Ze maken elkaar sterker.quote:Op maandag 1 december 2008 21:37 schreef superjood het volgende:
Ik vind het helemaal niet zo erg, Suarez is veel belangrijker dan Huntelaar tot nu toe.
Dat is zo. En ik ben van mening dat Ajax geen type Huntelaar moet halen, maar een type Suarez. Heb je veel meer aan. Steek je miljoenen in Dembele ofzo.quote:Op maandag 1 december 2008 21:37 schreef superjood het volgende:
Ik vind het helemaal niet zo erg, Suarez is veel belangrijker dan Huntelaar tot nu toe.
Anderhalf jaar. dus zolang is dat niet...quote:Op maandag 1 december 2008 21:42 schreef Timmehhh het volgende:
Iemand die weet hoe lang die nog onder contract stond? VI gidsje anyone?
Als het nog maar een half jaar was kan ik er meer leven. Maar als die nog een contract van 3 jaar had is het imo veel te weinig.
Tot juli 2010quote:Op maandag 1 december 2008 21:42 schreef Timmehhh het volgende:
Als het nog maar een half jaar was kan ik er meer leven. Maar als die nog een contract van 3 jaar had is het imo veel te weinig.
quote:Volgens bronnen op de Toekomst zou van Basten de transfer tegen willen houden Ajax zou 48 uur bedenktijd hebben gevraagd (ongetwijfeld spoedoverleg Van Basten/Coronel)
1,5 jaar, medio 2010quote:Op maandag 1 december 2008 21:42 schreef Timmehhh het volgende:
zoals ook al op AN gemeld is: waarom zou Van Basten Huntelaar dan toestemming geven om te praten met Real? hij is de man met de touwtjes in handen.quote:
hoppa, dadelijk kapt Van Basten er ook mee, omdat die niet eens is met het vertrek, daar zie ik hem best wel voor aan.quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 21:45 schreef Zwansen het volgende:
Ach, met Huntelaar zijn jullie nooit kampioen geworden. Al scoorde ie 30 maal.
Dit jaar scoort en speelt ie veel minder en lijken jullie ineens meer kans op de titel te hebben sinds jaren. Ik zou niet heel erg klagen.
Overigens gun ik het hem wel.
Gunnen doet iedereen het hem wel, ik gun het Ajax alleen wat meer.quote:Op maandag 1 december 2008 21:45 schreef Zwansen het volgende:
Ach, met Huntelaar zijn jullie nooit kampioen geworden. Al scoorde ie 30 maal.
Dit jaar scoort en speelt ie veel minder en lijken jullie ineens meer kans op de titel te hebben sinds jaren. Ik zou niet heel erg klagen.
Overigens gun ik het hem wel.
Ik ben van menig dat dat het beste voor Ajax zou zijnquote:Op maandag 1 december 2008 21:46 schreef w00h00 het volgende:
[..]
hoppa, dadelijk kapt Van Basten er ook mee, omdat die niet eens is met het vertrek, daar zie ik hem best wel voor aan.![]()
Inter was een vriendschappelijke wedstrijd en ik vroeg om de winnende, je weet toch wel wat dat is?quote:Op maandag 1 december 2008 21:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
De 1-0 tegen Inter, de 0-1 tegen PSV, de 0-1 tegen Feyenoord, dus hou je muil gewoon.
quote:Op maandag 1 december 2008 21:46 schreef mcyodogg het volgende:
Mooie stap voor Huntelaar als het allemaal doorgaat. Wel lullig dat het in de winter gebeurd, maar ja, we weten ook wanneer Huntelaar naar Ajax kwam.
quote:Op maandag 1 december 2008 21:48 schreef Borga het volgende:
[..]
Inter was een vriendschappelijke wedstrijd en ik vroeg om de winnende, je weet toch wel wat dat is?
Klopt, de CL is altijd vriendschappelijkquote:Op maandag 1 december 2008 21:48 schreef Borga het volgende:
[..]
Inter was een vriendschappelijke wedstrijd en ik vroeg om de winnende, je weet toch wel wat dat is?
CL. Huntelaar had vooraf spinazie gegeten.quote:Op maandag 1 december 2008 21:48 schreef Borga het volgende:
[..]
Inter vriendschappelijk?quote:Op maandag 1 december 2008 21:48 schreef Borga het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |