had zij dan moeten winnenquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:36 schreef gelly het volgende:
Die van Overijssel heeft toch ook een scheef hoofd ? En niet knap te noemen ook ...
Monitor stuk?quote:
Wie moet er nu bij wie op stal?quote:
Niks mis mee inderdaad, ziet er netjes uit. En goede werpheupen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:19 schreef Aoristus het volgende:
Terechte winnares, Miss Utrecht kijkt tenminste fris uit haar ogen
[ afbeelding ]
(en ze heeft tenminste een kont)
Maar toch een ander? Of draagt ze je goedkeuring?quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:26 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Niks mis mee inderdaad, ziet er netjes uit. En goede werpheupen.
Sowieso draagt ze m'n goedkeuring, want die hele missverkiezing zal me verder jeuken. Maar ik vind Miss Gelderland (zie boven) ook wel zwaar oké. Die kijkt wat stouter.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:29 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Maar toch een ander? Of draagt ze je goedkeuring?
Persoonlijk heb ik geen trek in Anky, maar Miss Overijssel... Dus zo identiek zijn ze niet.quote:
Mee eens, vele andere hebben echt een standaard gezicht.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:19 schreef Aoristus het volgende:
Terechte winnares, Miss Utrecht kijkt tenminste fris uit haar ogen
[ afbeelding ]
(en ze heeft tenminste een kont)
Jij vindt haar mannelijk overkomen? Omdat ze geen tieten heeft? Of?quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:42 schreef Ghazi het volgende:
is Miss Zeeland trouwens een omgebouwde vent?
ter ilustratie:quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:02 schreef DS4 het volgende:
[..]
Jij vindt haar mannelijk overkomen? Omdat ze geen tieten heeft? Of?
Welnee, dat denk je maar. Die zijn goed opgepimpt, net als deze, alleen zie je dat wat minder in het donker.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:12 schreef Xennia het volgende:
Tijdens het uitgaan kom ik al zo 3 mooiere vrouwen tegen dan om het even welke hier geplaatste Miss
Dat beoordeel je aan één foto.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:03 schreef rubbereend het volgende:
tja toch niet te hopen dat ze bij de 12 mooiste van het land hoort
Mijn god. Zij is eng.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:16 schreef keesjeislief het volgende:
Ik vind Miss Flevoland het mooist geloof ik:
[ afbeelding ]
En dat.quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:34 schreef Smart_ass het volgende:
Niet dat ik erop tegen ben dat er iemand met een buitenlandse achtergrond heeft gewonnen of zo, maar bij Miss Nederland denk ik toch aan een Hollandse meid met blond haar en blauwe ogen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |