Made up your mind yet dan?quote:Op maandag 1 december 2008 23:33 schreef Snuwerd het volgende:
xD ok ok, bedankt voor de suggestie. Ik ga er mee aan de slag. Moet ik nog laten weten wat het werd? Of is dit topic dan verloren?
Neem iets mee van thuis waar je vanaf wilquote:Op maandag 1 december 2008 23:28 schreef Snuwerd het volgende:
ok ik maak het moeilijker. Ik ga morgen film bij dr kijken en morgenavond (nacht) is ze al jarig.
quote:Op maandag 1 december 2008 23:33 schreef Snuwerd het volgende:
xD ok ok, bedankt voor de suggestie. Ik ga er mee aan de slag. Moet ik nog laten weten wat het werd? Of is dit topic dan verloren?
En Ben en Jerry's.quote:Op maandag 1 december 2008 23:34 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Neem iets mee van thuis waar je vanaf wil![]()
Of ehh, kaartjes voor de ijsbaan? Of een thuis-film-kijk pakket. Grote bak popcorn, 3 chickfilms, chocolade en een tegoed bon voor een massage.
Geniaal, die komt er sowieso bij ;Dquote:Op maandag 1 december 2008 23:34 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Neem iets mee van thuis waar je vanaf wil![]()
Of ehh, kaartjes voor de ijsbaan? Of een thuis-film-kijk pakket. Grote bak popcorn, 3 chickfilms, chocolade en een tegoed bon voor een massage.
vond mn douglas en ICI Paris bonnen toch nuttigquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:51 schreef Ripley het volgende:
Geen bonnen geven, dat vinden vrouwen vreselijk als het gaat om iemand waar je mee date
En ook geen beer of zo - zo corny!
Van mijn tantes ja. Niet van een jongen die ik leuk vind. Dan vind ik het namelijk belangrijker dat hij zijn best doet om iets persoonlijks te kopenquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vond mn douglas en ICI Paris bonnen toch nuttig
Als je pas een maand iets hebt?quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Van mijn tantes ja. Niet van een jongen die ik leuk vind. Dan vind ik het namelijk belangrijker dat hij zijn best doet om iets persoonlijks te kopen
whehehe dat zei ik al hierbovenquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Van mijn tantes ja. Niet van een jongen die ik leuk vind. Dan vind ik het namelijk belangrijker dat hij zijn best doet om iets persoonlijks te kopen
ze?quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
whehehe dat zei ik al hierbovenik begin ze langzaam door te krijgen
ok geen, geen, geen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:51 schreef Ripley het volgende:
Geen bonnen geven, dat vinden vrouwen vreselijk als het gaat om iemand waar je mee date
En ook geen beer of zo - zo corny!
Vind je het al veeleisend dat ik graag heb dat iemand nadenkt over een cadeautje?quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als je pas een maand iets hebt?
Dan ben je best veeleisend imo
een bon voor een dinertje voor twee personen misschien?quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:02 schreef Komakie het volgende:
[..]
ok geen, geen, geen.
Maar wat dan wel?
nja als iemand je pas een maand kent, kent ie je niet goed, je kunt dan toch niet verwachten dat hij iets koopt dat goed bij je past..quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vind je het al veeleisend dat ik graag heb dat iemand nadenkt over een cadeautje?
Ja en de gedacht is dat ie mij de moeite waard vind om me beter te leren kennen. Ik hoef geen duur cadeau, maar wel iets waar hij zijn best voor gedaan heeft. En na 4 dates weet je wel wat voor films of boeken iemand leuk vindt of wat voor luchtje diegene draagt oid. Er is altijd wel iets persoonlijks te verzinnen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja als iemand je pas een maand kent, kent ie je niet goed, je kunt dan toch niet verwachten dat hij iets koopt dat goed bij je past..
Bovendien gaat het om de gedachte en niet om het cadeau zelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |