lang
pi_63697755
Die wazige belg was gewoon komisch. (En draaide een beetje door van de honger.) Hans was gewoon narcisistisch. Grooooooot verschil.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_63698096
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 15:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Die wazige belg was gewoon komisch. (En draaide een beetje door van de honger.) Hans was gewoon narcisistisch. Grooooooot verschil.
Robin! De psycholoog! hehe, ja hij was echt knettergek! xD Was hij dat niet met die banaan aktie tegen Ryan? Hij en Judge en die mestrekkende kok.. giovanni of zo... ha.... old times
pi_63698159
Niemand foto's van Douwe tijdens de finale. Iedereen netjes gekleed, hij komt in zijn tuinbroek. Douwe is echt een baas.

Het zou me niet verbazen als hij met dat witte shirt zou komen naar de finale. ( Wit ?, hij had de hele expeditie dat shirt aan. Uiteindelijk was het gewoon zwart )
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_63698253
quote:
Ik ben in dit programma meer dan twintig kilo verloren. Ik heb een kaakontsteking gehad, een gekneusde rib. Ik heb met een machete mijn duim bijna doormidden gehakt, die duim gespalkt met twee lamlendige bamboestokjes en zó aan een paal gaan hangen. Van al die dingen hebben de makers niets laten zien
Dit vind ik wel dubieus eigenlijk. Dit had ik wel willen zien. Sowieso hebben de makers (en de presentatoren en ZEKER Ernst-Paul) zich veel te veel bemoeit met het verloop van de expeditie imho.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:05:55 #22
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_63698414
tvp
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_63698557
Ik vond Frans vorig jaar ook wel een koning (die ex-commando ofzo ) Dat ie op gegeven moment door Ernst Paul van dat ene rotseiland werd gehaald omdat ie para was geworden tegen 2 andere meiden bij hem op dat eilandje

Dat soort figuren heb ik toch wel gemist dit seizoen.
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:14:13 #24
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_63698620
Ik miste meer zo iemand als die indiaan Frank, iemand die voor een sfeer zorgde waarin iedereen die een complot begon gewoon zelf werd weggestemd.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_63699071
God nee die Frans vond ik zo schijtirritant. Sowieso al die types die de dingen compleet anders zien dan de rest van het eiland (en de kijkers) maar er wel van overtuigd zijn dat zij het als enige goed zien.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')