Sander was toen niet echt een succes.quote:Op maandag 1 december 2008 23:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
ah oknou ja, alles is beter dan Sander
![]()
Nee. die Matando moeten ze samen met Hadouir echt er naast zetten. Het aantal kansen dat ze missen en het egoisme van Hadouir kan echt nietquote:Op maandag 1 december 2008 23:11 schreef LeonH het volgende:
[..]
niet echt... jij?
zaterdag MOET er gewonnen worden...
Wat ben jij netjesquote:Op maandag 1 december 2008 23:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sander was toen niet echt een succes.
je hebt mij over de streep getrokkenquote:Op maandag 1 december 2008 23:10 schreef Timo20 het volgende:
Raconteurs![]()
![]()
het beste album van het jaar IMHO, nog beter dan Viva La Vida
De energie die van die cd uitgaat, ongeloofelijk
het is slechter je keyboard gekomenquote:Op maandag 1 december 2008 23:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sander was toen niet echt een succes.
quote:Op maandag 1 december 2008 23:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je hebt mij over de streep getrokken
broken boy soldier en consolers of the lonely staan in de download que
Jij ook van hartequote:Op maandag 1 december 2008 23:20 schreef WebHawkjuh het volgende:
Geveenstrafiteeeeeerd allemaal!
heb nooit hele albums die ik toe juich , maar meer losse tracks ervanquote:Op maandag 1 december 2008 23:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat is jullie favoriete album van het jaar?
Wat is je favoriete track van het jaar dan?quote:Op maandag 1 december 2008 23:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb nooit hele albums die ik toe juich , maar meer losse tracks ervan
Idem hierquote:Op maandag 1 december 2008 23:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb nooit hele albums die ik toe juich , maar meer losse tracks ervan
heb paar die ik op dit moment wel erg lekker vindquote:Op maandag 1 december 2008 23:23 schreef Timo20 het volgende:
+2 vriendjes op last.fm![]()
![]()
[..]
Wat is je favoriete track van het jaar dan?
wat klopt hier niet?quote:Op maandag 1 december 2008 23:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb paar die ik op dit moment wel erg lekker vind
Killers - Sex on Fire
Mooi he, die samenwerkingsverbanden tussen die bandsquote:Op maandag 1 december 2008 23:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb paar die ik op dit moment wel erg lekker vind
Gem - They
dEUS - Favourite Game
Killers - Sex on Fire
Sex on the Brightside.quote:Op maandag 1 december 2008 23:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mooi he, die samenwerkingsverbanden tussen die bands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |