1 2 3 4 | vd Wiel-----Moisander----Granqvist-----Vertonghen Wijnaldum----de Zeeuw-----Schaars------Emanuelson -------------Demouge---------Ari----------------- |
Die is er nog niet. Ik verzin zelf een elftalquote:Op maandag 1 december 2008 12:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je ook een link naar, ik neem aan, de VI pagina?
quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:31 schreef Putdeksels het volgende:
-----------------------------Timmer-----------------------
----Janmaat-----Sansoni------Sprockel-----De Cler--
----------Immers-------Väyrynen ---- Smit-------------
------Kennedy-----------Tuyp----------Oost-----------
Ik sluit mij volledig bij jou aanquote:Op maandag 1 december 2008 12:58 schreef 9christensen het volgende:
-------------------Vermeer------------------------
vd Wiel-----Moisander----Wielaert-----Vertonghen
----Mendez-------Perez----Brama
Arnautovic----------Demouge-----------Elia
Verhoeven heeft het natuurlijk niet echt lekker gedaan in Nijmegen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik sluit mij volledig bij jou aan
Al zat ik wel te twijfelen bij de keeperspositie.
Vond Verhoeven en Vorm ook wel in aanmerking komen.
Welke keeper wel? Heb Vermeer gekozen bij gebrek aan beter, maar afgelopen weekend zag hij er ook niet heel best uit bij die corner.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Verhoeven heeft het natuurlijk niet echt lekker gedaan in Nijmegen.
Dat is em idd.quote:Op maandag 1 december 2008 12:58 schreef 9christensen het volgende:
-------------------Vermeer------------------------
vd Wiel-----Moisander----Wielaert-----Vertonghen
----Mendez-------Perez----Brama
Arnautovic----------Demouge-----------Elia
Omdat hij goed staat te keepen misschien zou dat kunnen?quote:
Hij maakt een blunder die Ajax punten kost.quote:Op woensdag 3 december 2008 00:14 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Omdat hij goed staat te keepen misschien zou dat kunnen?
Hij kost jullie wel 2 punten. Kan je nog wel eens duur komen te staan aan het eind van het seizoen getuige de laatste paar jaar.quote:Op woensdag 3 december 2008 00:14 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Omdat hij goed staat te keepen misschien zou dat kunnen?
Suarez was deze maand een centrumspits, Arnautovic niet.quote:Op woensdag 3 december 2008 00:38 schreef El_Bassie het volgende:
Al die mensen die Suarez niet in hun elftal van de maand hebben en Arnautovic wel zijn lachwekkend.
Dat soort regeltjes zijn niet van toepassing. Op VI niet iig.quote:Op woensdag 3 december 2008 00:41 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Suarez was deze maand een centrumspits, Arnautovic niet.
Inderdaad. Echt belachelijk dat sommige spelers erin staan ipv anderen.quote:Op woensdag 3 december 2008 00:53 schreef Putdeksels het volgende:
Lijkt me niet dat we in dit topic moeten vasthouden aan de regeltjes van de VI.
Maar dan vult iedereen het elftal voor driekwart met spelers van zijn eigen club.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:04 schreef Putdeksels het volgende:
Zoals al eerder aangegeven kan je ook je eigen opstelling maken.
Lijkt me ook veel leuker als iedereen dat doet anders krijg je elke keer van die standaard-opstellingen.
Dat zal ook wel meevallen.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:07 schreef De_Hypotheker het volgende:
[..]
Maar dan vult iedereen het elftal voor driekwart met spelers van zijn eigen club.
De nominaties van Jens Jansse en Schenkel blijven ook een raadsel.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:31 schreef methodmich het volgende:
Opvallend trouwens dat je wel Erik Falkenburg kunt kiezen en niet Kevin Strootman bij de VI. Al heeft Falkenburg met twee assists ook een aardige maand natuurlijk, maar toch wel opvallend...
Danny Schenkel was in de beker anders behoorlijk aanwezig. Wellicht is er nog een gokchinees waar je op het elftal van de maand kunt gokken...quote:Op woensdag 3 december 2008 18:39 schreef toma het volgende:
[..]
De nominaties van Jens Jansse en Schenkel blijven ook een raadsel.
Dat dus. Strootman zeker weten erin.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:31 schreef methodmich het volgende:
Opvallend trouwens dat je wel Erik Falkenburg kunt kiezen en niet Kevin Strootman bij de VI. Al heeft Falkenburg met twee assists ook een aardige maand natuurlijk, maar toch wel opvallend...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |