????quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:59 schreef Slappy het volgende:
Oh verspeelbaar Telegraaf vind natuurlijk dat 100% meisje moet winnen
Ik bedoel 100% hollands meisje moet winnenquote:
ze is alleen geen Turkse itt haar oudersquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:51 schreef Posdnous het volgende:
Overigens ook zo lekker verrassend dat Geenstijl niet voor de Turkse gaat..
Klopt. En als dit verhaal beperkt was gebleven tot alleen wat gebash van GeenStijl, had ik dit topic ook vast niet geopend. De reden om het toch te openen, lees je in het Stentor-verhaal: juryleden die een vreemd gevoel hebben overgehouden aan de uitslag. Dat suggereert toch dat er hier iets niet klopt.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:51 schreef Posdnous het volgende:
Overigens ook zo lekker verrassend dat Geenstijl niet voor de Turkse gaat..
Jeuzus, echt niet, zeg. Die kritiek is niet mis, dat is toch wel een nationale discussie waard. Kamervragen! Jurylid Ruurd Hallema is het niet eens met de uitslag en vond het allemaal maar vreemd gaan en organisator Hans Konings vond het allemaal wel oké. Oorverdovende kritiek. Goed dat dit topic is geopend.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:36 schreef Elfletterig het volgende:
De kritiek is niet miss.
wtf Meki ik ben geen Mekiquote:
Ik zou toch echt zweren dat ik in in de openingspost verwijs naar DRIE bronnen, waaronder ook GeenStijl en De Stentor...quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:19 schreef Slappy het volgende:
Waarom maakt alleen Telegraaf hier melding van
quote:Gelukkig denk ik er niet alleen zo over: een peiling op GeenStijl wijst uit dat Nederland massaal (38,5 procent) op Miss Overijssel stemt; de nummer twee in die peiling komt aan 8,1 procent, de werkelijke winnares slechts 3 procent. Met overmacht dus.
nee, dat blijktquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:46 schreef Casparovvv het volgende:
Het gaat niet alleen om het koppie.
Is de Stentor niet erg streekgebonden? Lijkt me niet erg objectief, dan.quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou toch echt zweren dat ik in in de openingspost verwijs naar DRIE bronnen, waaronder ook GeenStijl en De Stentor...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |