Er is 1 verschil, onur is 1.30 en jij 1.95quote:
En ik ben nog relatief doenbaar.quote:Op maandag 1 december 2008 14:47 schreef afcajos het volgende:
[..]
Er is 1 verschil, onur is 1.30 en jij 1.95
:d Mwhehehe.quote:Op maandag 1 december 2008 14:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
WTF..... dat is toch net Onur of ben ik nou gek![]()
Dacht eerst dat jullie die erin gefotoshopped hadden
NG is familie van Onur
Ik zie het nu ook. NG is stiekem Onurquote:Op maandag 1 december 2008 14:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
WTF..... dat is toch net Onur of ben ik nou gek![]()
Dacht eerst dat jullie die erin gefotoshopped hadden
NG is familie van Onur
quote:Op maandag 1 december 2008 14:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zie het nu ook. NG is stiekem Onur
Maar goed. Nu de hamvraag van dit topic:quote:Op maandag 1 december 2008 14:32 schreef afcajos het volgende:
2 handsome boys die ons meenamen naar de kamer van De_Ananas.
quote:Op maandag 1 december 2008 14:51 schreef Triforce_Courage het volgende:
Als ik die laatste foto zo zie vind ik het niet vreemd dat jullie bijna overal geweigerd zijn... lutsers..
En b?quote:Op maandag 1 december 2008 14:51 schreef CantFazeMe het volgende:
LOL bij elke club geweigerd worden
Dat had ik zaterdag ook bij á 5 clubs.
Want?quote:Op maandag 1 december 2008 14:51 schreef Triforce_Courage het volgende:
Als ik die laatste foto zo zie vind ik het niet vreemd dat jullie bijna overal geweigerd zijn... lutsers..
Verder puik topic!quote:
Kroegbazen in Amsterdam zijn vaak niet gediend van al dronken slecht meezingende types met een over het algemeen een veel te grote mond. En zoals die laatste foto aanduidt...quote:
quote:Op maandag 1 december 2008 14:53 schreef de_boswachter het volgende:
En als ik heel eerlijk ben:
Die gast rechts (wat met de kop in beeld komt) lijkt ook wel een beetje op Onur![]()
![]()
( Neus is i.i.g. gelijk en zijn voorhoofd ook)
Het is niet dat wij lallend zo'n kroeg binnen liepen hoorquote:Op maandag 1 december 2008 14:56 schreef Triforce_Courage het volgende:
[..]
Kroegbazen in Amsterdam zijn vaak niet gediend van al dronken slecht meezingende types met een over het algemeen een veel te grote mond. En zoals die laatste foto aanduidt...
quote:Op maandag 1 december 2008 14:56 schreef Triforce_Courage het volgende:
[..]
Kroegbazen in Amsterdam zijn vaak niet gediend van al dronken slecht meezingende types met een over het algemeen een veel te grote mond. En zoals die laatste foto aanduidt...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |