Oef gevoelige snaar geraakt, ik had het bericht al aangepast omdat het onnodig trollend was, maar goed hier heb je de hele lijstquote:Op maandag 1 december 2008 21:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vertel jij mij eventjes welke spelers PSV de laatste jaren voor miljoenenbedragen heeft verkocht.
Kezman? Robben? Van Bommel?
Sneijder, Chivu, Ibrahimovic voor astronomische bedragen, dan heb je nog Van der Meyde en Mido die voor rond de tien miljoen weggingen. Van der Vaart voor ongeveer zes. Nu heb je Huntelaar voor rond de twintig.
Doet het PSV het beter of raaskalk je maar in de ruimte?
Kampioen, nu zeker!quote:Op maandag 1 december 2008 21:18 schreef Breach het volgende:
Is iedereen al vergeten dat Luque ook nog officieel van Ajax is?
Danjewel voor de herinnering, ik was die prutser idd net vergeten..quote:Op maandag 1 december 2008 21:18 schreef Breach het volgende:
Volgens mij hebben we onderhand transfergeld zat om Rooney, Ronaldinho, Messi en Kaka te halen en hun en hun familieaanhang van zoveel vreten te voorzien dat aan het eind van het seizoen de familie Tokkie anorexia heeft vergeleken met hun.quote:Op maandag 1 december 2008 21:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik snap dat jullie pissig zijn dat dit nu is, maar om nou meteen zó kinderachtig te doen? Wat dacht je dan? Dat we Rooney gingen halen? Ajax moet het van zulke spelers hebben
Die speelt in Spanje toch ook nauwelijks?quote:Op maandag 1 december 2008 21:18 schreef Breach het volgende:
quote:Scouts van Ajax, alsmede Blind, zagen ook Djiby Fall, spits van Odense BK, aan het werk. Dat meldt de Deense krant Fyens Stiftstidende. Fall (23) komt uit Senegal en hij doorliep een deel van de opleiding van het Franse AJ Auxerre. Fall is onlangs uitgeroepen tot de beste speler van de Deense competitie.
De voetballer - 1.86 meter, kopsterk en met een vlammend schot in beide benen - liet in een Senegalese krant zelfs optekenen dat hij Huntelaar vervangt 'als die in de winterstop naar Madrid vertrekt'.
De commentator van Fyens Stiftistende zou het niet verbazen. Want had Ajax (lees: Blind) niet onlangs het veelbelovende zestienjarige talent Christian Eriksen van Odense al vastgelegd? 'Misschien is er wel weer een package deal in de maak', verwees hij naar de dubbele transfer die Ajax beginjaren negentig sloot met twee spelers van Odense BK: Johnny Hansen en Dan Petersen. (DICK SINTENIE)
Hij lijkt een beetje op Benni McCarty dus haal maar.quote:
Die jongen komt uit Argentinië, die moet even wennen. Aan het begin van het seizoen werd niet voor niets gezegd dat hij eerst een jaartje achter KJ ging wennen.quote:Op maandag 1 december 2008 21:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom Cvitanich geen kans krijgt. Die jongen is toch niet voor niets gehaald? Of zien ze nu pas dat hij te kort komt? Dat is toch je reinste kapitaalvernietiging
Dat ook weer nietquote:Op maandag 1 december 2008 21:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we onderhand transfergeld zat om Rooney, Ronaldinho, Messi en Kaka te halen en hun en hun familieaanhang van zoveel vreten te voorzien dat aan het eind van het seizoen de familie Tokkie anorexia heeft vergeleken met hun.
quote:Op maandag 1 december 2008 21:19 schreef denthemen het volgende:
Niet te hopen dat we ooit tegen Madrid moeten. Dan moet ik shirtjes drukken én moeten we de ArenA in de fik zetten met plee rollen
PSV heeft voor Van Nistelrooij slechts drie miljoen euro meer gekregen dan Ajax voor Sneijder. Reken dan mee dat PSV ook nog eens Van Nistelrooij moest kopen en dat Sneijder uit de eigen opleiding kwam. Op die spelers heeft Ajax het dus qua geld beter gedaan. De 17 miljoen voor Stam heeft Ajax ook ongeveer wel verdiend met Ibrahimovic (18). Robben kun je wegstrepen met Babel (beide 18). Dan houdt Ajax nog Chivu, Van der Meijde, Mido, Van der Vaart, Heitinga en nu Huntelaar over. Voor PSV kan ik mij alleen nog Kezman bedenken.quote:Op maandag 1 december 2008 21:18 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Oef gevoelige snaar geraakt, ik had het bericht al aangepast omdat het onnodig trollend was, maar goed hier heb je de hele lijst
http://nl.wikipedia.org/w(...)_Nederlandse_spelers
PSV vind ik het toch iets beter doen die vingen veel geld voor RVN en Jaap Stam en dat was in 98 en 2001. Daar gaan nog een aantal jaren inflatie over heen.
Ik vind het jammer dat een topspeler als KJH voor slechts 20 miljoen van de hand wordt gedaan. Net zoals ik het jammer vond dat Van der Vaart destijd voor slechts 6 miljoen is verkocht. KJH mag tijdelijk uit vorm zijn maar dat wordt een absolute topspits.
Beste verkoop van Ajax is nog wel Babel geweest. Nooit gedacht dat ze die voor 18 miljoen zouden slijten.
Waarom Cvitanich geen kans krijgt.Omdat we Huntelaar,Suarez,Sulejmani hebben. En hij heeft mij nog niet echt overtuigd. Huntelaar is aanvoerder,aanspeelpunt,afmaker,Nederlander en een van de zoniet de favoriete speler.Voor 20 miljoen en in de winterstop! maakt Ajax zich belachelijk als ze hem laten gaan. Cvitanich zal best kwaliteiten hebben misschien zelfs wel om Huntelaar op termijn op te volgen maar nu absoluut nog niet. We zijn bezig met een missie. Voor de 30ste keer kampioen worden van Nederland en daar hebben we Huntelaar hard bij nodig.quote:Op maandag 1 december 2008 21:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom Cvitanich geen kans krijgt. Die jongen is toch niet voor niets gehaald? Of zien ze nu pas dat hij te kort komt? Dat is toch je reinste kapitaalvernietiging
Real is ook echt een fantastische ploeg geworden met zijn Nederlandse aankopenquote:Op maandag 1 december 2008 21:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Volgens de geruchten gaat Real nu ook overstappen van een wit naar een oranje tenue
Wat zou jij doen in zijn positie?quote:Op maandag 1 december 2008 21:25 schreef w00h00 het volgende:
godverdomme, Huntelaar wat doe je?!?!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |