Ludo Sanders?quote:Op maandag 1 december 2008 14:54 schreef tong80 het volgende:
Oh jah Michiel.
Maar waar moet ik Erik de Vogel van kennen ?
Ligt niet aan jou, ik ken ze ook niet allemaal....quote:Op maandag 1 december 2008 15:08 schreef tong80 het volgende:
Goover de helft van je namen ken ik niet.
Ligt dat aan mij ?
Volgens mij zit er dit jaar ook een rijmpiet/dichtpiet in het Sinterklaasjournaal, is dat niet ook Hugo Haenen?quote:Op maandag 1 december 2008 15:02 schreef Goover het volgende:
Hoofdpiet, Piet Römer 1968 - 1983 Landelijke Intocht
Frits Lambrechts 1984 - 1993 Landelijke Intocht
Erik de Vogel 1994 - 1997 Landelijke Intocht / Telekids
Erik van Muiswinkel 1998 - heden Landelijke Intocht / Sinterklaasjournaal
Wegwijspiet, Michiel Kerbosch 1981 - 2005 Landelijke Intocht / Sinterklaasjournaal / De Club van Sinterklaas
Huispiet, Maarten Wansink 2001 - heden Landelijke Intocht / Sinterklaasjournaal / Het Feest van Sinterklaas
Paardenpiet, Anne Rats 2001 - '05, '07 Landelijke Intocht / Sinterklaasjournaal
Sorrypiet, Marc-Marie Huijbregts 2003 - heden Landelijke Intocht / Sinterklaasjournaal
Rare Piet, Rob Kamphues 2003 - heden Landelijke Intocht / Sinterklaasjournaal
Rijmpiet, Hugo Haenen 199? - 2002 Landelijke Intocht / Het Feest van Sinterklaas
Coole Piet / Diego, Harold Verwoert 2001 - heden De Club van Sinterklaas / Het Feest van Sinterklaas / Het Geheim van het Grote Boek
Testpiet, Beryl van Praag 2001 - heden De Club van Sinterklaas
Chefpiet, Don van Dijke 1997 - heden De Club van Sinterklaas / Pakjesboot 13 / Telekids
Muziekpiet, Wim Schluter 1999 - heden De Club van Sinterklaas
Profpiet Piet, van der Pas 2003 - heden De Club van Sinterklaas
Dat is de beste die we ooit hebben gehad.quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 18:49 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat is de beste die we ooit hebben gehad.
Postbode Siemen heet in het echt Joep Onderdelinden.quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:12 schreef pinquit het volgende:
Ik vind erik van muiswinkel tof als hoofdpiet![]()
ik heb nog herkend:
alex klaassen (met die lolly)
postbode siemen van zaai (hoe heet hij in het echt) dat is dus degene die met alex klaassen voor het paard zorgt.
rijmpiet vond ik lijken op jeroen spitzenberger, maar die baard maakt het lastig.
edo brunner idd! en ome willem ook herkend als dirigent.
marc-marie uiteraardmaar dat is allemaal al genoemd.
Oh, ja! Postbode Siemen wel maar Alex Klaassen had ik nog niet herkend.quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:12 schreef pinquit het volgende:
Ik vind erik van muiswinkel tof als hoofdpiet![]()
ik heb nog herkend:
alex klaassen (met die lolly)
postbode siemen van zaai (hoe heet hij in het echt) dat is dus degene die met alex klaassen voor het paard zorgt.
rijmpiet vond ik lijken op jeroen spitzenberger, maar die baard maakt het lastig.
edo brunner idd! en ome willem ook herkend als dirigent.
marc-marie uiteraardmaar dat is allemaal al genoemd.
Oh Jaquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:17 schreef Prism het volgende:
[..]
Postbode Siemen heet in het echt Joep Onderdelinden.
Dat was alleen niet in het Sinterklaasjournaal, en niet samen met Bram als Sintquote:Op woensdag 3 december 2008 21:01 schreef soapie het volgende:
Volgens mij heb ik Paul de Leeuw ook wel eens voorbij zien komen... vroegâh
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |