Die vent achter jullie kijkt echt zo van "HUUUUUHUUUUUUU IK HIER????????".quote:
Nee, dat wijf rechts achter haar dan!quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:41 schreef Jarno het volgende:
Die vent achter jullie kijkt echt zo van "HUUUUUHUUUUUUU IK HIER????????"..
Ik zie geen kontquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:19 schreef Aoristus het volgende:
Terechte winnares, Miss Utrecht kijkt tenminste fris uit haar ogen
[ afbeelding ]
(en ze heeft tenminste een kont)
*opmerking over teefjes*quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:41 schreef Lemmeb het volgende:
LOL het is net of je het over showhonden hebt.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:30 schreef Hephaistos. het volgende:
Laat me raden, die gast is Mr. Nederland.
Close enough!quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:30 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Laat me raden, die gast is Mr. Nederland.
geen fotos van Miss brabantquote:
Ik kwam miss Overijssel wel eens tegen tijdens het uitgaan en dat was toch best een mooie meid om te zien. Ze heeft tegenwoordig alleen veel meer zo'n modellenfiguurtje.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:12 schreef Xennia het volgende:
Tijdens het uitgaan kom ik al zo 3 mooiere vrouwen tegen dan om het even welke hier geplaatste Miss
quote:
Ja joh, en al die blonde missen zijn uiteraard wel echt de mooiste van hun provinciequote:Op dinsdag 2 december 2008 21:26 schreef Synthesist het volgende:
Lekker politiek correct, die negerinnen die de mooiste van de provincie worden
Hoezo zou dat niet kunnen? Er zijn zat prachtige negerinnen, wat dacht je van Beyoncé of Halle Berry?quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:26 schreef Synthesist het volgende:
Lekker politiek correct, die negerinnen die de mooiste van de provincie worden
Dat werd ook al eerder in het topic gemeld. Voor de spoedcursus 'hoe gedraag je je als een Miss' gingen ze ook allemaal naar, jawel, Turkije. Oh, en er zaten twee Turken in de jury.quote:Op woensdag 3 december 2008 08:50 schreef DS4 het volgende:
Voor de complotdenkers: de hoofdsponsor is een bekende aanbieder van reizen naar Turkije... Viel me ineens op...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |