ik zie geen aquote:Op donderdag 4 december 2008 22:04 schreef Greys het volgende:
Heb je die 'rol' al met neergezet? Als een kader zet maar uitgetrokken?
Dan daarna het vakje met de A er in aanklikken (tekstkader) en daarmee weer in die tekening van de rol een vak trekken! En daar kan je dan in typen!
Je hebt AutoVormen ook gevonden, daar ergens naast staat ook een soort wit vakje met een paar streepjes en een A-tje er in. Je ziet een lijn, een kader, dat soort dingen naast AutoVormen staan als het goed is. In dat rijtje staat ook het vakje met de Aquote:
Jullie ook allemaal een gezellige Sinterklaas en een fijn weekend!quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:12 schreef senesta het volgende:
Ik wilde iedereen hier die het viert ook een hele fijne sinterklaasavond wensen![]()
Oh en ik weet niet of het wishfull thinking is maar Elco lijkt al veel energieker en gelukkiger
Ik zal een beetje rondvragen hierquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Goed nieuws Senes!![]()
En idd, dat trucje werkt bij die vent van mij niet.
Maar goed, ik zou het ook nooit zo spelen, moet wel in overleg.
En Nok, het is een poesje van een maand of 5, 6 aan de grootte te zien.
Maar het kan ook zijn dat het een oude stoppelpoes is. De DA heeft niet goed naar de leeftijd gekeken, eerste zorg was de uitdroging en onderkoeling.
Ze is ook heel moeilijk in te schatten, vieze plukkerige vacht en in eerste instantie niet echt frisse oogjes.
Nu gaat het weer een stukkie beter met haar gelukkig.
Tis wel een mooierdje; zwart met bruin en wit en een iets langere vacht dan een HTKtje![]()
En heul lief
Die kon ik niet vinden. Rechtermuisknop "toon tekstvak" deed de trucquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt AutoVormen ook gevonden, daar ergens naast staat ook een soort wit vakje met een paar streepjes en een A-tje er in. Je ziet een lijn, een kader, dat soort dingen naast AutoVormen staan als het goed is. In dat rijtje staat ook het vakje met de A
Lieve buurman,quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:09 schreef bigbird het volgende:
Ik zit vast met een gedicht voor mijn overbuurman. Wilde een naamdicht doen, maar dat heb ik allang opgegeven. Moet nu weer helemaal opnieuw beginnen. Denk dat ik hem die cadeaus maar gewoon geefHij kan toch al niet makkelijk lezen met de Parkinson
quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lieve buurman,
Sint en Piet wisten niet wat te geven
aan gedichten een prullenbak vol geschreven
Maar gezien uw Parkinson
lezen toch al nauwelijks kon
kunt u nu zo het pakje open beven
ik heb die van mij vandaag weer opgehaaldquote:Op zondag 7 december 2008 10:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Moggel![]()
Ik was gisteren winkelen in Zwolle; heel erg geslaagd en bijna alle kerstcadeautjes binnen![]()
En gisteravond verjaardag...en straks komt de pup van m'n ouders hier
quote:Op zondag 7 december 2008 17:58 schreef Qwea het volgende:
Zeg, ik ga een brief aan het ministerie van landbouw sturen voor de nieuwe R.A.D.
Doen jullie mee? Misschien hoe meer brieven met protesten er binnen komen hoe beter?
Ja, dat eerste weet ik ook. Zij valt nog altijd onder landbouw voor zover ik weet.quote:Op zondag 7 december 2008 18:13 schreef waterkip het volgende:
[..]
M.A.G is verzonnen door Gerda Verburg.
Als ik Tweede Kamerstukken doorlees kom ik ook tot dat vraagteken,denk dat de volharding tot uitvoering
enkel aangescherpt word
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |