Miss Utrecht is inderdaad niet knap... en dan kijk ik naar objectieve kenmerken van uiterlijke schoonheid
Haar ogen bijvoorbeeld, ze heeft een mild lui oog, dat drijft naar boven. Beide ogen zijn aflatend, ze staan niet omhoog, maar omlaag.
Ze heeft wallen, of beter gezegd, haar onderste ooglid is vrij opvallend en dik, de natuurlijke verkleuring benadrukt het probleem gebied alleen maar meer.
Haar onderlip bedekt deels haar boventanden als ze lacht en haar onderkaak staat lichtjes vooruit, waardoor ze bij het lachen sterk de indruk wekt dat ze een "centenbakkie" heeft. Daarbij maakt haar bovenlip geen mooie kromming van een hartelijke glimlach.
Haar gezicht vertoond plooien in het gezicht die afleiden van de jukbeenderen. De plooien benadrukken haar kin vooral en haar kaaklijn. Ideaal is wanneer de glimlach de jukbeenderen benadrukt en eventueel de wangen.
Haar kaaklijn is vrij zacht, en behoort scherper te zijn, spitser.
Ze heeft daarentegen wel een mooi sleutelbeen, maar helaas dat haar armen ietwat definitie missen. Een schouder moet namelijk duidelijk zijn en een mooie ronding hebben.
Geen van de missen zijn in het bezit van alle schoonheidsidealen die gelden, maar Miss Utrecht valt gewoon heel erg tegen omdat ze op verschillende vlakken gebrekkig is.
Miss Zeeland heeft een mannelijke kaaklijn.
Miss Friesland heeft theo-en-thea tandjes en te diepe groeven bij het lachen en haar hals vertoont groeven.
Noord Holland heeft problemen rond het ooggebied, ze zijn tamelijk klein (maar ze heeft wel een erg geslaagde warme glimlach)
Miss Albino hadden ze nooit mee moeten laten doen.
Miss Gelderland heeft ook last van afhangende ogen en een te prominente kaaklijn.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!