abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 december 2008 @ 21:18:14 #101
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_63679360
Die zit over een jaar op de bank.
  maandag 1 december 2008 @ 21:18:25 #102
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_63679368
En trouwens, ik vind wel dat we een kopsterke/lange spits nodig hebben, aangezien we nu nog steeds echt veel corners en hoge ballen verprutsen. Cvitanich past in ieder geval in het plaatje van kopsterke spits.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_63679383
20 miljoen vind ik niet echt veel... Het zat eraan te komen dat wisten we deze zomer ook al vind het raar van al deze verontwaardigde reacties, we kunnen het goed opvangen met Cvitanich dus een hele grote ramp is dit zeker niet, het is natuurlijk vreselijk jammer dat hij weg gaat.
AJAX AMSTERDAM!
pi_63679387
quote:
Op maandag 1 december 2008 21:00 schreef RayMania het volgende:

[..]

Vertel jij mij eventjes welke spelers PSV de laatste jaren voor miljoenenbedragen heeft verkocht.

Kezman? Robben? Van Bommel?

Sneijder, Chivu, Ibrahimovic voor astronomische bedragen, dan heb je nog Van der Meyde en Mido die voor rond de tien miljoen weggingen. Van der Vaart voor ongeveer zes. Nu heb je Huntelaar voor rond de twintig.

Doet het PSV het beter of raaskalk je maar in de ruimte?
Oef gevoelige snaar geraakt, ik had het bericht al aangepast omdat het onnodig trollend was, maar goed hier heb je de hele lijst
http://nl.wikipedia.org/w(...)_Nederlandse_spelers

PSV vind ik het toch iets beter doen die vingen veel geld voor RVN en Jaap Stam en dat was in 98 en 2001. Daar gaan nog een aantal jaren inflatie over heen.
Ik vind het jammer dat een topspeler als KJH voor slechts 20 miljoen van de hand wordt gedaan. Net zoals ik het jammer vond dat Van der Vaart destijd voor slechts 6 miljoen is verkocht. KJH mag tijdelijk uit vorm zijn maar dat wordt een absolute topspits.

Beste verkoop van Ajax is nog wel Babel geweest. Nooit gedacht dat ze die voor 18 miljoen zouden slijten.
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_63679390
Is iedereen al vergeten dat Luque ook nog officieel van Ajax is?
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_63679397
quote:
Op maandag 1 december 2008 21:18 schreef Messenga het volgende:
Die zit over een jaar op de bank.
Volgens de geruchten gaat Real nu ook overstappen van een wit naar een oranje tenue
  maandag 1 december 2008 @ 21:19:47 #107
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_63679421
quote:
Op maandag 1 december 2008 21:18 schreef Breach het volgende:
Kampioen, nu zeker!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_63679426
Niet te hopen dat we ooit tegen Madrid moeten. Dan moet ik shirtjes drukken én moeten we de ArenA in de fik zetten met plee rollen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_63679434
quote:
Danjewel voor de herinnering, ik was die prutser idd net vergeten..
pi_63679438
quote:
Op maandag 1 december 2008 21:16 schreef denthemen het volgende:

[..]

Ik snap dat jullie pissig zijn dat dit nu is, maar om nou meteen zó kinderachtig te doen? Wat dacht je dan? Dat we Rooney gingen halen? Ajax moet het van zulke spelers hebben
Volgens mij hebben we onderhand transfergeld zat om Rooney, Ronaldinho, Messi en Kaka te halen en hun en hun familieaanhang van zoveel vreten te voorzien dat aan het eind van het seizoen de familie Tokkie anorexia heeft vergeleken met hun.
pi_63679441
quote:
Die speelt in Spanje toch ook nauwelijks?
  maandag 1 december 2008 @ 21:20:36 #112
175985 Silaz
drie bier
pi_63679449
quote:
Scouts van Ajax, alsmede Blind, zagen ook Djiby Fall, spits van Odense BK, aan het werk. Dat meldt de Deense krant Fyens Stiftstidende. Fall (23) komt uit Senegal en hij doorliep een deel van de opleiding van het Franse AJ Auxerre. Fall is onlangs uitgeroepen tot de beste speler van de Deense competitie.

De voetballer - 1.86 meter, kopsterk en met een vlammend schot in beide benen - liet in een Senegalese krant zelfs optekenen dat hij Huntelaar vervangt 'als die in de winterstop naar Madrid vertrekt'.

De commentator van Fyens Stiftistende zou het niet verbazen. Want had Ajax (lees: Blind) niet onlangs het veelbelovende zestienjarige talent Christian Eriksen van Odense al vastgelegd? 'Misschien is er wel weer een package deal in de maak', verwees hij naar de dubbele transfer die Ajax beginjaren negentig sloot met twee spelers van Odense BK: Johnny Hansen en Dan Petersen. (DICK SINTENIE)
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_63679478
quote:
Op maandag 1 december 2008 21:10 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

[..]

Hij lijkt een beetje op Benni McCarty dus haal maar.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_63679484
quote:
Op maandag 1 december 2008 21:20 schreef Silaz het volgende:

[..]

Auxerre

Kalou
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  maandag 1 december 2008 @ 21:21:33 #115
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_63679485
quote:
Op maandag 1 december 2008 21:15 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik snap ook niet waarom Cvitanich geen kans krijgt. Die jongen is toch niet voor niets gehaald? Of zien ze nu pas dat hij te kort komt? Dat is toch je reinste kapitaalvernietiging
Die jongen komt uit Argentinië, die moet even wennen. Aan het begin van het seizoen werd niet voor niets gezegd dat hij eerst een jaartje achter KJ ging wennen.
  maandag 1 december 2008 @ 21:21:59 #116
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_63679500
quote:
Op maandag 1 december 2008 21:20 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Volgens mij hebben we onderhand transfergeld zat om Rooney, Ronaldinho, Messi en Kaka te halen en hun en hun familieaanhang van zoveel vreten te voorzien dat aan het eind van het seizoen de familie Tokkie anorexia heeft vergeleken met hun.
Dat ook weer niet Opzich kan Ajax best 1 speler als Kaka halen en zijn salaris betalen, maar dat is een beetje lullig tov de rest en hij heeft vast ook weinig zin in Volendam uit in de regen .

Ajax moiet het idd hebben van dit soort vondsten, maar het zou eens fijn zijn om er wat langer lol van te hebben ook...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_63679503
quote:
Op maandag 1 december 2008 21:19 schreef denthemen het volgende:
Niet te hopen dat we ooit tegen Madrid moeten. Dan moet ik shirtjes drukken én moeten we de ArenA in de fik zetten met plee rollen
  maandag 1 december 2008 @ 21:23:23 #118
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_63679557
Als Huntelaar werkelijk weggaat zou ik het wel echt goed vinden van Ajax dat ze al wat langer een vervanger op het oog hadden! Cvitanich uiteraard voor in de basis, maar je moet nou eenmaal een brede selectie hebben vol met luxeproblemen
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_63679605
quote:
Op maandag 1 december 2008 21:18 schreef Timmehhh het volgende:

[..]

Oef gevoelige snaar geraakt, ik had het bericht al aangepast omdat het onnodig trollend was, maar goed hier heb je de hele lijst
http://nl.wikipedia.org/w(...)_Nederlandse_spelers

PSV vind ik het toch iets beter doen die vingen veel geld voor RVN en Jaap Stam en dat was in 98 en 2001. Daar gaan nog een aantal jaren inflatie over heen.
Ik vind het jammer dat een topspeler als KJH voor slechts 20 miljoen van de hand wordt gedaan. Net zoals ik het jammer vond dat Van der Vaart destijd voor slechts 6 miljoen is verkocht. KJH mag tijdelijk uit vorm zijn maar dat wordt een absolute topspits.

Beste verkoop van Ajax is nog wel Babel geweest. Nooit gedacht dat ze die voor 18 miljoen zouden slijten.
PSV heeft voor Van Nistelrooij slechts drie miljoen euro meer gekregen dan Ajax voor Sneijder. Reken dan mee dat PSV ook nog eens Van Nistelrooij moest kopen en dat Sneijder uit de eigen opleiding kwam. Op die spelers heeft Ajax het dus qua geld beter gedaan. De 17 miljoen voor Stam heeft Ajax ook ongeveer wel verdiend met Ibrahimovic (18). Robben kun je wegstrepen met Babel (beide 18). Dan houdt Ajax nog Chivu, Van der Meijde, Mido, Van der Vaart, Heitinga en nu Huntelaar over. Voor PSV kan ik mij alleen nog Kezman bedenken.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  maandag 1 december 2008 @ 21:24:51 #120
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_63679609
Leuk hoor zo een Afrikaan , maar die ben je dan weer tig weken kwijt ivm de Afrika cup
Ik ben inmiddels overleden
  maandag 1 december 2008 @ 21:25:37 #121
51286 w00h00
Digital man!
pi_63679628
godverdomme, Huntelaar wat doe je?!?!?

En 20 is ook niet veel, aangezien we voor Babel al 18 ontvingen.

Ik mag toch hopen dat Blind een goed plan gesmeden heeft de afgelopen maanden.
  maandag 1 december 2008 @ 21:25:43 #122
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_63679632
quote:
Op maandag 1 december 2008 21:15 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik snap ook niet waarom Cvitanich geen kans krijgt. Die jongen is toch niet voor niets gehaald? Of zien ze nu pas dat hij te kort komt? Dat is toch je reinste kapitaalvernietiging
Waarom Cvitanich geen kans krijgt.Omdat we Huntelaar,Suarez,Sulejmani hebben. En hij heeft mij nog niet echt overtuigd. Huntelaar is aanvoerder,aanspeelpunt,afmaker,Nederlander en een van de zoniet de favoriete speler.Voor 20 miljoen en in de winterstop! maakt Ajax zich belachelijk als ze hem laten gaan. Cvitanich zal best kwaliteiten hebben misschien zelfs wel om Huntelaar op termijn op te volgen maar nu absoluut nog niet. We zijn bezig met een missie. Voor de 30ste keer kampioen worden van Nederland en daar hebben we Huntelaar hard bij nodig.
#FreeHat
pi_63679638
quote:
Op maandag 1 december 2008 21:15 schreef Oente het volgende:

[..]

Moppersmurf; 'Ik haat Moffen'
Moppersmurf
pi_63679651
quote:
Op maandag 1 december 2008 21:19 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Volgens de geruchten gaat Real nu ook overstappen van een wit naar een oranje tenue
Real is ook echt een fantastische ploeg geworden met zijn Nederlandse aankopen
ps, de groeten van Getafe
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_63679683
quote:
Op maandag 1 december 2008 21:25 schreef w00h00 het volgende:
godverdomme, Huntelaar wat doe je?!?!?
Wat zou jij doen in zijn positie?
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin