Da's waar, moet kunnen zou je zeggen als er private bedrijven zijn die dat soort tests aanbiedenquote:Op maandag 1 december 2008 19:51 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Zoiets lijkt mij zo gepiept zonder dat iemand daar iets vanaf weet of zie ik nu een privacywetje of 2 over het hoofd?
Of vrouwen er na hun dertigste er mooier op worden?quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:42 schreef Godshand het volgende:
omdat vrouwen geil blijven op jonge godenlichamen, en wel uitgekeken zijn op hun uitgezakte vent van 40...
Daarom moet je als man ook altijd een DNA test eisen als je kids geboren zijn. Elke vrouw die daar niet mee akkoord gaat of het "belachelijk" vindt geeft al aan hoe ze in elkaar steekt.quote:Op maandag 1 december 2008 12:54 schreef SpecialK het volgende:
[..]
verzorger / lover dichotomie.
Sterk zaad van een onbetrouwbaar, sterk mannetje EN de zekerheid van een betrouwbaar sulletje die diezelfde kinderen voor je gaat opvoeden.
IK droom daar ook altijd van, als sinds kinds af aan. Ik had namelijk een hele lekkere juffrouw man, zo haar dijen waren echt so lekker !!quote:
je hebt die piek van je man tochquote:Op maandag 1 december 2008 19:37 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Na je dertigste snap je pas echt goed wat je nou wil op seksgebied, je hebt je piek, en een man thuis die je al wat jaartjes kent, dan kun je wel wat spannends gebruiken.
Klachten over vrouwen die vreemdgaan vind ik van de mannen altijd zoiets raars. 90% van de mannen gedraagt zich als gewillige puppy's die een salto maken voor iedere vrouw. Gek he dat die vrouwen meer vreemdgaan, ze worden ook vaker in de gelegenheid gebracht.quote:Op maandag 1 december 2008 20:06 schreef Aventura het volgende:
Ik denk dat de verveling eerder toeslaat na je dertigste. Tijdje in een relatie, sleur, kids etc. Dan wil je misschien weleens wat anders. Dat van die biologische piek geloof ik niet zo. Je bent hooguit wat vrijer doordat je meer ervaring hebt, denk ik.
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:25 schreef eBay het volgende:
Vrouwen boven de 30 kunnen behoorlijk aantrekkelijk zijn
dan ben ik zeker voor de 23e keer 18 geworden dit jaar? (of ik ben stiekem toch een vrouw)quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:58 schreef moonuutgrunn het volgende:
Vrouwen hebben hun sexuele piek rond hun 40e, mannen rond hun 18e..
Tja, dan 'moet' je ook wel he...
Niet dat ik er aan mee doe... Kep niet voor niets een jongere man...
andere verklaring: geen illusies meer over trouw en er toch nog goed uitziend in combinatie met tikkende klokken?quote:Op maandag 1 december 2008 11:23 schreef Tally het volgende:Dr. David Schlitt denkt dat vooral te maken heeft met het feit dat vrouwen op die leeftijd hun seksuele piek bereiken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |