Dat klinkt goed, in de zomerstop mag hij pas gaanquote:
Geeft niks hoor. Die paar cellen die je hebt kunnen niet alles onthouden.quote:Op maandag 1 december 2008 21:58 schreef Borga het volgende:
Ooow de wedstrijd tegen Inter voor de Champions League. Dat is al zo lang geleden, helemaal vergeten.
Sadness. En morgen is de deal gewoon rondquote:Op maandag 1 december 2008 21:59 schreef Saekerhett het volgende:
Bericht op teletekst is veranderd naar "KJH LIJKT vanaf 1 januari...."
Jeuj!
Denk dat die er niet direct iets mee te maken hebben hoor. Die moeten het uiteindelijk wel goedkeuren, maar als de zaakwaarnemertjes al een deal hebben dan krijgen zij het pas later te horen denk ik.quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 22:00 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Geeft niks hoor. Die paar cellen die je hebt kunnen niet alles onthouden.
4 miljoenquote:Op maandag 1 december 2008 22:02 schreef Adidah het volgende:
OMG, waarom kopen ze Jackie "de reuzendoder" Tuyp niet?!
Moet KJH niet eerst toestemming krijgen van Ajax om met Real te praten?quote:Op maandag 1 december 2008 22:02 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Denk dat die er niet direct iets mee te maken hebben hoor. Die moeten het uiteindelijk wel goedkeuren, maar als de zaakwaarnemertjes al een deal hebben dan krijgen zij het pas later te horen denk ik.
quote:Zojuist meldde voorzitter Uri Coronel highlow.nl, dat "Ajax Klaas Jan Huntelaar niet voor 20 miljoen aan Real Madrid heeft verkocht. Het is pertinent niet waar en we verschijnen binnen een half uur met een persbericht hierover!" Op Ajax.nl meldt de club: "Verschillende media berichten over een transfer van Klaas Jan Huntelaar naar Real Madrid. De berichtgeving over een overeenkomst tussen Ajax en Real Madrid is onjuist, Ajax heeft Huntelaar niet aan Real Madrid verkocht."
quote:Op maandag 1 december 2008 22:04 schreef Rumille het volgende:
Isi
En dan alsnog een transfer naar Real.quote:Op maandag 1 december 2008 22:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ajax moet zich nu echt sterk opstellen richting Real. Voor minder dan 30 Miljoen kunnen ze een andere spits zoeken. Transfers moet echt afketsenAl gun ik het Huntelaar wel. Maar ik gun hem ook een kampioenschap met Ajax
Hoor net dat ie 3 min geleden op het arena-dek zijn auto heeft geparkeerd.quote:Op maandag 1 december 2008 22:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik zou Wilhelmsson wel graag in de spits willen zien trouwens.
quote:Op maandag 1 december 2008 22:04 schreef jorienvdherik het volgende:
HOAX
Berichtgeving Huntelaar onjuist
Amsterdam, 01 dec 2008
Verschillende media berichten over een transfer van Klaas Jan Huntelaar naar Real Madrid. De berichtgeving over een overeenkomst tussen Ajax en Real Madrid is onjuist, Ajax heeft Huntelaar niet aan Real Madrid verkocht.
AJAX.NL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |