Die van mij ook..komt zeker door de droge lucht hierquote:Op maandag 1 december 2008 23:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
zo.......... dat roseetje ging snel![]()
quote:Op maandag 1 december 2008 23:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar ff weer een tussenstandje?Het gaat goed met het songvestival de gedichtenwedstrijd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 december 2008 23:57 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Die van mij ook..komt zeker door de droge lucht hier
Ga ik dit oudjaar ook doen, BBQ-en.quote:Op maandag 1 december 2008 23:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Was ooit in beligie met oud en nieuw en die gasten zaten te BBQen in de sneeuw Cool letterlijk en figuurlijk
Sorry mijn frituur is ontploft dit weekendquote:Op maandag 1 december 2008 23:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Nu heb ik dus honger.
Heb het vlees aan de ketting gelegd, 't kan nergens (meer) heen.quote:Op maandag 1 december 2008 23:51 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nou..ik denk dat het inmiddels al weggelopen is hoor
quote:Op maandag 1 december 2008 23:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry mijn frituur is ontploft dit weekend. Heb net vanavond een zak bevroren iets uit de vriezer gehaald ..
Ik weet nu dat het bami is .. Niet verkeerd .Sateetje erbij
Tja, dat komt er nu vanquote:Op maandag 1 december 2008 23:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry mijn figuur is ontploft dit weekend. Heb net vanavond een zak bevroren iets uit de vriezer gehaald ..
Ik weet nu dat het bami is .. Niet verkeerd .Sateetje erbij
Das echt wel lache hoor.. En de vuurpijlen houden je ook warm als ze de verkeerde kant op gaanquote:Op maandag 1 december 2008 23:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga ik dit oudjaar ook doen, BBQ-en.![]()
Het thema is "Australië", en daar is het wat lekkerder weer rond deze tijd.![]()
Maar ze zouden, heel australisch, wél straalkachels neer gaan zetten gelukkig.
Uh oh... afgelopen weekend stond je na 3 glazen finaal op je kop. Figuurlijk dan.quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik had ooit dacht ik ''de oplossing'' gevonden om te weten wat er in die bakkies zit.....
en nou staat op alle dekseltje ''iets'' bijvoorbeeld ''Zoep""![]()
maar ik had het met zo een marker stift gedaan dus dat krijg je er nooit meer af.........
quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Uh oh... afgelopen weekend stond je na 3 glazen finaal op je kop. Figuurlijk dan.
Read the manual foutjequote:Op dinsdag 2 december 2008 00:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, dat komt er nu van
Da's dan weer wat minder lachen, of je moet het echt héél erg teringkoud hebben, zo van: dán nog liever een vuurpijl in m'n reet.quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Das echt wel lache hoor.. En de vuurpijlen houden je ook warm als ze de verkeerde kant op gaan
Dat komt ooit nog wel es zien wel dan wel ...quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, dat komt er nu van
Fen Koekepenquote:Op dinsdag 2 december 2008 00:09 schreef CarOnline het volgende:
Trusten Fen Koekepen
En Sugar. En de rest.
Laters !!quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:09 schreef CarOnline het volgende:
Trusten Fen Koekepen
En Sugar. En de rest.
Welk bakje uit de vriezer was dat danquote:
Ja, ik ga ook zo, welterusten!quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:09 schreef CarOnline het volgende:
Trusten Fen Koekepen
En Sugar. En de rest.
Hij blijft leuk!quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[ afbeelding ]
effe voor de fun
Wie is dat?quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[ afbeelding ]
effe voor de fun
slaap lekker........... see you later alligator..........quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Luitjes, bedankt voor de warme ontvangst
![]()
En slaap lekker straks, ik ga plat
latersquote:Op dinsdag 2 december 2008 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
Na vrijdag is die ava niet meer toegelaten .. Wist je datquote:Op dinsdag 2 december 2008 00:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:gut ik zit weer kusjes uit te delen alsof het niks is
![]()
mwa.......maakt het ook uit ben helemaal in de lovemood.......
quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2008 00:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Na vrijdag is die ava niet meer toegelaten .. Wist je dat
Slaap lekker ouwe geitenbreierquote:Op dinsdag 2 december 2008 00:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:gut ik zit weer kusjes uit te delen alsof het niks is
![]()
mwa.......maakt het ook uit ben helemaal in de lovemood.......
Fok regels .. verboden om met ava's te posten die niks met het forum te maken hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |