Ja, weer een trainerswissel. Echt het beste voor Ajaxquote:Op maandag 1 december 2008 21:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben van menig dat dat het beste voor Ajax zou zijn.
Sukkeltje!quote:Op maandag 1 december 2008 21:48 schreef Borga het volgende:
[..]
Inter was een vriendschappelijke wedstrijd en ik vroeg om de winnende, je weet toch wel wat dat is?
Loop je nu alleen de domme zeug uit te hangen of heb je ook nog argumenten?quote:
Ze noemen het zelfs een kerstcadeau.quote:Op maandag 1 december 2008 21:50 schreef M0NTANA het volgende:
Op zich wel logisch dat ze hem deze week willen presenteren, ze willen niet wachten tot de resultaten nóg meer tegenvallen. Nu alvast punten scoren bij de supporters, krediet opbouwen,
Gast, ik had afgelopen zondag nog net niet mijn broodje kroket naar hem toegegooidquote:Op maandag 1 december 2008 21:43 schreef StarGazer het volgende:
Maar we hebben een S een N en een O!!!
SNO!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!
.
quote:Op maandag 1 december 2008 21:48 schreef Borga het volgende:
[..]
Inter was een vriendschappelijke wedstrijd
quote:Op maandag 1 december 2008 21:54 schreef Landgeld het volgende:
Waarom verkopen ze hem dan niet in de zomerstop voor 40! miljoen...Ongelovelijk, wat een amateurisme weer.... damn
quote:Op maandag 1 december 2008 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
20 miljoen. En hoeveel moet daar dan weer van naar Heerenveen? Die vast zo'n clausule bepaald hebben.
Sowieso één miljoen euro en een percentage van het verkoopbedrag.quote:Op maandag 1 december 2008 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
20 miljoen. En hoeveel moet daar dan weer van naar Heerenveen? Die vast zo'n clausule bepaald hebben.
Dat zeg je nu, maar als het echt zou gebeuren...quote:Op maandag 1 december 2008 21:55 schreef HeatWave het volgende:
Sorry, is dit :tekentje jullie allemaal onbekend?
Aldus Highlow.nlquote:Technische staf Ajax ontkent deal Huntelaar
John van 't Schip heeft maandagavond tegenover highlow.nl ontkent dat Ajax al rond is met Real Madrid over een vertrek van Klaas Jan Huntelaar. "Je weet meer dan ik", antwoordde de assistent van hoofdcoach Marco van Basten op geruchten dat Huntelaar per 1 januari een Madrileen is. "Het is niet waar!"
wat ik net las niet, maar weet niet of dat een eindstand was.quote:Op maandag 1 december 2008 21:57 schreef w00h00 het volgende:
We vergeten Aissati helemaal, heeft die al gescoord vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |