Dat hun biologische klok gaan tikken oke.. Maar dan wil je toch een vent voor vast om er een gezin mee te beginnen?quote:Vrouwen ouder dan dertig gaan vaker vreemd
AMSTERDAM - Dat niet alleen mannen vreemd gaan, dat weten we inmiddels wel. Vrouwen kunnen er namelijk ook wat van. Vooral als ze de leeftijd van dertig jaar zijn gepasseerd.
Uit onderzoek aan de Amerikaanse Bradley universiteit in Illinois blijkt dat vrouwen hun heil steeds vaker buiten de deur zoeken. De meeste vrouwen gaan vreemd als ze dertig jaar of ouder zijn.
Dr. David Schlitt denkt dat vooral te maken heeft met het feit dat vrouwen op die leeftijd hun seksuele piek bereiken, hun biologische klok begint te tikken én er zich meer mogelijkheden voordoen om eens iets uit te proberen met een andere man.
Mannen gaan het vaakst vreemd als ze achter in de twintig zijn.
QFT.quote:Op maandag 1 december 2008 12:17 schreef MASD het volgende:
Omdat alle vrouwen sletten zijn, daarom.
Nee, ze willen bevrucht worden door sterk zaad, die sukkel die voor hun kindjes gaat zorgen hebben ze al thuis zitten.quote:Op maandag 1 december 2008 11:23 schreef Tally het volgende:
In de krant las ik het volgende :
[..]
Dat hun biologische klok gaan tikken oke.. Maar dan wil je toch een vent voor vast om er een gezin mee te beginnen?
En waarom zouden er meer mogelijkheden voordoen om iets uit te proberen met een andere vent?
Er zijn zat mannen die ook van jonkies houden.. Zouden de vrouwen het na hun 30ste pas zien dan ofzo?
ja. vrouwen boven de 40 hebben geen seksquote:Op maandag 1 december 2008 12:26 schreef Hephaistos. het volgende:
Stel dat vrouwen seks hebben van hun 15e tot hun 75e. Dan is het wiskundig toch logisch dat dat in 15 jaar tijd minder gebeurt dan in 45 jaar tijd?
Of mis ik nou iets?
Ja maar dat zijn ze ook onder de 30.. Dus ik snap die grens niet..quote:
Dan hebben die vrouwen gewoon een kronkel in hun kop want dat sterke zaad zoek je bij je partner.. Daar wil je immers kindjes van anders blijf je daar niet bij.. Iemand die voor je kindjes zorgt kan net zo goed je moeder zijn.. Breng je ze daarheen en dan heb je ook geen sterk zaad nodig..quote:Op maandag 1 december 2008 12:29 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Nee, ze willen bevrucht worden door sterk zaad, die sukkel die voor hun kindjes gaat zorgen hebben ze al thuis zitten.
verzorger / lover dichotomie.quote:Op maandag 1 december 2008 12:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn ze ook onder de 30.. Dus ik snap die grens niet..
[..]
Dan hebben die vrouwen gewoon een kronkel in hun kop want dat sterke zaad zoek je bij je partner.. Daar wil je immers kindjes van anders blijf je daar niet bij.. Iemand die voor je kindjes zorgt kan net zo goed je moeder zijn.. Breng je ze daarheen en dan heb je ook geen sterk zaad nodig..
Ik vind het maar slap..quote:Op maandag 1 december 2008 12:54 schreef SpecialK het volgende:
[..]
verzorger / lover dichotomie.
Sterk zaad van een onbetrouwbaar, sterk mannetje EN de zekerheid van een betrouwbaar sulletje die diezelfde kinderen voor je gaat opvoeden.
Dan gaat je biologische klok tikken he.quote:Op maandag 1 december 2008 14:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind het maar slap..
Sex om de sex met een ander kan ik me voorstellen.. Maar voor sterk zaad..
Snap alleen niet waarom pas na haar 30ste.. Alsof je lichaam dan opeens zo'n grote verandering maakt ofzo..
Dude, ze gaat vreemd!quote:Op maandag 1 december 2008 18:30 schreef fokkieslim het volgende:
ik vind dat ze verdacht veel aan het sporten is
Er zijn anders nogal wat mannen die zich, als het er écht om gaat, nog laten wijsmaken dat er kaboutertjes bestaan door mevrouw hoor. Wat tranen hier en daar, subtiel beetje druk en/of chantage, ...quote:Op maandag 1 december 2008 19:09 schreef kwaakvaak het volgende:
ok.. maar hoe dom zijn dan die 'sukkeltjes' die voor de kinderen van sterk zaad gaan zorgen? Bedoel, gaat toch wel opvallen als er totaal helemaal niets van jezelf terug te zien is in die kinderen?
tja... dan ben je toch mentaal bijzonder labiel als je dat nog echt pikt. Dat je iets met een vrouw krijgt die al kinderen uit een eerdere relatie heeft, dat is een hele bewuste keuze. Maar dat je zo lomp bent om een kind maar te accepteren waarvan de vrouw beweerd dat het van jouw is, maar waarvan je gewoon weet dat het niet zo kan zijn. Dan tja... dan verdien je eigenlijk ook niet veel anders dan de rest van je leven gebruikt te worden.quote:Op maandag 1 december 2008 19:30 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Er zijn anders nogal wat mannen die zich, als het er écht om gaat, nog laten wijsmaken dat er kaboutertjes bestaan door mevrouw hoor. Wat tranen hier en daar, subtiel beetje druk en/of chantage, ...
Jah, iemand gooit zo'n stelling hier neer en meteen wordt het voor feit aangenomen.quote:Op maandag 1 december 2008 19:12 schreef Hephaistos. het volgende:
Al die evolutionaire theorietjes altijdIk geloof er geen fuck van.
Ja maar je kunt toch ook met je man gezamenlijk een nieuwe seksuele ontdekkingstocht gaan beleven?quote:Op maandag 1 december 2008 19:37 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Jah, iemand gooit zo'n stelling hier neer en meteen wordt het voor feit aangenomen.
Anyway, dat vreemdgaan klinkt ergens heel logisch.
Na je dertigste snap je pas echt goed wat je nou wil op seksgebied, je hebt je piek, en een man thuis die je al wat jaartjes kent, dan kun je wel wat spannends gebruiken.
Het lijkt me dat je dat maar zelden echt zeker weet, da's nou juist de crux. En een vaderschapstestje zal je ook wel niet in dankbaarheid worden afgenomen denk ik.quote:Op maandag 1 december 2008 19:36 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
tja... dan ben je toch mentaal bijzonder labiel als je dat nog echt pikt. Dat je iets met een vrouw krijgt die al kinderen uit een eerdere relatie heeft, dat is een hele bewuste keuze. Maar dat je zo lomp bent om een kind maar te accepteren waarvan de vrouw beweerd dat het van jouw is, maar waarvan je gewoon weet dat het niet zo kan zijn. Dan tja... dan verdien je eigenlijk ook niet veel anders dan de rest van je leven gebruikt te worden.
Zoiets lijkt mij zo gepiept zonder dat iemand daar iets vanaf weet of zie ik nu een privacywetje of 2 over het hoofd?quote:Op maandag 1 december 2008 19:45 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je dat maar zelden echt zeker weet, da's nou juist de crux. En een vaderschapstestje zal je ook wel niet in dankbaarheid worden afgenomen denk ik..
Dat je als vrouw dan eindelijk de conclusie trekt dat je idd een hoer bent, neem ik aan?quote:Op maandag 1 december 2008 12:23 schreef Oblivion het volgende:
Ja, kan ik me wat bij voorstellen.
Je gaat anders over dingen nadenken rond je 30ste...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |