quote:Op zondag 7 december 2008 01:00 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van zaterdag 6 december 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 185 tong80
02. 180 timmmmm
03. 168 FritsVanEgters
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op zondag 7 december 2008 05:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Tegen tong80 is bijna niemand opgewassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
Ik heb nog een grappig linkje voor je.quote:Op zondag 7 december 2008 05:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Tegen tong80 is bijna niemand opgewassen
quote:Op zondag 7 december 2008 05:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb nog een grappig linkje voor je.
Spreek je ooit nog wel eens de "oude" garde?quote:Op zondag 7 december 2008 05:50 schreef FritsVanEgters het volgende:vandaar, ik moest 'm even spammen
Nee. Ik heb een tijd veel minder geinternet überhaupt... ben hier ook weer een beetje opnieuw newbie.quote:Op zondag 7 december 2008 05:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Spreek je ooit nog wel eens de "oude" garde?
Grappig... ik ben ook veel minder online dan toen.quote:Op zondag 7 december 2008 05:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een tijd veel minder geinternet überhaupt... ben hier ook weer een beetje opnieuw newbie.
DaMook heb ik hier recent nog wel posts van gezien, dat is denk ik de enige.
Ja, behalve jij dan.![]()
je wilt toch niet zeggen dat nu ik terug ben jij weggaat?quote:Op zondag 7 december 2008 06:02 schreef PrintScreen het volgende:
True
Morgen ben ik nog online en dan een paar dagen niet.
* PrintScreen in hoekje kruipt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |