Oh? Weet je dat PSV Klaasje voor weinig verkocht heeft aan Heerenveen ooit? Daarna is ie naar dat bedrijfke gegaan in Amsterdam.quote:Op maandag 1 december 2008 21:18 schreef Timmehhh het volgende:
PSV vind ik het toch iets beter doen die vingen veel geld voor RVN en Jaap Stam
Dat geloof ik niet zo. Goed voor 'm als het zo zou worden maar ik geloof niet dat hij de "ultieme" goalgetter gaat worden. Ik zie 'm eigenlijk zelden belangrijke goals maken. Het is meer een figuur die scoort bij wedstrijden die je toch wel wint.quote:KJH mag tijdelijk uit vorm zijn maar dat wordt een absolute topspits.
Donder jij ajb eens op. Je komt erg debiel over.quote:Op maandag 1 december 2008 21:26 schreef Borga het volgende:
[..]
Real is ook echt een fantastische ploeg geworden met zijn Nederlandse aankopen![]()
ps, de groeten van Getafe
De feiten bewijzen het tegendeel, hij scoort wel degelijk vaak de belangrijke 0-1, de gelijkmaker of gewoon de winnende.quote:Op maandag 1 december 2008 21:27 schreef Guus Muisarm het volgende:
Dat geloof ik niet zo. Goed voor 'm als het zo zou worden maar ik geloof niet dat hij de "ultieme" goalgetter gaat worden. Ik zie 'm eigenlijk zelden belangrijke goals maken. Het is meer een figuur die scoort bij wedstrijden die je toch wel wint.
Blijven! Mijn hele leven lang!quote:Op maandag 1 december 2008 21:27 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Wat zou jij doen in zijn positie?
Ik vind het nogal wat voor 6 maanden. Ik zeg vlug verkopen als real daar meer dan 20 miljoen mee denk te verdienen in die 6 maanden ...quote:Op maandag 1 december 2008 21:25 schreef w00h00 het volgende:
En 20 is ook niet veel, aangezien we voor Babel al 18 ontvingen.
Iemand hierboven poste dit filmpjequote:Op maandag 1 december 2008 21:27 schreef Guus Muisarm het volgende:
Dat geloof ik niet zo. Goed voor 'm als het zo zou worden maar ik geloof niet dat hij de "ultieme" goalgetter gaat worden. Ik zie 'm eigenlijk zelden belangrijke goals maken. Het is meer een figuur die scoort bij wedstrijden die je toch wel wint.
Je had het over spelers verkopen. Niet hoe je aan de spelers komt.quote:Op maandag 1 december 2008 21:29 schreef Timmehhh het volgende:
@ Raymania, Ajax heeft gewoon veel meer talent geproduceerd heeft dan PSV. Dan kun je natuurlijk ook meer verdienen.
Er moeten eerst nog wat aandelen teruggekocht wordenquote:Op maandag 1 december 2008 21:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we onderhand transfergeld zat om Rooney, Ronaldinho, Messi en Kaka te halen en hun en hun familieaanhang van zoveel vreten te voorzien dat aan het eind van het seizoen de familie Tokkie anorexia heeft vergeleken met hun.
De winnende tegen Schubbekutteveen ja.quote:Op maandag 1 december 2008 21:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
De feiten bewijzen het tegendeel, hij scoort wel degelijk vaak de belangrijke 0-1, de gelijkmaker of gewoon de winnende.
Inderdaadquote:Op maandag 1 december 2008 21:30 schreef Longmen het volgende:
20 miljoen? Doen! zonder gaat het momenteel ook goed.
Huntelaar heeft nog een contract voor 1,5 jaar toch.quote:Op maandag 1 december 2008 21:29 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat voor 6 maanden. Ik zeg vlug verkopen als real daar meer dan 20 miljoen mee denk te verdienen in die 6 maanden ...
Jij bent nooit echt fan van hem geweest he?quote:
ga iemand anders vervelen ofzo kansloos figuur.quote:Op maandag 1 december 2008 21:26 schreef Borga het volgende:
[..]
Real is ook echt een fantastische ploeg geworden met zijn Nederlandse aankopen![]()
ps, de groeten van Getafe
Berg naar Ajax?quote:Op maandag 1 december 2008 21:31 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Inderdaad
En anders hebben ze nog wel spelers bij Groningen
Utrechtquote:Op maandag 1 december 2008 21:30 schreef Longmen het volgende:
20 miljoen? Doen! zonder gaat het momenteel ook goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |