quote:Marca schrijft dat Real het jawoord van Huntelaar heeft en een bod bij Ajax heeft neergelegd. De Amsterdammers zouden 48 uur bedenktijd hebben gevraagd
quote:de is al en nieuwe speler gesinaleerd in de arena ..!! kevin kuranyi van schalke 04 binne betrouwbare bronne is dit waar genomen
Van Geel is natuurlijk wel weg nu, die was daar een meester in.quote:Op maandag 1 december 2008 21:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Sneijder mocht niet weg voor 16 miljoen (begrijpelijk) en ging toen ook niet. Ajax ging pas bij 27 akkoord, wat logisch was voor zo'n bedrag. Zou het raar vinden als Huntelaar nu voor 20 wel weg mag gaan.
quote:Op maandag 1 december 2008 21:03 schreef Prik0 het volgende:
25 Miljoen verdampt in een half jaar. En wat krijg je er voor terug?
6 goals.![]()
Ik geniet.
wtf doe jij hierquote:
quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 21:06 schreef M0NTANA het volgende:
Danny Blind zit op dit moment in Denemarken, voor Baye Djiby Fall.
Wie zegt dat het 20 miljoen is? De NOS ja.. die geloof ik echt niet hoor.. alsof die alle insider info hebben.quote:Op maandag 1 december 2008 21:09 schreef Frasier het volgende:
20 miljoenWat laten ze zich toch weer makkelijk afschepen door een stel arrogante kut spanjaarden
Ja, en ik genoot van de zege op PSV. Waren geen Huntelaar-goals voor nodig.quote:Op maandag 1 december 2008 21:03 schreef Prik0 het volgende:
6 goals.![]()
Ik geniet.
Hij, Engels woord voor geit?quote:
Het niveau van Ajax??? Ajax heeft al jaren geen Ajax niveau meer. De groeten van Utrecht en Volendamquote:Op maandag 1 december 2008 21:05 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Berg van groningen? Die kan het niveau bij Ajax lang niet aan.
En dan krijgen ze nog maar 7 milljoen ....quote:Op maandag 1 december 2008 21:08 schreef Rumille het volgende:
Trouwens, je kan als Ajax zijnde toch verdomme dit bod weigeren. Gewoon zeggen: kom in de zomer maar eens terug.
+ VI. Toch wel de meest betrouwbare bronnen hier in Nederland. Daar zal vast wel een kern van waarheid in zitten.quote:Op maandag 1 december 2008 21:10 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Wie zegt dat het 20 miljoen is? De NOS ja.. die geloof ik echt niet hoor.. alsof die alle insider info hebben.
quote:Op maandag 1 december 2008 21:11 schreef Borga het volgende:
[..]
Het niveau van Ajax??? Ajax heeft al jaren geen Ajax niveau meer. De groeten van Utrecht en Volendam
Hij komt bij jullie vandaan, hij heeft niks voor jullie kunnen doen en jullie verdienen niks aan hem. Keep smilingquote:Op maandag 1 december 2008 21:03 schreef Prik0 het volgende:
6 goals.![]()
Ik geniet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |