met vriendelijke groet
LD.
Kan iemand mij uitleggen wat het doel van deze actie is?
quote:Het verkrijgen van een ban?
Op dinsdag 26 maart 2002 22:40 schreef Tinkepink het volgende:
*heel erg eens is*Kan iemand mij uitleggen wat het doel van deze actie is?
quote:Maar dat hoeft toch niet zo ingewikkeld? Volgens mij zijn er makkelijkere manieren om een ban te krijgen; gewoon even mailen ofzo of een verkeerd emailadres invullen.
Op dinsdag 26 maart 2002 22:41 schreef Dave het volgende:[..]
Het verkrijgen van een ban?
en als je ziet wat voor topics sommige moderators/crewleden openen.. Nou.... breek me de bek niet open
quote:He doe eens niet !
Op dinsdag 26 maart 2002 22:43 schreef Imi het volgende:
*toont plaatje van kameel*
quote:Ik zou dat persoonlijk wel doen als er in niet B&Htopics plaatjes van babes geplaatst werden.
Op dinsdag 26 maart 2002 22:44 schreef QuendaŽ het volgende:
Ik open toch ook geen topic dat ik graag wil dat men nu onmiddelijk stopt met het plaatsen van babes?
Trouwens waarom zijn we van de CHAT geband? Dat moet je toch gescheiden houden?
[Dit bericht is gewijzigd door zodiaque op 26-03-2002 22:51]
quote:Dat jij de vergelijking 'babe' en 'kameel' kan trekken zal wel veel over jou zeggen.
Op dinsdag 26 maart 2002 22:44 schreef QuendaŽ het volgende:
Ik open toch ook geen topic dat ik graag wil dat men nu onmiddelijk stopt met het plaatsen van babes?
quote:Moderatiebeleid heeft in zijn oneindige wijsheid soms onbegrijpelijke beslissingen genomen.. Genoeg voorbeelden
Op dinsdag 26 maart 2002 22:45 schreef zodiaque het volgende:
Ach het was een ludieke actie naar Highlander toe. Ok, in niet-onzintopics is misschien minder geslaagd. Maar het ging er om dat er in de chat hwerdgezegd dat Highlanders humor net de Gobi-woestijn was (gewoon als grap) en toen ja dachten we 'laten we kamelen posten', tja de logica van #filosofie is ondoorgrondelijk.
Trouwens waarom zijn we van de CHAT geband? Dat moet je toch gescheiden houden?
quote:De humor ook.
logica van #filosofie is ondoorgrondelijk.
quote:Nou, fijn dat dat mysterie ook weer opgehemeld is.
maar even weggehaald om zodiaque niet teveel in verlegenheid te brengen - editTrouwens waarom zijn we van de CHAT geband? Dat moet je toch gescheiden houden?
[Dit bericht is gewijzigd door Tinkepink op 26-03-2002 22:55]
quote:Precies dus niet zeuren. Ik voel me al klotig dat ik de grap heb uitgelegd (iets wat oneindig fout is). Maar goed, iedereen loopt weer te mieren en te kankeren als Fok! weer even uit zijn slaap wordt gehaald.
Op dinsdag 26 maart 2002 22:51 schreef Tinkepink het volgende:[..]
Nou, fijn dat dat mysterie ook weer opgehemeld is.
quote:Ik zie twee bulten
Op dinsdag 26 maart 2002 22:46 schreef Weazle het volgende:[..]
Dat jij de vergelijking 'babe' en 'kameel' kan trekken zal wel veel over jou zeggen.
quote:Niet iedereen heeft dezelfde soort humor als het #filosofie clubje.
Op dinsdag 26 maart 2002 22:54 schreef zodiaque o.a. het volgende:Maar goed, iedereen loopt weer te mieren en te kankeren als Fok! weer even uit zijn slaap wordt gehaald.
Zal mij persoonlijk een worst wezen wat jullie doen om Fok! "uit z'n slaap te houden". Maar wees niet verbaasd als anders mensen het als irritant ervaren.
quote:Ik zou ze gewoon negeren, als ik jou was.
Op dinsdag 26 maart 2002 22:57 schreef calvobbes het volgende:
Niet iedereen heeft dezelfde soort humor als het #filosofie clubje.Zal mij persoonlijk een worst wezen wat jullie doen om Fok! "uit z'n slaap te houden". Maar wees niet verbaasd als anders mensen het als irritant ervaren.
quote:Dat heb ik ook gedaan zoals je had kunnen zien.
Op dinsdag 26 maart 2002 23:03 schreef dwerg het volgende:Ik zou ze gewoon negeren, als ik jou was.
Ik reageerde op zodiakk die verbaasd was dat iemand zich aan die kamelen onzin stoorde.
quote:Nooit gezien dat er verschil is tussen een kameel en een lama zeker
Op dinsdag 26 maart 2002 23:05 schreef calvobbes het volgende:[..]
Dat heb ik ook gedaan zoals je had kunnen zien.
Ik reageerde op zodiakk die verbaasd was dat iemand zich aan die kamelen onzin stoorde.
quote:Teveel in het glaasje gekeken zeker?
Op dinsdag 26 maart 2002 22:54 schreef QuendaŽ het volgende:[..]
Ik zie twee bulten
quote:Sure, een 25+ topics omhoog schoppen in alle fora is ook echt makkelijk te negeren he
Op dinsdag 26 maart 2002 23:03 schreef dwerg het volgende:[..]
Ik zou ze gewoon negeren, als ik jou was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |